OffRoader-EB
Önünüzde seçenek varsa, az kullanılan yoldan gidin
Genel Özellik : Uzun expeditionlar için hazırlanmış, hiçbir elektronik kontrol ünitesi olmayan tam mekanik araç.
Süspansiyon : OME LTR Amortisörler, Önde OME Std+110 Kg yay, Arkada OME Std+400 Kg yay, Caster düzeltme kiti, OME direksiyon amortisörü (2" Lift)
Lastikler ve Jantlar : Goodyear Wrangler MT/R 285/75/16, AEZ Namib 16"x8" 6x139,7
Motor : 1HZ üzerine Safari Turbo kiti ve Safari Intercooler kiti, orijinal Turbo motor ile atmosferik motor arasındaki farklı tüm parçalar. Turbo basıncı max. 0,64 bar. Bu kit zor arazi şartlarında çalışmak üzere tasarlanmıştır,
204 PS-436Nm ( Motor Yağı : Castrol Magnatec Dizel / Yakıt : Total Eurodiesel )
Soğutma ve Havalandırma : 10" Precleaner ile Safari Snorkel, Yağlı hava filitresi, Aluminyum Dubai Spec. Radyatör, Subaru Impreza kaput havalandırma, Modifiye önpancur (Vinç pancur önüne gelmemektedir.)
Yakıt depoları : 95Lt standart + 167Lt ek depo, her ikisinde ayrı ayrı çalıştırabilme özelliği, su ayırıcı ünite.
Lastik Taşıyıcı : Kaymar
Roof Rack : ARB, Rüzgar deflektörü, aluminyum spot taşıma çerçevesi.
Diferansiyel : Önde ve arkada %100 kilitlenebilir ARB kilitler, ortada standart kilit, kompresör
Şanzuman : 5 ileri manuel standart şanzuman
Frenler : Ön ve arkada Disk (1998 Model 80 serisi Fren ve komple dingil aplikasyonu)
Kaplamalar : 8mm duraluminyum N4 şanzuman kaplama, 8mm duraluminyum N4 motor kaplama
Rock Silder : 6mm bükümlü saç. Sasi bağlantılı
Ön tampon ve Vinç : 12000 lb Warn, 4mm 3 parçalı sac tampon
Navigaston : Garmin 2810 + Notebook üzerinde çalışan Garmin PC versiyonu, 3G USB ile internet bağlantısı
İzolasyon : Tabanda 15mm Neopren kauçık köpüğü
Koltuklar : Önde modifiye edilmiş Mercedes SL koltukları, arkada standart koltuk
Direksiyon Simidi, Vites Kolları, Pedallar : Sparco
Hi Jack : Hi-Lift 160cm
Aküler : 2x110 Ah standart tesisat. Marş motoru 24V ile çevrilmektedir. Araç genelinde 12V kullanılmaktadır.
Aksesuarlar : Orijinal buzluklu buzdolabı, Kahve Makinesi, Inverter, Müzik Tesisatı (Ipod girişli) ve Avadanlıklar, Göstergeler, Notebook montaj adaptörü.
Servis : Standart parçalar Toyota orjinal parçalarıdır. Bakımlar Toyo Garaj (Vecih Usta) tarafından yapılmaktadır.
Güvenlik : 52mmx3mm dikişsiz çelik çekme borudan mamul Roll Cage
Araç Maliyeti : 106 000 USD
İlk modifikasyon 370 000 km, Turbo aplikasyonu 410 000 km - araç şu anda 445 000 km dedir ve kompresyon ölçümleri şaşırtıcıdır.
Süspansiyon : OME LTR Amortisörler, Önde OME Std+110 Kg yay, Arkada OME Std+400 Kg yay, Caster düzeltme kiti, OME direksiyon amortisörü (2" Lift)
Lastikler ve Jantlar : Goodyear Wrangler MT/R 285/75/16, AEZ Namib 16"x8" 6x139,7
Motor : 1HZ üzerine Safari Turbo kiti ve Safari Intercooler kiti, orijinal Turbo motor ile atmosferik motor arasındaki farklı tüm parçalar. Turbo basıncı max. 0,64 bar. Bu kit zor arazi şartlarında çalışmak üzere tasarlanmıştır,
204 PS-436Nm ( Motor Yağı : Castrol Magnatec Dizel / Yakıt : Total Eurodiesel )
Soğutma ve Havalandırma : 10" Precleaner ile Safari Snorkel, Yağlı hava filitresi, Aluminyum Dubai Spec. Radyatör, Subaru Impreza kaput havalandırma, Modifiye önpancur (Vinç pancur önüne gelmemektedir.)
Yakıt depoları : 95Lt standart + 167Lt ek depo, her ikisinde ayrı ayrı çalıştırabilme özelliği, su ayırıcı ünite.
Lastik Taşıyıcı : Kaymar
Roof Rack : ARB, Rüzgar deflektörü, aluminyum spot taşıma çerçevesi.
Diferansiyel : Önde ve arkada %100 kilitlenebilir ARB kilitler, ortada standart kilit, kompresör
Şanzuman : 5 ileri manuel standart şanzuman
Frenler : Ön ve arkada Disk (1998 Model 80 serisi Fren ve komple dingil aplikasyonu)
Kaplamalar : 8mm duraluminyum N4 şanzuman kaplama, 8mm duraluminyum N4 motor kaplama
Rock Silder : 6mm bükümlü saç. Sasi bağlantılı
Ön tampon ve Vinç : 12000 lb Warn, 4mm 3 parçalı sac tampon
Navigaston : Garmin 2810 + Notebook üzerinde çalışan Garmin PC versiyonu, 3G USB ile internet bağlantısı
İzolasyon : Tabanda 15mm Neopren kauçık köpüğü
Koltuklar : Önde modifiye edilmiş Mercedes SL koltukları, arkada standart koltuk
Direksiyon Simidi, Vites Kolları, Pedallar : Sparco
Hi Jack : Hi-Lift 160cm
Aküler : 2x110 Ah standart tesisat. Marş motoru 24V ile çevrilmektedir. Araç genelinde 12V kullanılmaktadır.
Aksesuarlar : Orijinal buzluklu buzdolabı, Kahve Makinesi, Inverter, Müzik Tesisatı (Ipod girişli) ve Avadanlıklar, Göstergeler, Notebook montaj adaptörü.
Servis : Standart parçalar Toyota orjinal parçalarıdır. Bakımlar Toyo Garaj (Vecih Usta) tarafından yapılmaktadır.
Güvenlik : 52mmx3mm dikişsiz çelik çekme borudan mamul Roll Cage
Araç Maliyeti : 106 000 USD
İlk modifikasyon 370 000 km, Turbo aplikasyonu 410 000 km - araç şu anda 445 000 km dedir ve kompresyon ölçümleri şaşırtıcıdır.