umutcelikel
No pain no gain...
Selamlar,
Diğer konu başlığım çorba olmuş baktım da, güncel fotoğraflarla özet geçeyim dedim sıfırdan başlık açıp...
Arabam 82 model, 88 inç kısa şase safari tavanlı Land Rover Series III. 2.25 lt 4 silindir benzinli/LPG'li. BRC Blos LPG mikser uygulaması var, LPG deposu arkada altta. Aracın bagajında herhangi bir kayıp yok. 4 silindir + şanzıman PTO çıkışında Fairey Overdrive mevcut, son hızdaki motor devrini yüzde 30 civarında düşürüyor. Araçta kaput altı, kapı ve bagaj içi ve taban izolasyonu var ancak sonuçta bu bir Series, gürültü onun göbek adı ;D ;D ;D Aracın makasları yapıldı, poliüretan burçlar takıldı, ön takım yapıldı, frenler yapıldı, amortisörler ve rot amortisörü yenilendi, şanzıman ve arazi elden geçti vs vs. Şimdilik motor içine birşey yapmadım sadece... Ateşleme elektronik distribütör ve buna uygun 3 tırnaklı buji, kablolar ve yüksek voltaj bobin ile tamamen yenilendi. Jantlar 16x6.5 inç Defender Wolf jantları, lastikler BF Goodrich Km2 MT. Göğüse montaj President CB telsiz ve çamurluk anteni mevcut. Radyo CD vs yok ;D Ön koltuklar arasında Britpart bardaklıklı konsol var, ön ve arka katlanır koltuklar kamuflaj sökülebilir kılıfla kaplı. Araç içinde Hi-Lift marka hijack kriko var.
Yapılacaklar:
-P38 Range Rover hidrolik direksiyon kutusu takılacak. (Parça alındı)
-Range Rover Classic westinghouse ve fren merkezi takılacak. Şimdilik önleri disk yapmak gibi bir niyetim yok, frenler sağlıklı, sadece pedal gücü öldürücü)
-Galvanizli portbagaj yapılacak (Az kaldı, vakit gerekli sadece)
-Kum paletleri yapılıp portbagaj yanlara takılacak
-Hella sis lambası aldım iki adet, portbagajın önüne takılıp önlerine tel kapanacak, dalkıran takılacak.
Şimdilik aklıma gelenler böyle... Bunlar da fotolar:
Diğer konu başlığım çorba olmuş baktım da, güncel fotoğraflarla özet geçeyim dedim sıfırdan başlık açıp...
Arabam 82 model, 88 inç kısa şase safari tavanlı Land Rover Series III. 2.25 lt 4 silindir benzinli/LPG'li. BRC Blos LPG mikser uygulaması var, LPG deposu arkada altta. Aracın bagajında herhangi bir kayıp yok. 4 silindir + şanzıman PTO çıkışında Fairey Overdrive mevcut, son hızdaki motor devrini yüzde 30 civarında düşürüyor. Araçta kaput altı, kapı ve bagaj içi ve taban izolasyonu var ancak sonuçta bu bir Series, gürültü onun göbek adı ;D ;D ;D Aracın makasları yapıldı, poliüretan burçlar takıldı, ön takım yapıldı, frenler yapıldı, amortisörler ve rot amortisörü yenilendi, şanzıman ve arazi elden geçti vs vs. Şimdilik motor içine birşey yapmadım sadece... Ateşleme elektronik distribütör ve buna uygun 3 tırnaklı buji, kablolar ve yüksek voltaj bobin ile tamamen yenilendi. Jantlar 16x6.5 inç Defender Wolf jantları, lastikler BF Goodrich Km2 MT. Göğüse montaj President CB telsiz ve çamurluk anteni mevcut. Radyo CD vs yok ;D Ön koltuklar arasında Britpart bardaklıklı konsol var, ön ve arka katlanır koltuklar kamuflaj sökülebilir kılıfla kaplı. Araç içinde Hi-Lift marka hijack kriko var.
Yapılacaklar:
-P38 Range Rover hidrolik direksiyon kutusu takılacak. (Parça alındı)
-Range Rover Classic westinghouse ve fren merkezi takılacak. Şimdilik önleri disk yapmak gibi bir niyetim yok, frenler sağlıklı, sadece pedal gücü öldürücü)
-Galvanizli portbagaj yapılacak (Az kaldı, vakit gerekli sadece)
-Kum paletleri yapılıp portbagaj yanlara takılacak
-Hella sis lambası aldım iki adet, portbagajın önüne takılıp önlerine tel kapanacak, dalkıran takılacak.
Şimdilik aklıma gelenler böyle... Bunlar da fotolar: