Ynt: 12-24vdc Buzdolabı Ekipmanları Ve Servisi
Araç bataryaları sulu tip oluyor genelde düzenli şarj olurlarsa maliyet açısından ucuz,gece şartlarında enerji kullanılacak ve tahmin ettiğimizden fazlada harcamamız olacaksa batarya havuzumuzun büyük kapasitelerde olması gerekiyor,buda hem ağırlık ve maliyet.
Bu enerji konularında,dar alanda top sürmek yeni çareler ve buluşlar.Aydınlatmada LED,tüm cihazlar ekonomi modunda,arazide ve koşullar uygun değilse ve birde akşam karanlığı güneşte yok uzun kalınacaksa araç üzerine demonte-monte rüzgar jeneratörü,mobil jeneratör seçenekleri var.Sizin araçta zaten çift alternatör başkaca çare aramaya gerek yok.
Bazı Teknelerde güneş panelleri -Rüzgar -motor alternatörü -dalga jeneratörü(yelkenliler için) çoklu şarj için gereken sistemler var(açık denizde başka çarede yok)Denizde herşey zor ve olumsuzluklar daha fazla.
Karavanlar daha şanslı ,en olumsuz senaryoda dahi sağa çek,sabaha bakılır düşüncesi geçerli.
paylaşımlarınız için teşekkür ederim.
Araç bataryaları sulu tip oluyor genelde düzenli şarj olurlarsa maliyet açısından ucuz,gece şartlarında enerji kullanılacak ve tahmin ettiğimizden fazlada harcamamız olacaksa batarya havuzumuzun büyük kapasitelerde olması gerekiyor,buda hem ağırlık ve maliyet.
Bu enerji konularında,dar alanda top sürmek yeni çareler ve buluşlar.Aydınlatmada LED,tüm cihazlar ekonomi modunda,arazide ve koşullar uygun değilse ve birde akşam karanlığı güneşte yok uzun kalınacaksa araç üzerine demonte-monte rüzgar jeneratörü,mobil jeneratör seçenekleri var.Sizin araçta zaten çift alternatör başkaca çare aramaya gerek yok.
Bazı Teknelerde güneş panelleri -Rüzgar -motor alternatörü -dalga jeneratörü(yelkenliler için) çoklu şarj için gereken sistemler var(açık denizde başka çarede yok)Denizde herşey zor ve olumsuzluklar daha fazla.
Karavanlar daha şanslı ,en olumsuz senaryoda dahi sağa çek,sabaha bakılır düşüncesi geçerli.
paylaşımlarınız için teşekkür ederim.