orsa
Zirve
- Mesajlar
- 1,051
- Tepkime Puanı
- 2
Ynt: %100 sürekli diferansiyel kilidinin sürüş güvenliğine olumsuz etkileri
Detroit No Spin ile Lock-right aynı firmanın ürünü Detroit'in çalışması biraz daha komplike.
Lock-right'da sistem iki tane birbirini öpen dişli ve onların arasındaki yaylardan oluşuyor.
Virajlarda yaylar devreye giriyor ve ayırıyor. Normalde asfalt ve arazi kullanımında sakin kullanırım. Özellikle kilidin tepkisini ölçmek için bir iki kere denememin dışında virajlarda veya hızlı manevralarda normal dışı bir tepki almadım. Virajda sadece çıt çıt diye ayrılma sesi geliyor.
Park halinde Yavuz Bey'in dediği gibi kasma oluyor ama her gün defalarca dar park manevraları yapmıyorsanız tolere edilebilir.
Yalnız difransiyel yağına 500 gram daha ince kaydırıcı bir yağ (yanlış hatırlıyor olabilirim Borpower tarzı) ekleniyor Suzuki grubu araçlara Lock-right uygulamalarında.
Kilitli ve kilitsiz aracın viraj tepkisini hiç karşılaştırma imkanım olmadı. İki Suzuki aracımı da aldığımda arka kilidi takılıydı.
Detroit No Spin ile Lock-right aynı firmanın ürünü Detroit'in çalışması biraz daha komplike.
Lock-right'da sistem iki tane birbirini öpen dişli ve onların arasındaki yaylardan oluşuyor.
Virajlarda yaylar devreye giriyor ve ayırıyor. Normalde asfalt ve arazi kullanımında sakin kullanırım. Özellikle kilidin tepkisini ölçmek için bir iki kere denememin dışında virajlarda veya hızlı manevralarda normal dışı bir tepki almadım. Virajda sadece çıt çıt diye ayrılma sesi geliyor.
Park halinde Yavuz Bey'in dediği gibi kasma oluyor ama her gün defalarca dar park manevraları yapmıyorsanız tolere edilebilir.
Yalnız difransiyel yağına 500 gram daha ince kaydırıcı bir yağ (yanlış hatırlıyor olabilirim Borpower tarzı) ekleniyor Suzuki grubu araçlara Lock-right uygulamalarında.
Kilitli ve kilitsiz aracın viraj tepkisini hiç karşılaştırma imkanım olmadı. İki Suzuki aracımı da aldığımda arka kilidi takılıydı.