Korando 2.9 Td Ile Başlangıç

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan highoutput Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5,596
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 463,131

Etiketler


Hocam

nasıl cozdun hangi aracın parçası oldu numarası nedir bunları burada ve facebook sayfasında paylassaniz belki birinin ihtiyacı gorulur
Yazin alternatör iyi sarj etmiyordu. Rize Ardeşen sanayide otuz yillik usta olduğunu soyleyen bi elektrikciye gittim. Orjinal dinamonun diyotlarinda sorun oldugunu soyledi. birebir zor bulunur. Yerine elimde cikma mercedes alternator var bozulsa bile parcasi kolay bulunur dedi. Onu taktirdim.
Sarj etti ancak devir saati ve hiz gostergesi yanlis gostermeye basladi. Ayrica ilk çalıştırmada gaza basip deviri yukseltmeden otomatik vites P den çıkmıyordu.
Orj dinamoyu geri takmasini soyledim
Takti. Bu sefer devir saati hic calismadi, haliyle vites p de kalıyor. Araba hic yurumuyordu. Tekrar cikmayi taktik o sekilde Şebinkarahisar a döndüm. Burdaki elektrikcim
Orj dinamoyu geri takti fazladan bi sigorta degistirdi. Dinamo iflas edene kadar oyle kullandim. Bir yandan da dinamo ariyorum. Parcacilar uymazsa geri kabul etmiyor...
Birebir aynisini alibaba da buldum
41$ +nakliye ancak toptan satiyor en az 24tane...sivas ssangyong servisini aradim. Ellindeki actyon vs alternatörlerin uyabilecegini olmazsa koreden bile getirtebilecegini soyledi.
Elektrikcime eldeki çıkma mercedes alternatoru takmasini soyledim. Hic degilse araba yurusun ki sivasa goturebileyim. Uyumsuz diye kenarda uc ay bekleyen dinamo sorunsuz uydu. Yola cikmaya gerek kalmadi. Ozetle Ardesen deki sozumona ustanin beceriksizligi aylarca bizi oyaladi. Alternatorün sifirini nette görmüştüm. Onun gorsel ve numarasini eklerim.



General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Çin mali webasto sipariş verdim. Bakalim -20 de ise yariyor mu. Forumda bununla ilgili baslik var ama oncelik burasi

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Çin mali webasto sipariş verdim. Bakalim -20 de ise yariyor mu. Forumda bununla ilgili baslik var ama oncelik burasi

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam nasıl oluyor bu sarj dinamosu sorunu bu kadar uzuyor anlamadım ben sanayide (antalyada) cikardim bozuk dinamoyu 75 lik idi 90 lık koydum ayaklarını kullandım hala kullanıyorum, webasto konusunda kamyon çıkması milyon adet var , 1000 tl ye takıyorlar , whatsup grubumuz var ozelden yazin numaralari daha hızlı kontaklanalim

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Çakar çakar

Dünya üzerinde Korando dan daha iyi arazi aracı yok usta sende bizim arabaları ucurdun vallahi :smiley:)
Cengiz abi sen hiç kereste arazi aracı kullanmadigin için dusunuyorsun ki tum jipler sanki korando , rexton bir defender kullan tüm bobrek taşların düşsün

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 






Hocam anlat bakayım nasıl oldu nasil gecti

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yarışa girmeden 5 gün önce aldım korando 2.3 ü daha önce hiç kullanmadigim bi arabaydı detaylı bi bakım yapmadan araca alışmadan sadece m/T lastik takarak girdik yarışmaya yani standart araç olarak sadece bizimki vardı.Neyse yarışa eşimle beraber girdik ilk ayak 70 km lik zorlu dağ yollarıydı daha 5. Kilometrede direksiyon ağırlaştı inip altına yattım iğne başı kadar bi yerden hidrolik fışkırıyordu bantla sarmaya çalıştım olmadı servisi aracimi arayıp ara etaba hidrolik getirmesini söyledim bende direksiyon kutusunu bozmamak için zorlamadan finişe kadar zar zor gittim ama son 4 dakika önce finis kapanmış abondone olduk ertesi güne 1 saat cezayla basliyacagimizi sanmıştık çünkü bize verilen brifingte ve kurallar kitabında abondone olan yarışmacı 1 saat ceza alır yazıyordu.Ama ertesi gün 2 saat cezayla başladık o gün 3 etapta 2 birinciliğimiz 1 ikinciligimiz vardı akşam niye 2 saat ceza aldığımızı öğrenemedik ertesi gün direktörden aldığımız cevap abondone olmussunuz o yüzden 2 saat ceza almissiniz oldu kurallar kitabını gösterip 1 saat ceza almamız gerektiğini soyledik haklisiniz dedi ama sonra tekrar gelip bu uluslararasi bir yarış bizim kurallarımızda 1 saat ceza var ama uluslararası kurallar 3 saat ceza esasına göre yapiliyor o yüzden size 1 saat az yazilmis deyip 1 saat daha ceza verdiler toplamda 3 saat cezamız oldu o günde çok iyi yarış çıkardık ama 3 saat ceza yüzünden dereceye giremedik.fakat kendi siteleri dahil olmak üzere heryerde biz 2. Olarak görünüyoruz baja troia turkey sayfasina girerseniz sonucları görebilirsiniz.

SM-G928C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Hocam nasıl oluyor bu sarj dinamosu sorunu bu kadar uzuyor anlamadım ben sanayide (antalyada) cikardim bozuk dinamoyu 75 lik idi 90 lık koydum ayaklarını kullandım hala kullanıyorum, webasto konusunda kamyon çıkması milyon adet var , 1000 tl ye takıyorlar , whatsup grubumuz var ozelden yazin numaralari daha hızlı kontaklanalim

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İlk gittiğim usta yapamayınca sorun uzadı. Buralarda ustalar bu arabalardan korkuyor. Cikma mercedes dinamosu yanlis takilinca uyumsuzluk zannedildi. Cikma kenarda duruyordu.Orjinal dinamo tamamen iflas edince çıkma mercedes idare etsin derken tam oldu.

General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Yarışa girmeden 5 gün önce aldım korando 2.3 ü daha önce hiç kullanmadigim bi arabaydı detaylı bi bakım yapmadan araca alışmadan sadece m/T lastik takarak girdik yarışmaya yani standart araç olarak sadece bizimki vardı.Neyse yarışa eşimle beraber girdik ilk ayak 70 km lik zorlu dağ yollarıydı daha 5. Kilometrede direksiyon ağırlaştı inip altına yattım iğne başı kadar bi yerden hidrolik fışkırıyordu bantla sarmaya çalıştım olmadı servisi aracimi arayıp ara etaba hidrolik getirmesini söyledim bende direksiyon kutusunu bozmamak için zorlamadan finişe kadar zar zor gittim ama son 4 dakika önce finis kapanmış abondone olduk ertesi güne 1 saat cezayla basliyacagimizi sanmıştık çünkü bize verilen brifingte ve kurallar kitabında abondone olan yarışmacı 1 saat ceza alır yazıyordu.Ama ertesi gün 2 saat cezayla başladık o gün 3 etapta 2 birinciliğimiz 1 ikinciligimiz vardı akşam niye 2 saat ceza aldığımızı öğrenemedik ertesi gün direktörden aldığımız cevap abondone olmussunuz o yüzden 2 saat ceza almissiniz oldu kurallar kitabını gösterip 1 saat ceza almamız gerektiğini soyledik haklisiniz dedi ama sonra tekrar gelip bu uluslararasi bir yarış bizim kurallarımızda 1 saat ceza var ama uluslararası kurallar 3 saat ceza esasına göre yapiliyor o yüzden size 1 saat az yazilmis deyip 1 saat daha ceza verdiler toplamda 3 saat cezamız oldu o günde çok iyi yarış çıkardık ama 3 saat ceza yüzünden dereceye giremedik.fakat kendi siteleri dahil olmak üzere heryerde biz 2. Olarak görünüyoruz baja troia turkey sayfasina girerseniz sonucları görebilirsiniz.

SM-G928C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yarışta araç neler yaptı ? İzlenimler nasıl oldu

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Yarışta araç neler yaptı ? İzlenimler nasıl oldu

ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Araç ilgi odağı oldu herkes gelip arabayı inceledi sadece önünü uzun buldular.arazideki performansı mükemmeldi tahmin ettiğimden çok daha iyiydi süspansiyon değişikliğiyle cok daha iyi olucak kanatindeyim helezon ve sert amortisör değişikliği şart.Normal sürüşte süspansiyon çok iyi ama yarista sert suspansiyon gerekli o yüzden suspansiyon arayışı içindeyim.

SM-G928C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Araç ilgi odağı oldu herkes gelip arabayı inceledi sadece önünü uzun buldular.arazideki performansı mükemmeldi tahmin ettiğimden çok daha iyiydi süspansiyon değişikliğiyle cok daha iyi olucak kanatindeyim helezon ve sert amortisör değişikliği şart.Normal sürüşte süspansiyon çok iyi ama yarista sert suspansiyon gerekli o yüzden suspansiyon arayışı içindeyim.

SM-G928C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Video: https://youtu.be/-SqFrn2t3Lo


ASUS_Z010D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Araç ilgi odağı oldu herkes gelip arabayı inceledi sadece önünü uzun buldular.arazideki performansı mükemmeldi tahmin ettiğimden çok daha iyiydi süspansiyon değişikliğiyle cok daha iyi olucak kanatindeyim helezon ve sert amortisör değişikliği şart.Normal sürüşte süspansiyon çok iyi ama yarista sert suspansiyon gerekli o yüzden suspansiyon arayışı içindeyim.

SM-G928C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Caner bey, ruslarin drive2.ru ve korandovod.ru sitelerinde amortisör ve yaylarla ilgili onlarca uygulama var bende bunlardan notlar almıştım ruslar genelde Toyota LC amortisör ve yay kullanıyorlar benim araca ise mitsibubishi araçlarıninki oldu hem kupadan bende amortisör ve yay dan yukselttik sunu belirtmek isterim markadan ziyade yapacak olan ustanın tecrübesi ve donanımı daha önemli
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,489
Mesajlar
1,518,740
Kayıtlı Üye Sayımız
172,146
Kaydolan Son Üyemiz
Suatcım

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst