Merhaba dostlar
Aslında işin başında defender 110 toplama niyeti ile başlamıştım ancak arkadaşlar beni çok yol yapıyorsun disco daha konforlu full bir araç bul fazla masrafın olmaz dediler ve buna kanarak aracı toplamaya başladım
İlk olarak motor sıfırlandı. Sıfırlandı derken öyle rektefiye falan gelmesin aklınıza kam milinden eksantirik miline iticilerden sübaplara komple yeni motor alındı.
Sonrasında araç şase soyulup tamamen pütür ve hammershield atıldı izolasyonlar ve boyalar yenilendi.
Xl dodik takılıp mat metalik kırmızıya boyandı.
6 inch yükseltme yapılıp 2 inch de get atıldı.
Discoverer stt 35 lastikler takıldı
Orijinal deri döşemelere bakım yapılıp gereken yerler değiştirildi.
Fren hortumları disk ve balatalar yüksek performans olarak değiştirildi. Özellikle fren ve abs kiti önemli 4 inch ve üstü yükseltmelerde kesinlikle değiştirilmesi şart
Üste özel yapım off road sepet yapıldı 195 cm'lik telden değil tamamen lazerde kesilmiş sd37 sacdan yapıldı.
Öne 300 + 150 Watt LED'ler takıldı
Arkaya 240 Watt led takıldı
Yanlara 50 şer Watt LED'ler takıldı
Ön tarafa delici sarı sisler takıldı
Yine üst öne uzunlara bağlı 4 lü delici sis farı takıldı
Önde 12.000 lb vinç yapıldı
Alt şase kapamaları özel sd37 çelikten yapılıp şaseye civata ile monte edildi.
Arka çeki demiri takıldı
Orta diferansiyel kilidi takıldı
Ön ve arka havalı kilitler takıldı
Şu anki hali
Şimdi gelelim siparişi verilmiş yapılmakta olanlara
1) Terrafirma 11 inch rezervuarlı nitrojen yükseltme kiti
2) Portal aks (Türkiye'de bulamadım Amerika'dan getirttim) aks kesilmelerinden sıkıldım artık
3) ağır hizmet şaft takımı
4) ağır hizmet diferansiyel armutları ve ıstavrozlar
Aklımda arazi şanzımanı için de iyileştirmeler var ama üstadlardan gelecek her türlü tavsiyeye de açığım
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Aslında işin başında defender 110 toplama niyeti ile başlamıştım ancak arkadaşlar beni çok yol yapıyorsun disco daha konforlu full bir araç bul fazla masrafın olmaz dediler ve buna kanarak aracı toplamaya başladım
İlk olarak motor sıfırlandı. Sıfırlandı derken öyle rektefiye falan gelmesin aklınıza kam milinden eksantirik miline iticilerden sübaplara komple yeni motor alındı.
Sonrasında araç şase soyulup tamamen pütür ve hammershield atıldı izolasyonlar ve boyalar yenilendi.
Xl dodik takılıp mat metalik kırmızıya boyandı.
6 inch yükseltme yapılıp 2 inch de get atıldı.
Discoverer stt 35 lastikler takıldı
Orijinal deri döşemelere bakım yapılıp gereken yerler değiştirildi.
Fren hortumları disk ve balatalar yüksek performans olarak değiştirildi. Özellikle fren ve abs kiti önemli 4 inch ve üstü yükseltmelerde kesinlikle değiştirilmesi şart
Üste özel yapım off road sepet yapıldı 195 cm'lik telden değil tamamen lazerde kesilmiş sd37 sacdan yapıldı.
Öne 300 + 150 Watt LED'ler takıldı
Arkaya 240 Watt led takıldı
Yanlara 50 şer Watt LED'ler takıldı
Ön tarafa delici sarı sisler takıldı
Yine üst öne uzunlara bağlı 4 lü delici sis farı takıldı
Önde 12.000 lb vinç yapıldı
Alt şase kapamaları özel sd37 çelikten yapılıp şaseye civata ile monte edildi.
Arka çeki demiri takıldı
Orta diferansiyel kilidi takıldı
Ön ve arka havalı kilitler takıldı
Şu anki hali
Şimdi gelelim siparişi verilmiş yapılmakta olanlara
1) Terrafirma 11 inch rezervuarlı nitrojen yükseltme kiti
2) Portal aks (Türkiye'de bulamadım Amerika'dan getirttim) aks kesilmelerinden sıkıldım artık
3) ağır hizmet şaft takımı
4) ağır hizmet diferansiyel armutları ve ıstavrozlar
Aklımda arazi şanzımanı için de iyileştirmeler var ama üstadlardan gelecek her türlü tavsiyeye de açığım
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi