orgasmatron
Zirve
- Mesajlar
- 1,840
- Tepkime Puanı
- 991
Ssangyong Korando kj ve Mussolar önde dana 35 torsiyon bar salıncaklı diferansiyel arka da dana 44 sabit diferansiyel bulunmakta, bunlar tongil ve ksc firmaları tarafından yapılan kore verisyonları
ilk foto orijinal dana 44 ikinci foto korando diferansiyel , görüldüğü gibi aynı durum bu olunca çok geniş bir kilit seçeneği ortaya çıkıyor
Benim tercihim Detroit Truetrac 913A590 dan yana olacak Rus arkadaşların forumlarda bunun uygulamasını gördüm, ön tarafa arkaya uyguladıktan sonra duruma göre kilit düşüneceğim paylaşımları burada yayınlarım.
şimdi bu kilit işini (dana 44 arb , ox kilit diye bakın dana 44 ayna mahruti yazın fiyatlar ortada) cheerokeye rubicona yapınca 20 bin veren arkadaşlar oluyor ben bunu 3000 tl bütçe ile ayna mahrutileri de değiştirerek yapacağım korando nun neden fiyat performans olarak Türkiye'nin en iyi arazi aracı olduğunu uygulamalı göreceğiz