Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hayırlı olsun, güle güle kullan. Zayıf noktası motordur zaten, alüminyum kapak vs vs.. Suyunu 2-3 günde bir mutlaka kontrol et, hararet yaparsa yine motor yaptırırsın...
Sorunun cevabı: yolda kalırsın :) :)
Arkadaki amortisörleri öne taktık sanırım yanlış bilgi vermiyim... Tam tersi de olabilir. Usta bilir zaten.
EAS 'ı beyinden iptal etmek için yan koltuğun altındaki girişlere köprü yapılıyor, işin başında durursan iyi olur...
EAS iptal etmek istemiyorsan haricen bir malzemeye ihtiyacın yok. Mevcut amortisörleri kullanabilirsin zaten. Araziye gireceksen bu yükseklik yetmez.
Yükseltmek istersen malesef 2 inç kit mevcut değil. Ben çok araştırdım. Kayalar Oto, Gaye Oto, Huma vb... Her yıl 5-6 tane getiriyorlar onlar da...
İSTANBUL
01 Yücel Işık (yücel) (1986 Range Rover Classic ) İstanbul
02 Naci Doğancı (ndoganci) (1996 Discovery I 3,9 V8i ES) Istanbul
03 Engin Dağhan (edaghan) (1998 Discovery I 2.4 TDdI Puma) İstanbul
04 Ender Kurutlu (endy) (Land Rover Series III 2,5 Dizel) İstanbul
05 Naci Doğancı (ndoganci)...
Yükseltme Kiti + Jant & Lastik + İşçilik = 8.000TL
Jantlar için spacer alırsanız orjinal terrafirma marka veya muadilleri 4 adet 800TL-1200TL arası.
Ancak 2 inç yükseltme ve 265/75/16 AT lastikler ile bir sorun olmuyor, spacer ihtiyacınız yok.
Mevcut EAS sistemi problemsiz çalışıyor ancak...