Lassher kullanıcısının son içeriği

  1. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    Makas küpesi takınca makasların düzleşmesi normal. Genellikle tam düz hale gelse bile sorun olmuyor. Sadece bu durumda arkaya çok yük atmamak gerek. Aksi halde makaslar da kırılma olabiliyor. Ama basıldı diye makaslara kavis verilince arka fazla yükseliyor, iyice oynaklaşıyor ve araçta denge...
  2. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    Ben kalınlık dışında özel bir ölçü vermedim. Tornacı şaftı söktüğümüz servisin tam karşısındaydı. Usta kumpasını alıp geldi ve difrensiyal kısmının ölçüsünü alıp ona göre işi yaptı. Zaten tornacılar bu tür parçalarda yuva olmazsa balans problemi olabileceğini iyi bildikleri için özel olarak bir...
  3. Lassher

    Pick-up'ların Otoyoldaki Hız Limiti Problemi Hk.

    Dikkatli okumadınız sanırım: Yazımda açıkça yazdım: GPS te gördüğüm süratin üzerine tam %10 koydum ve 2 kere radarın önünden polislere selam vererek geçtim. Kimsenin kimseye avanta verdiği yok. Yasa ne ise o uygulanıyor.
  4. Lassher

    Pick-up'ların Otoyoldaki Hız Limiti Problemi Hk.

    Öncelikle, yaptığım gps hız ölçümlerine göre L 200 ler sürati tam %10 fazla gösteriyor. İkincisi, 2 hafta önce İzmir-İstanbul karayolunda çevirmede durduruldum. Rutin kontrol. Polislere benim aracın hız limitlerini sordum. Söyledikleri şu "geliş-gidiş karayollarında 80, bölünmüş karayollarında...
  5. Lassher

    L200 Aksesuarları

    Güzel aksesuarlar yapmışsınız. Facebook ta inceledim. Fiyatlar da makul. Başarılar dilerim. Yakında siparişlerim olacak.
  6. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    Flanş takarak sorunu tamamen veya çok büyük oranda çözebilirsiniz. Ben resimde gördüğünüz flanşı tornacıya yaptırıp taktım. Hiç bir viteste ve süratte vibrasyon kalmadı. Flanş konusunda çok önemli bir detay var: Yaptıracağınız flanş mutlaka yuvalı olsun. Yani defransiyele bakan kısmında dişi bir...
  7. Lassher

    L200 -büyük Lastik, Flanş, Yükseltme Ve Yol Tutuş Sorunları

    Merhaba Erdinç Bey. Aylardır spacer takılı aracı her türlü yolda, koşulda ve süratte kullanıyorum. Son derece memnunum. Hatta şimdi daha 5 cm kalınlıkta olanını bile düşünüyorum. Aracın yol tutuşuna katkısı çok fazla. Ama benim en başta yaptığım yaptığım hatayı siz yapmayın mutlaka doğru spacer...
  8. Lassher

    Dört Çeker Kamyonet Tercihi

    Bu işi en iyi yapabileceğiniz kamyonet sanırım Mitsubishi L200. Gezenbilir'deki L200 ve Mitsubishi forumlarına bir göz atarsanız ne dediğimi anlayacaksınız. Aracı off-road için modifiye etmeniz gerekecek. L 200 forumlarına bakarsanız sonsuz tecrübe ve işe çok yarayacak bilgi bulacaksınız. Başka...
  9. Lassher

    L200 -büyük Lastik, Flanş, Yükseltme Ve Yol Tutuş Sorunları

    Son yazımdan sonra aracın tüm problemlerini çözerek her çeşit yolda 3000 km kadar kullandım. Finali de yazarak konuyu tamamlamak isterim. Yeni flanşları takıp iyi bir rot ayarından sonra aracın yol tutuşu gayet kabul edilir bir hale gelmişti. Eski flanşlardan kaynaklanan titreşim de yok oldu...
  10. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    Bu kadar yazdıktan sonra finali de yazmadan olmaz :) Son durum: Bütün sorunlar çözüldü, araç yağ gibi akıp gidiyor. Her türlü yolda 3000 km test ettim. En ufak bir problem yok. İşlem olarak; İlk önce aracın orta şaft askısını yeniledik. Basit, kısa ve ucuz bir işlem. Zaten yırtıkmış, değişmesi...
  11. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    Selamlar, Birinci viteste, ilk kalkışta titreme yapması ve sonra kesilmesi yükseltme sonrası ortaya çıkan çok tipik şaft açılarındaki kayma problemi diyor okuduğum bütün yazılar. Hatta Ironman'ın Avustralya orijinli ana web sayfası da yükseltme kitinden sonra bunun olabileceğini söylüyor...
  12. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    KASTER KAMASI VE DİFRANSİYELE FLANŞ TAKMAK Avustralya’daki L200 kullanıcılarının en çok tercih ettiği yöntem bu. Öncelikle yükseltme sonrası şaftta meydana gelen açı değişikliği ölçülüyor. Ölçülen açının derecesine göre arka makaslara Kaster Kaması denen metal parçalar takılıyor. Bunlarla...
  13. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    ŞAFTI ASKISINDAN ALÇALTMAK: Bir çok farklı marka araçta şaftı, şaft askısından 1-1.5 cm kadar alçaltmak çok kez sorunu tamamen çözebilse de L200 de bu çok kolay değil. Başka marka araçlarda şaftı alçaltmak için şaft askısının sabitleme saplamalarının altına 1-1.5 cm kalınlıkta takoz veya ayar...
  14. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    ŞAFT ASKISI VE ŞAFT ARKA PARÇASI İLE OYNAMAK: Önerilen çözümler içinde en basit ve ilk denenmesi önerilen bilyalı şaft askısının ve şaft arka parçasının sökülüp yarım tur çevrildikten sonra tekrar takılması. Bu işlemi yaparken Şaft askısını da yenisiyle değiştirmekte fayda var ( 60-70 TL.lik...
  15. Lassher

    Yükseltme Sonrası Şaftta Titreşim Ve Çözümleri

    Öncelikle, yükseltilmiş araçlarda şaft kaynaklı bir titreşim olma olasılığı çok fazla. Şaftın tek parça olması nedeniyle otomatik araçlarda bu sorun nispeten daha az hissediliyor. İkincisi, yükseltme ne kadar fazla ise sorun o kadar büyüyor. Sorunun nedeni, ön tarafı yükselen aracın şaftının ön...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,475
Mesajlar
1,518,493
Kayıtlı Üye Sayımız
172,126
Kaydolan Son Üyemiz
Mev

Çevrimiçi üyeler

Şu anda çevrimiçi üye yok.

SON KONULAR



Geri
Üst