Selamlar
@mydarling
Uzun zamandır kayıptım gene
(her an gene yokolabilirim
)
Görüşemedik bi süredir, nasılsınız?
Yıllarca Zj ile uğraştım biliyorsunuz. Bi kaç kere yükseltme işlemim oldu. Hep ölçtüm biçtim. Bunu bende farkederdim. Ama hep sağın aşağıda olduğu dikkatimi çekmemişti...
Genelde araçlar ekipman doluyken ölçüm yapTığım için sağ sol farklarını bu sebebe bağlardım...
Bunu yakalamanız ve sorgulamaNız ince olmuş...
Ustaların yorumu yanlış, olmaz öyle şey...
Taxilerin sağ arka kapıları daha çok bozulur...
E30 lar sağlam kalkınca veya sağlam sağlam doldurulup vites değiştirince arkalarını hep sağa atar (solda olabilir hatırlamıyorum). Aks boyları farKlaymış...
İsuzu nkr veya iveco 35.9 lar gibi (makas helezona göre daha hafızalı yapıdadır) büyük kamyonetler sürücü tarafına yatıktır, yatar bir süre sonra...
Gibi çok şey var ama zj'ler için bunu hiç duymadım...
Bende merak ettim neden acaba...
Ama pratikte önemsiz oldUğu aşikar...
Kouyla ilgisiz ama, sabit aksLı makinalarda kollar uzatılmadan yükseltmelerde akslar arkaya ve öne dOğru birbirine yaklaşıyor. Zj'lerde özellikle arkada oluşan bu durum benim çok gözüme çarpar, rahatsız eder...
Algıda seçicilik bu demek olsa gerek...
Alakasız bir Ek bilgi: doğru rot ayarı sürücü içerdeyken yapılmalıdır diye okumuştum bi rot ayar makinesinin üzerinde yıllar önce...
Merak ettim dediğim gibi, konuyu takip edicem. Bakalım ne olacak...
Bir gezenbilir alameti şahanesi konu ile gene karşı karşıyayız... Hadi hayırlısı...
civ civ çıkacak, kuş çıkacak
Saygılar, Selamlar, Sevgiler... Alp...
GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi