Yeni Nissan Navara

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan unc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 26
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 36,924

Sn. lucias dediklerinize aynen katılıyorum.
 

Etiketler
Nissan bayilerinin teknik bilgi yetersizliğine bende katılıyorum.
buna benim tembelliğim de eklenince Nissancılar sayesinde biraz mağdur hissettim kendimi.

Ben şahsen ranger'dan yanaydım, hanım navara isteyince gittik bir bayiye, anlattı etti neyse.
Difransiyel kilidi sordum, var olduğunu ve elektronik kontrollü özel bir kilit olduğunu söyledi. O kadar emindi ki bende tereddüt etmedim. sonuçta aracı aldık.
Aldıktan sonra ne göreyim, kilitli değil kaydırmalı difrensiyelmiş
Normalde severim araştırmayı ama işte basiretim bağlanmış o an sanırım.

sürüş dinamiği, konforu ve motor olarak rangerdan üstün Allah'tan, o yüzden çok içerlenmiyorum. yoksa sinirden bana satan nissan showroom'una camdan sokardım aracı..

Neyse ki bana yanlış bilgi verilerek satılan kilitli difransiyel harici, bir çok konuda emsali diğer araçlardan gerçekten üstün, o yüzden sevdik birbirimizi.
şimdilik geçinip gidiyoruz.. Çamura saplanıp kaldığımda yanımdan ranger'la bi arkadaşım geçene kadar da kavgasız dövüşsüz sürer ilişkimiz.

son mesajın üstüne bayağı vakit geçmiş ama konusu açılmışken bi içimi dökeyim dedim )
 
Son düzenleme:

En dolu ust paket 4x4 bugun itibariyle 105.000 tl.


Sent from my iPad using Tapatalk
 


Aynen ilk ciktigi ay 115 den 1 kurus asagi inmemislerdi

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 



Merhabalar yeni nissan navara kullanıcısı olarak araçla ilgili izlenimlerimi sizlerle paylaşamak istedin ..ilk kez bir navara kullanıcısıyım 4x4tekna modeli 89 tl lansman fiyatıyla aldık. Ocak 2017 yılında ondan önce 2015 model yeni kasa l 200 vardı malüm bulunduğumuz yerede kışın bu sene fazla olması bizi bu araca yönlendirdi en son aldığımız l 200 5. Mıtsubıshı l 200 müzdü her neyse konuya dönelim aracı seçmemizdeki an büyük neden arkada makas yerine yay olması ve fiyatnın rakiplerinden 7 bin tl gibi az olmasıydı..gelelim araca öyle arkalar yay diye aman aman bi değişiklik olacak diye bişey beklemeyin arka süspansiyon makaslı modellere göre rahat fakat bu araçtada ön süspansiyon setr ve kasise düşünce araçdan özelliklede ara dingil yaya bağlı olmasından dolayı kasise düşüncede kütürtüler geliyo yani hem artı hem eksi bi özellik biraz vediği rahatlık bu dez avantajı vermiş gelelim motora l 200 kıyaslayınca inanın çok şaşırdım neden mi l 200 inanılmaz sessizdi bu aracın yanda üstelik kaput kapağında izalasyon malzemesi olmamasına rağman birde motor çok hantal geldi gelçi araç henüz 1300 km de ilerde fark edermi bilmem ama l 200 de aynı vites ve aynı devir aralığında 25 km hız fark atıyodu ...birde arka koltuklar çok tuhaf tamam diz mesafasi geniş ama adamlar koltukları yine dik bırakmışlar ve pturak kısmını dar bırakmışlar l 200 böyle değildi bu yöndende pek hoş değil ama şaft çıkıntısını kaldırmaları o çok güzel işte orta kısma rahat oturup ayaklarınızı koyabiliyosunuz ön kolsol döşeme kumaşı malzemeler l 200 göre daha kaliteli geldi bana ama aracı özellikle ön kaputu yüksek yapmaları görüş alanını biraz rahatsız ediyo yanlardan şişkin yapmasalardı keşke aracın artı yönleride var eksi yönleride var ben özlellikle l 200 kıyaslayarak yorum yazdım 2 araçda son jenerasyon olduğu ve kullandığım için herkese saygılar umarım bilgilendirebilmişimdir sizi
 

Bende ne zamandır pickup'lara göz koymuştum, yüksek oluşları,düşürülen yakıt tüketimleri, konforlarının arttırılması,ön konsollarının güzelleşmesi gibi konular artı olarak kocaman bir kasası oluşları ve araça ne eklerseniz ekleyin donanım, yükseltme vb. araçlara yakışıyor olması beni kendine çekiyordu. Bende pickup dedin mi Navaraydı... Bir önceki kasası okadar güzel ve çelik gibi gözüküyor ki halen daha beğeniyorum, şimdi ki kasası bir önceki kasasından hiç kalıtım almamış nerdeyse farklı bir ürün çıkarmışlar ama olmamış sanki.... Hilux 'u çok beğeniyordum, showroom'a gittim, bu arada bende ssangyong kyron var, üzerinde AT lastik olan kızıl hilux bana bakıyor beni al diyor du.... Taki içine oturup sağı solu kurcalayana kadar... Diğer araçlara da baktım fakat pek beğenemedim. En azından benim araçtaki konforu aratıyor, biraz daha veya uzun bir süre kyron ile devam edicem gibi gözüküyor... Şuan en alınabilecek araçlar ssangyonlar gibi görünüyor benim gözümde, tabiki 2. elleri
 

L 200 ile mukayesesini bilemeyeceğim.Ancak eklemem gereken bir detay olursa ;

Ben d40 kasa 2009 otomatik Navarayı 1,5 yıldır kullnıyrm.Arkadaşıma da geçtiğimiz aylarda yeni dolu paketini aldık. İlla +- leri geliştirilen ve hay allah eskisinde daha mı iyi aceba denilen yönleri var.Ancak benim gördüğüm en büyük dişe dokunur gerçeklik yakıt tüketimi.Sizin aracı bilmiyorum ancak şehir içi dur kalklı yoğun trafikte, otomatik olmasına rağmen 9-9,5 lt lerde yakıyorki hiç göz ardı edilebilecek bir fark değil.

Yeni navarada maalesef sadece en üst paket 4x4 otomatikde çift turbo var. Ben de ne fark eder canım motor aynı diye düşünüyordum.Ancak önce tek turbolu manueli sonra üst paket otomatik çift turboluyu kullanınca gördümki çok farkediyor.Üstelik otomatik olmasına rağmen.

Aracınız hayırlı olsun, Güzel günlerde kullanın inşallah
 

Geçtiğimiz hafta sonu arkadaşımın 8500 km olan Yeni Navara 4x4 Platiniumunu 900 km uzun yolda, ve yaklaşık 100 km de şehir içinde test etme şansım oldu.D40 kasaya göre işte gözlemlerim;

- Sırf yakıtı için bile bu araç alınır.2 tonun üzerindeki ağırlığına rağmen yoğun ankara trafiğinde 10 lt i görmüyor. Gelelim uzun yola 70-90 km/saat bandında 6.5-7.0 lt, 91-120 aralığında 7-7.5 lt, 120-160 km/saat aralığında 8-8.5 civarı yakıyor.Agrasiv kullanımlarda bile araç 11-12 lt bandında
-Araç 7 vites olmasına karşın 160 km de 3000 deviri görüyor ve araç bağırmaya başlıyor.160 km/saat e kadar son derece stabil ve güven verirken 160 ın üstünü sadece deneme amaçlı görmekte fayda var.
-110 ye kadar belirgin rüzgar sesi yokken üst hızlarda ayna ve tavan barları ses yapıyor.
-Multimedia ve ön arka / 360 derece görüş kamerası süper. 5 mt üzerindeki aracı en dar yerlere çok rahat park edebiliyorsunuz.Ses kalitesi daha iyi olabilirmiş
-Arkası d40 lara göre çok daha az sallıyor.

Gelelim Eksilerine
-Biraz fiyat biraz ağırlık ve yakıt için malzemeden dahada önemisi fonksiyonellikten biraz çalmışlar. D40 platiniumda ön iki koltukta yer alan 8 yönlü elektrikli koltuk.Yeni Navarda sadece şöför koltuğunda mevcut.Diğer koltuk bileğe kuvvet
-Yağmur sensörünü koymamışlar.Yerine elle ayarlanabilen bekleme fazı koymuşlar.Bu donanımda bir araca pek yakıştığını söyleyemem
-Navigasyonu olsun diye olmuş, seslendirmesi kötü.Harita 2-3 yıla kalmaz yetersiz gelir güncelleme ister
-Kapıların incelen sacı ve iç donanımından dolayı kapatıldığında eski kasalarda verdiği tok kapanma sesini maalesef vermiyor.
-Klima üfleme yönü halen tek düğme üzerinden seçildiği için istediğiniz 2 bölgeyi tutturabilmeniz için düğme üzerinde basma ihtisası yapmanız gerekiyor.
-Araça takılan 18 jant yerine 17 hem daha gösterişli hemde daha yumuşak bir sürüş sunabilirdi.
 
Son düzenleme:

merhaba Sevgili forum uyeleri, navara sıfır ıcın su an en ıyı ne rakam aldınız ? ben 126000 lerden indiremedim platinium icin. bu rakam ıyı mı gercı sımdı alırsak ocak ta da bır mtv daha odeyecegız ocak ta teslim alırsak ta yeni vergı kanunua gore alacagız : (
 



2017 model Navara için projeli çeki demirine ihtiyacım var, yardımcı olabilecek var mı? Piyasada projeli 5 bine buldum.