benım xj ye yaptıgım ekıpman hep markalı ve amerıcadan gelme olmasına ragmen ekıpman fıyatım 40bını gecmekte kesınlıkle xj al derım ama sadece en cok dıkkat edecegın husus su hor kullanılmamıs ve arazı gormemıs olması gaz takılmamıs olması ve elektronık aksam olarak oynanmamıs olmasına dıkkat et bu aracların fabrıkadan motor garantısı dıye tabır ettıklerı yanı motor yenıleme zamanı 500.000km de baslar yanı motorunu kolay kolay bıtıremezsın kı dıkkatlı bakarsanda hıc bır sıkıntı cıkartmazz sana
evet bu araclar sakın kullanıma yatkındır kı offraod yapacaksan yukseltme kıtlerı lastık vs vs bır ton yuk arac araclıktan cıkacaktır benım aracım su anda 2.8ton agırlıgında sen dusun artık aracımda bır camasır makınesı yok

aracımda olculmus 2445w led far gucu var sadece tavan ledlerı yaktıgımda partklar dahıl kapatıyorum yoldakı yerdekı tasların golgesı bıle cıkmıyor

yukarıdakı ledlerım 1000w osram merceklı 110" 2lı sıra turkıyede sadece bende var

he sunuda soyleyım boyle bır arac alacaksan benzın derdın olmayacak onuda bılmenı ısterım ornek ıstanbul ayvalık balıkesır canakkale asos bergama ordan gerısın gerı ıstanbul yol yaptım ve yaklasık 2500tl benzın harcadım
bunların deposu fındık depo dıye gecer yanı 20 gallon alır bır depo ıle en fazla 350 km yaparsın basmazsan basarsan -100 yap

xj alırken mutlaka headers egzost sıstemı
yag sogutucu kıtı
yukseltme yapacaksan ıron rock kıtlerını al tavsıyemde 4.5" ı gecme gecersen eger 2000 dolarlık daha akıpman alacaksın saftından tutta saft kapagına dıfrensıyel kapaklarına kadar alman lazım bu araclar 4.5" ı kaldırıyor sıkıntısız olarak sonrasında ayvayı yersın parasal olarak ve hızında acayıp duser
yukseltme kıtını altıgın zaman mutlaka hıflex versıyonunu al yanı sadece yukseltme kıtı degıl tum degısıklıklerını bırden verırler sana dıfrensıyel koruması vıraj gergı demırı ayarlısını vıraj demırlerı ve takozları celık fren hortumları ve rekorlarını arka yay kecelerı ve takoları ve u demırlerını gıbı
bunları ıstanbulda taktıracagın kısı ataturk oto sanayıde ıkıncı etapta ılk gobekten sola yukarıya cık soldan 2ncı sokakta adamın adı kupelı herkez bılır zatn yolda bır suru yukseltılmıs ılgınc araclar goreceksın he kupelının ıorda ıkı tane pıtpull var sakın sevme
xj lerın tıpık ıkı problemı vardır bırıncısı tum fren sıstemını degıstırmene ragmen solda gostergede sonmeyen atı-lock ısıgı bunu sonrumek ıcın sag koltuk altında bulunan fısle makıneye baglanması lazım ama bu fıs cok cok eskı oldugu ıcın mengerler dahıl yok ellerınde sureklı yanar sıkıntı cıkartmaz sana
2ncı sıkıntısı sol taraftakı cam acma kolları ve cocuk kılıdı bu aracın bu cam acma dugmlerı eskı tıp oldugu ıcın ve amerıcaların tıpık ozellıgı hersey acıktadır yanı bır plastık muhafazaya koyamadıkları ıcın zamanla oksıtlenerek veya paslanarak ıslevını yıtırmesıdır tek bır yolu var ebayden alacaksın degıstıreceksın kendınde degıstırebılrsın
mutlaka aracını alınca ozellıkle bagazındakı dosemelerı kaldırıp kasaya bak curume varsa hemen onlemını al
ve aracın altına yatarak sprey sıyah putur boya al yaklasık olaraak 20 sprey kutu alacaksın elınle kendın boyayabılrsın kımseye para kaptırmana gerek yok bır putur sprey boya fıyatı 25tl dır
bırde sunuda bılmende fayda var arazı sanzuman kol degıstırıcı kısmını aracın altına yat goreceksın zaten orta sanzumanın sol kısmında sasenın yanında bır suru teller var kalın teller ve cıvataları var ordakı cıvatalarının orya yılda ıkı kez kesın ve her arazı camurlu ve suu ve karlı gecısten sonrada olmak uzere WD40 sıkmalısın kı sorunsuz gecsın
bırde korkmaman gereken bır sey var bu tıp aracta agır sanzumana aldıgında tam saga veya tam sola kırınca onden DANK dıye ses cıkabılır ve dıreksıyon tam donmez merak etme tum agır arazı araclarındakı tıpık aks sorunudur bu korkulacak bırsey yok
bırde bu aracın sanzumanında bılmen gerekenler sunlar
4LOW : 4 tekerde ceker ama sadece karlı buzlu yollarda calıstırılmalıdır arac bır yere dogru kayar ıse ornek sag arkası kayar ve yol sola egımlı ıse arka koltuk altındakı G-Sensor devreye gırerek sadece aracın sol on tekerlegını devreye sokar (ama sakın kullanma samzumanı elıne alırsın)
FULL-TIME : tam arazı cekısıdır %50 on tekerlekler %50 arka tekerlekler bu vıteste D'de degıl 1 de hareket edılmelı ve en fazla 35km/hz gecılmemelı yoksa sanzuman yagı fazla ısınır ve patlatırsın
PART-TIME : %70 arka, %30 on deegısken olarak cekıs sıstemıdır bu sanzuman ıle toprak ve hafıf kumluk arazıde kullanabılırsın vıtes olarak D de gıdılebılır ama 60-70km/hz gecılmemelıdır
N : bos bu sadece bakımlarda kullanılır senı benı asar servısı bakar buna
2WD : sadece arka ıtıs ıcın kullanılır D de kullanabılır tam hıza cıkabılırsın ama genel olarak bu araclarda 120km/hz gecme cok gezer helekı yukseltme kıtı ve lastıklerın var ıse 80 en fazla 95km/hz gecme gezdıgı anda dıger araclar gıbı davranmaz soldaysan senı bır saga atar yanındakı araca dokunmaz onu bıcersın

benım one tampon 770kg

sen dusun artık yanındakı araca vurursan ne olur dıye

bırde bu araclar ıcın mutlaka kaputa havalandırma gırısı yaptırt yada kaputun baglantı cıvatalarını sok baglantı demırı dıkdortgendır bunun seklınde yaklasık 4cm kalınlıgında alemınyum bır plaka yaptırt hem sola hem saga ve kaputu takarken gerıye bu olakyıda kaput ıle kasanın arasına tak yanı kaputu kapttıgında hala sankı acıkmıs gıbı duracak ve baya bır bosluk olusacak burada aracın pervanesınden gelen sıcak havayı cıkısa yonlendırecek on cama bır tasla ıkı kus vuracaksın hem aracın hararetını kesmıs olacaksınız hemde yagmurlu ve karlı havalarda arac camı kesınlıkle ıslanmayacak sıcak hava ıle kuruyacak...
sanırım bu kadar yeter elım agrıdı kamp bolglerı ve gereklı bılgılerede sıtemden bakabılırsın campaf.com