buraya da yazayım
yol konforu çok iyi, ses alma az, yol tutuş bu araca göre çok çok iyi..
kronik bir şey yok ama yaşa bağlı olarak özellikle ön şaft kontrol edilmeli.
turbo ve enjektörler kontrol edilmeli, devirdaim, zincir ve soğutma sistemi kontrol edilmeli.
km ye göre zaten bir kısmı değişmiş olmalı.
ben 236 bin de aldım 272 binde sattım.
aracımda enjektör problemi yoktu, yakıtı opet ten alırdım, çok sıkıştırmadan kullanır 10 binde bir de bakımını yaptırırdım, uzun yol sonrası en az 1 dk rölantide beklerdim, ama bu km lerde enjektör problemi yaşayanlar oldu.
turboda çok ufak yağ kaçağı vardı 750 TL ye bitti. tabi burada şu çok önemli aracı stop etmeden önce her zaman en az 15-20 sn beklerdim, bu da ömür uzatıyor.
şaft aldığımda sorunluydu, tamir edildi. tabi bu tamir sırasında alırken bildiğim diğer ufak sorunlar da halledildi her ne kadar ufak da olsa totalde 9 bin TL ödemiştim o zaman tabi aracı alırken bu rakamın çoğunu satış fiyatından düşmüştüm.
devir daim 260 binde değişti (km yüksek ise kesinlikle kontrol edilmeli, en ufak bir şüphe var ise değiştirilmeli). termostat bozulmuştu, bunlar dışında da çok ufak 1-2 problem dışında bir sorun yaşamamıştım.
ama yine yazayım, aracın evveliyatı düzün olmalı, İNSAN tarafından kullanılmış olmalı ve bakımları aksatılmadan yaptırılmış olmalı.
max 85 in yanına en az 5-10 bin de araç alındıktan sonra yapılacaklar için para ayrılmalı. ufak tefek de olsa kesin bişiler çıkar.
fiyatlar şu an uçmuş, ben kış geçsin makyajlı bir WH almayı düşünüyorum inşallah.
bir de şöyle tipler türemiş, "bireysel al satçılar"!!!
bunlar aracı alıp üzerine 10-15 koyup satmaya çalışıyor.. ve piyasa da çok var bunlardan.
satıcı eğer aracı son 1-2 ay içinde almış ise şüphe ile yaklaşın.