Bu durumda 2001-2004 arası Liberty lerde ortak motor var fakat şöyle bişey var " sadece Avrupa " demiş burada bizdeki Liberty ler de Avrupa diye mi geçiyor? Muhtemelen öyledir ama Liberty kullanıcıları biliyordur sanırım. Peki bu durumda ne yapmalı ne almalı hem aile aracı olacak hem arazi çocukları hem okula bırakabilmeli hem de alıp dağ köy yollarında gezebilmeliyim bu araçl.
Valla passat hakettiğinden daha düşüğe gidecek sanırım 43000 civarı 2008 fsi comfortline araç Opel corsaların 35.000 civarı olduğunu düşünürsek. Maksimum 30.000 düşünüyorum bütçe olarak ama sanırım az gelecek, üstüne çıkmam da zor.
Xk dediğiniz nam- diğer kare kasalar değil mi? Onlarda iyi fakat model yükselince fiyat çok artıyor. Tabi bu arada Jeep takıntım yok sadece hem günlük kullanım hem de hafif offroad için araç arıyorum aile 4 kişilik ve arkada 2 adet Bebek koltuğu olacak bu arada passat o şekilde idi.
siz bence bu bütçe ile bir piyasa araştırması yapın ondan sonra detaylandıralım derim
suzuki vitara düşünülebilir
nissan terrano düşünülebilir uzun dönem kullandım başarılı bir araç fiyat performans olarak amacım sizin gibi olsa derli toplu bir araç ararım
bu liste uzar gider
Aslında terranolara da baktım ve fiyatları oldukça iyi. Offroad aksesuarları da yeterince var piyasada. Ama dizelini iyi durumda bulmam zor gibi. Ama fiyatları gerçekten iyi, hacim olarak da büyük bir araç aile için ideal bir araç ve Japon olması da ekstra avantaj. Tavsiyenizi değerlendirmeye alacağım bugünden itibaren bu araçlara da bakacağım.
Mrb bende 3.1 kullanıcısıyım 6 yıldır kullanıyorum öyle ağır bir araziye girmedim hiç bir sıkıntısını yaşamadım bu ara alt takımları ve lastik lazım benim emektara o kadar aracın motorunun ivecolarda ve bmc de turbosuz olarak kullanıldığını bende duydum ama öyle araştırmadım ben şahsen memnunum o paralara neredeyse şahin doğan satıyorlar onlardan damı kötü ama bu bmc olayını araştırmak lazım sonuçta bu gün üretilen araçlar hepsi bir birleriyle ortak birinin parçası birine uyuyor 2011 den çıkan wk2 kasalarda da vm motor kullanılmakta sıkıntı olursa atarız bi megastar motoru olur biter
KJ liberty cheorkee deki motor vmotori doğru ama 5 silindir o da. ilginç şekilde epey sorunsuz araçlardır dizelleri bile.
bence 3.1 motor sorunludur demeden önce sorunsuz denen 4.7 lerin durumunu bir görün. temiz araba bulmak neredeyse imakansız. bence üretim hatalarını bir tarafa bırakırsak kullnıcının bakımı dizel motorda çok önemli.
Mrb bende 3.1 kullanıcısıyım 6 yıldır kullanıyorum öyle ağır bir araziye girmedim hiç bir sıkıntısını yaşamadım bu ara alt takımları ve lastik lazım benim emektara o kadar aracın motorunun ivecolarda ve bmc de turbosuz olarak kullanıldığını bende duydum ama öyle araştırmadım ben şahsen memnunum o paralara neredeyse şahin doğan satıyorlar onlardan damı kötü ama bu bmc olayını araştırmak lazım sonuçta bu gün üretilen araçlar hepsi bir birleriyle ortak birinin parçası birine uyuyor 2011 den çıkan wk2 kasalarda da vm motor kullanılmakta sıkıntı olursa atarız bi megastar motoru olur biter
Sizin aracınızın sorunsuz olduğunu diğer konulardan biliyorum takip ediyorum yani. Araç çok yakışıklı ve konforlu almayı çok istiyorum açıkçası hafif offroad şartlarında da sorunlu olacağını sanmıyorum . Ama herkes sorunlu araç diyor maalesef ama bir de şöyle birşey var sahibinden.com da satılık 60 tane araç var şimdi bu araç bu kadar sorunlu olsa herkes elinden çıkartmaya çalışmaz mı veya çok az geldi bu araçtan ve onlarda satılmaya çalışılıyor . Terranolarda iyi fikir ama .
şimdi 1999-2001 arası TR ye 3.1 araç kaç tane girdi bu arada y.dışından kaç adet yurda sokuldu bilemiyoruz aslında benim şahsi düşüncem kullandığımız ürünleri ne olursa olsun ehli ustalara baktırmak lazım orjinal ürün yada orjinaline yakın yan sanayii ürünler kullanmak lazım bu gün sanayide 3 - 4 yıl çıraklık yapan adam usta olup sanayide dükkan açıyor bence her şey kitabına uygun kullanmak lazım mesela 3.1 motorlara kitabında 15-40 motor yağını önermiş sen buna 5 30 sentetik yağ koyarsan ince gelir bence
yağ değiştirmeye gittim usta bunun yağı 5-30 yağ koyalım diye ısrar etti açtım kıtabını bak burda 15 40 yağ yazıyor yoksa bütün araçlarda kullanılan ve ülkemizde en çok satılan 10 40 koyacaksın o da dizel mototlar için olarak üretilenden adam şaşırdı ee sen o yağı 2 kat fiyatına satacan ama o yağ aracıma uygun değil bunun gibi mesela
aslında sorunlu araç yok sorunlu babadan öğrenen usta var sıkıntı burada
günümüzde araçların çoğu çok ustadan akıllı bağlıyorsun bilgisayara buram şuram ağrıyor diyor zaten derdini anlatabilen hasta gibi ama dinlemiyor bizim ustalar hala deneme yanılma ile iş yapıyorlar
nissan terrano modellerinin bazıları soğuk iklim aracı olarak gelmiş ve radyotörleri ufaktı hararet yapıyordu bunu ülkemizde geri çağırma yöntemi olmadığından bilnçli kullanıcılar ustaların karşı çıkmasına rağmen büyük radyotör taktı hiç sıkıntı olmadı bende değiştirmek zorunda kalmıştım
Kesinlikle ustaların problemli ve gereksiz bilmişlikleri ayrı bir dert zaten ben o yüzden bir aracımı satmak zorunda kaldım debriyaj Balatasını değiştirip sente ayarı diyorlar galiba onu beceremediği için motor dan garip sesler gele gele arabayı bana teslim etmeye kalktılar bunu götürün düzeltin ya da araç sizin olur dedim güya düzelttiler araba ondan sonra bi daha düzen tutmadı motor inecek dediler ben de arabayı piyasanın 3.000 TL altına satmak zorunda kaldım.. Bu durum 3.1 ler içinde geçerli bence ustaya gidip arabada şurdan ses geliyo bak diyince yok o normal diyenler bile çıkıyo. Dediğiniz gibi iyi bir ustanın bakımlarını yaptığı araçlar yollarına sıkıntısız devam ediyordur.
4x4 luk 4x4 herseyi ile muayyer
İlan No: 197981754 1986 Mitsubishi Pajero 2.6 22.000 TL Sahibinden satılık ikinci el - 197981754
Peki bu araçla ilgili fikirleriniz nedir temiz durumdaysa motor alınabilir mi
pajero sağlam bir üretimdir ama piyasada az olduğu için ustası ve parçası sıkıntılı bu yüzden sadece pajero için değil bunun gibi pazarda az olan arabaları almayı planlarken dikkatli olun
Bu ve benzeri arabalara talip olanlar,eğer uzun vadeli kullanım düşünüyorlarsa her sorun aşılıyor.
Zaman içerisinde kullana kullana,bakımını kontrolünü yaptıra yaptıra,ilgili araca dair bilgilere ulaşa ulaşa, arabanın her yönüne vakıf oluyorsunuz.
Ama eğer 1-2 senelik kullanım düşünüyorsanız zaten arabanın huyunu suyunu anlamadan sadece yaptığınız bakımlarla elden çıkartıyorsunuz.
Gönlünüzde yatan bir araç varsa illaki ustası da bulunuyor,parçası da.
Bu ve benzeri arabalara talip olanlar,eğer uzun vadeli kullanım düşünüyorlarsa her sorun aşılıyor.
Zaman içerisinde kullana kullana,bakımını kontrolünü yaptıra yaptıra,ilgili araca dair bilgilere ulaşa ulaşa, arabanın her yönüne vakıf oluyorsunuz.
Ama eğer 1-2 senelik kullanım düşünüyorsanız zaten arabanın huyunu suyunu anlamadan sadece yaptığınız bakımlarla elden çıkartıyorsunuz.
Gönlünüzde yatan bir araç varsa illaki ustası da bulunuyor,parçası da.
uzun dönem kullanılacaksa sorun yok amaç burada çok önemli ve amaca yönelik alışveriş yapmak burada kilit kelime
benim yorumum kısa vade düşününce piyasada çok olan araçların tercihi yönünde
uzun dönem ben bu araca binerim derseniz marka ve model seçimi biraz önemini kaybediyor burada biraz araca olan duygusal bağ oluşması gerekmekte bu bağ bir sürü sorunu ortadan kaldırıyor örneğin defender kullanıcısı arkadaşların başka açıklması olabilir mi mesela yağ damlatıyorsa vardır damlatmıyorsa sorun var demektir gibi söylemleri vardır
pajero ilk seri diye geçen bu kasa bana göre defenderın konforlu şekli olarak yorumluyorum bu kasadan belli bir dönem dizelini kullandım çok keyifli bir araçtı arazi performansı başarılı bir modeldir ki dünyada bu aracın tanınmasına ve fanatiklerinin oluşmasına sebeptir