VX 100 - Disco TD5 - Cherokee 2.7 CRD ?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan FMSSSS Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 26
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 7,100
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FMSSSS

Ana Kamp
Mesajlar
95
Tepkime Puanı
4
Yer
BURSA
Merhaba, uzun süredir Gezenbilir'i takip ediyorum. Aracımı 4x4 bir araçla değiştirmeyi düşünüyorum. Konu başlığında belirttiğim gibi 3 araç arasında kararsızım. dıco td5 ve cherokee nin vergi avantajı ve yakıt masrafları onları öne geçiriyor. toyota ise dayanıklılığı ve bununla beraber azalacak bakım masrafları. Daha önce 4x4 kullanmadım aracı çok sert arazide kullanma yı düşünmüyorum arada sırada sert olmayan arazi koşullarında kullanabilirim. Sizlerden ricam bu araçlar arasından hangisini almak mantıklı olur. Şimdiden teşekkürler.
 

Etiketler
Ynt: VX 100-Disco TD5-Cherokee 2.7 CRD ?

Bütçe kaygısı olmaksızın tercihim VX 100 olurdu.

Ağır off road planlamadığınıza göre, 2'' yükseltme, 265/75/16 mt lastikler, orjinal tampona vinç montajı, snorkel ve estetik açıdan tavan sepeti ve ilave aydınlatmalarla, zaten orjinal diff lock olduğundan süper bir arazi gezi aracı olur. Körükler üzerinde inanılmaz konforlu gezersiniz. Arazide olduğunuzu unutabilirsiniz.

Cherokee nin seveni çok ama ben ısınamıyorum bir türlü. 2.7 crd ler hakkında fikrim yok.

Td5 de 3'' ten az olmayan yükseltme, %100 arka diff lock, 33'' mt lastikler, vinç, snorkel, tavan sepeti, ilave aydınlatmalar ve ilave güçiçin yazılım modifikasyonu gerekir. Elektronik arızalar verir.
 

Ynt: VX 100-Disco TD5-Cherokee 2.7 CRD ?

kesinlikle toyota tartısmaya sormaya bile gerek yok....bütcenizde varsa toyotadan amiral den şaşmayın derim cok büyük bi keyifle bineceğinize emin olun bunu uzun uzun anlatmaya gerek bile yok...sağlamlık sorunsuzluk ve keyf.............
 

Ynt: VX 100-Disco TD5-Cherokee 2.7 CRD ?

Öncelikle merhaba, kullanıcı siz olacağınız için tam olarak nerede kullanacağınızı düşünmelisiniz, cherokee hafif araziyi kaldırabilir ve şehir içinde sizi çok yormaz vergisi ve yakıt konusunda diğer düşündüğünüz araçlara göre öne çıkar, ama araziye girecekseniz yada uzun yola gidecekseniz vx 100 tartışılmaz bence, konforu, rahatlığı, araziye mutlak hakimiyeti ve güvenliği büyük avantaj denilebilir fakat yakıt ve vergide sizi üzebilir ama yaşanacak bir araç denilebilir fakat en önemlisine geldik td5 bence ikisinin arasında duruyor gibi td5'te sizi şehir içinde yorabilir zaten şehir içi araçları değildir bunlar ama td5 arazinin üstesinden gelir paranız varsa sürekli uzun yol kullanıyorum şehir içinde pek işim yok arada istediğim araziye girer çıkarım diyorsanız vx100 mükemmel bir seçimdir, vergi yakıt şehir içi arazi cherokee ikisinin ortasi td5 ;) Saygılar.
 

Ynt: VX 100-Disco TD5-Cherokee 2.7 CRD ?

Konfor ve arazi her ikisinide arıyorsanız vede bütçe müsaitse Toyota VX 100 veya prado derim..
 



Ynt: VX 100-Disco TD5-Cherokee 2.7 CRD ?

THE FARUK' Alıntı:
Konfor ve arazi her ikisinide arıyorsanız vede bütçe müsaitse Toyota VX 100 veya prado derim..

;)

Bu arada unuttum,yukarda mi mesaj vardı.
VX100 için 33" yani 285/75 R 16 (16" ise) en mantıklı seçim olur.

Tabi sevgili Yavuz'a kalırsa yandık ;D
 

Ynt: VX 100-Disco TD5-Cherokee 2.7 CRD ?

CDM-SUBARU' Alıntı:
;)

Bu arada unuttum,yukarda mi mesaj vardı.
VX100 için 33" yani 285/75 R 16 (16" ise) en mantıklı seçim olur.

Tabi sevgili Yavuz'a kalırsa yandık ;D

VX100 ün altında, arazide gördüğümüz diğer araçlarda sorun olan diff karpuzları yok. Açılı farklı şekilde bir sistem var sanırım. Bu nedenle 265/75/16, 2'' yükseltme ile çok iyi iş görüyor aracı hiç yormadan.
 

Ynt: VX 100 - Disco TD5 - Cherokee 2.7 CRD ?

Ben aracı günlük olarak da kullanmayı düşünüyorum ama araştırdığım kadarıyla ve Gezenbilirden de öğrendiğime göre TD5 ler ciddi masraflar çıkartabiliyormuş. 2.7 CRD ler mercedes motorlu ve şanzımanlıymış dolayısıyle mekanik fazla sorun çıkartmıyorlarmış. VX100 ise dayanıklılığı ile nam salmış bir araç. Dediğim gibi ben araçta modifikasyon düşünmüyorum sadece vinç takmak var aklımda o da araç VX100 olursa. VX100'ün yakıt masrafları konusunda kullanıcı arkadaşlar detaylı bilgi verebilirlerse sevinirim. The Faruk gibi kullanmayı düşünmüyorum İzci proramında aracını seyrettim gerçekten araç muhteşem. Ben o kadar sert koşullarda kullanmayı düşünmüyorum. Araç %90 şehir içinde olacak geri kalanı hafif arazi şartları dağ ve köy yolları falan. Benim için öncelikle aracın bakım ve yakıt masrafları. Yardımlarınız ve paylaşımlarınız için şimdiden tekrar teşekkürler. Mesela aşağıdaki araçlar olabilir kmleri çok yüksek mi yoksa toyota için daha yolun başı sayılabilir mi? biliyorum ki bi range rover 4.6 bu Kmde çoktan 2. motorla yola devam eder.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-toyota-land-cruiser-sahibinden-boyasiz-orjinal-4-7lt-full-full-lpg-li/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-toyota-land-cruiser-land-cruiser-vx/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-toyota-land-cruiser-col-arslani-sibirya-kurdu-land-cruiser-bir-hafta-icin-42000-tl/detay
 

Ynt: VX 100 - Disco TD5 - Cherokee 2.7 CRD ?

Bu son 3 araç doğru seçim..Bende 2001 modelini aldım..
 

Ynt: VX 100 - Disco TD5 - Cherokee 2.7 CRD ?

vx 100 kesinlikle çok keyif veren bir araç fakat siz bu aracı sürekli şehir içinde gezmek için alacaksanız iyi düşünmekte yarar var vx 100 bizim ikinci aracımız şehir içinde clio kullanmayı tercih ediyorum park sorunum yok, yakıt sorunum yok, şehir içinde vx 100 ile birinin yoluna çıkarsanız zaten direk durmak zorunda adamın kaçacak yeri yok :smiley: şunu söylemek gerekirse sürekli şehir içi için bence çok uygun değil arabanın yapısında şehir içi diye bir ruh yok bence ama çok rahat edebilirsiniz konforu, arazi hakimiyeti çok iyi, düzgün kullandığımda 12-14 litre şehir içi yapıyorum, 9-10 litre civarı da şehir dışı lpg filan yok benzin ama düzgün kullanana basarsan içebilir :smiley: ben hiç bir zaman arazi araçlarını şehir içinde sevmiyorum amaca yönelik değil mesela çevremde bazı arkadaşlarım var ihtiyacları olmadığı halde vito, transporter alıp içini dayayıp döşeyip vip araçlar yapıyorlar ve onları birde şehir içinde kullanıyorlar bence pazarcı arabası gibi gezip duruyorlar bir rahatlığı yok sonuçta o sürüyor şöförü olsa vip minibüs ile gezilebilir o ayrı tabi vx 100 bir hayli heybetli bir hayli kuvvetli bir hayli geniş bir hayli yüksek şehir içi kullanacaksanız yakıt ve vergiyi bir daha gözden geçirin derim onu yaratanlar dağa taşa çıksın dereyi tepeyi geçsin, hiç bir engel tanımasın diye yaratmışlar.
 






Ynt: VX 100 - Disco TD5 - Cherokee 2.7 CRD ?

VX100 ün günlük kullanım için olmadığı konusunda hemfikirim. Yakıt ve vergi kısmıda ayrı bir dert ama işte VX100 hani. Diğer iki ihtimali eledim gibi ya VX100 ya hiç gibi şu anda. Yakıt özellikle çok dert olur özellikle şu anda bindiğim araba 2008 Focus Ghia TDCİ olunca. Ama Bursa da yaşayınca insan şehrin dışına çıktığında örnek olarak Yenişehir-İznik arasında gidip gelirken defalarca şimdi bi 4x4 olsada şu köy yollarına bi girsem diye düşündüm ama malum Focusla o yollara girilmez. Diğer yandan şehir içinde kullanmak istememin sebebi yolların berbatlığı, çukurlarda araba resmen heder oluyor, özellikle yakıt yüzünden 2. bir araç bulundurmak şart olabilir.
 

Ynt: VX 100 - Disco TD5 - Cherokee 2.7 CRD ?

Tekrar merhaba arkadaşlar, motor km ömrü konusunda alacağım VX 100 200.000 i geçkin olursa ki geneli öyle, beni çok üzer mi? Toyotanın motorunun dayanıklı olduğunu biliyorum ama yedek parça konusunda hiçbir fikrim yok kolay bulunur mu? pahalı mı? yan sanayisi nasıl? Tekrar teşekkür ederim. umarım bende yakın zamanda bir vx 100 alırıım ve gezilere katılırım. Tekrar teşekkür ederim
 



Ynt: VX 100 - Disco TD5 - Cherokee 2.7 CRD ?

FMSSSS' Alıntı:
Tekrar merhaba arkadaşlar, motor km ömrü konusunda alacağım VX 100 200.000 i geçkin olursa ki geneli öyle, beni çok üzer mi? Toyotanın motorunun dayanıklı olduğunu biliyorum ama yedek parça konusunda hiçbir fikrim yok kolay bulunur mu? pahalı mı? yan sanayisi nasıl? Tekrar teşekkür ederim. umarım bende yakın zamanda bir vx 100 alırıım ve gezilere katılırım. Tekrar teşekkür ederim

Toyotacıların cevabını bekle. ama bildiğim kadarıyla 200.000 km. bakımlı kullanılmış bir toyota motoru hiç hiç bir şey değil.
 

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,744
Mesajlar
1,523,064
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst