Vinc Garanti Aciklama Talebi

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan TEKNIKISLEM Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 45
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 2,523
Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

İşte tüm yukarda şartlardan dolayı bir şekilde tüketici ilgili firmenın bir eksiğini buluyor ve ilgili firma mecbur kalıyor sorunu çözmeye.
 

Etiketler
Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Merhaba;
Arkadaşlar konu hakkında bendeki birkaç bilgiyi paylaşmak istiyorum, işin teknik kısmına hiç girmeyeceğim, detaylı bir araştırma yaptım ancak pratikte tecrübe imkanım olmadığı için bu kısmı bizzat kullanan, bozan, tamir eden tecrübeli arkadaşlara bırakıyorum.
GARANTI
TTK ilgili madde ve hükümlerince T.C. sınırları içinde satılan tüm ürünler imalat hatalarına karşı kanunen 2 yıl garantilidir
yani
her hangi bir ürünü aldınız, çalışmadı, hatalı çalıştı, parçası eksik çıktı, kullanma kılavuzunda yazılı hizmetleri veremedi ya da kısmen verdi (Ör: 2 ton çeker dediler 1.7 ton ağırlıkta işlemi durdurdu) bu ürün koşulsuz olarak iade edilip ücreti geri alınır, ancak özel iade şartlarına uyulması gerekir, orijinal ambalaj, yetkili servise teslim vs. Ürünün üzerindeki ilk kullanımdan kaynaklanan iz ve kalıntılar satıcıya ürünü geri almama ve tüketiciyi sorumlu tutma hakkı vermez.
KULLANICI HATASI
İşte keramet burada, bizde maalesef pek bilinmeyen ve gene maalesef büyük bir grup satıcının kendi lehlerine çok güzel esnettiği bir kavram, her koşulda ve her şartta size söylenen ilk söz “kullanıcı hatası” dır, işin komik tarafı ve gene maalesef hataların yüzde 70 lik bir kısmı gerçekten de kullanıcı hatasıdır.
- 2 tonluk vinç ile zaten kendisi 1,5 ton olan, sürtünme değeri ile ağırlığı 1.7 tona çıkan, yarı beline kadar çamura girdiği için toplamda 2 ton ağırlığa ulaşmış aracı, üzerindeki diğer ağırlıkları hiç hesaba katmadan (bu arada aracın toplam ağırlığı 2.2 tona olmuştur) çekmeye çalışmanın sonu hüsran, bu arada makara vs. hiç kullanılmadığı için vinç yalan oldu gitti.
- Kullanma klavuzu zaten hiç okunmaz, ve gene maalesef bir çok üründe de doğru dürüst bir kullanma klavuzu yoktur, olanlar da sadece sizi her koşulda sorumlu tutacaklarına dair yazılarla doludur, teknik anlamda sizi doyuracak bilgiye ulaşmak her zaman zor olur, hep bir bilene sorulur.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ
Bu kavram satıcının müşteriye kıyağı değil, müşterinin anasının ak sütü gibi helal olan kanuni hakkıdır, günümüzde bir çok satıcı, ithalatçı, üretici bu kavramı sanki kendi özel insiyatifleri gibi sunmakta ve zaten size ait olan bir hakkı sanki “bunu yapmak zorunda değilim , ama hadi gene iyisin, bu da benden olsun” havasında vermektedirler. Siz bir malı aldınız çalıştı ya da çalışmadı, sağlam çıktı ya da çıkmadı, aldıktan sonra başka bir yerde aynı ürünü daha ucuza buldunuz, evde eşiniz kızdı, yerine uymadı, rengini beğenmediniz her ne olursa olsun 29 iş günü içinde (tedarikçinin resmi çalışma takvimine dikkat edilmeli) koşulsuz ve şartsız geri ALMAK ZORUNDADIR, bu tüketicinin kanuni hakkıdır, ilgili kanun maddesinde çok açık belirtilmiştir.
GARANTİ SÜRESİ
Yukarıda belirttiğim şekilde bedeli ödenen bir ürünün kanunen garanti süresinin 2 yıldan az olması gibi bir durum söz konusu olamaz, ilgili kanun maddesi çok açık
Şöyleki;
“Garanti süresinin başka bir ölçü birimi ile belirlenmiş olması halinde, malın üzerinde bu ölçü biriminin tespitine yönelik bir düzeneğin bulunması veya yapısının bu değerin tespitine uygun olması gerekir. Aksi halde garanti süresinin 2 yıl olduğu kabul edilir.”
http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm
- 1 ay, 6 ay, 12ay garanti süresi olamaz
- Biz taktık çalıştırdık bundan sonrasına karışmayız dikkatli kullan denilemez
- Garantisi bizzat benim abi denilemez
- Hallederiz abi,, bir şey olmaz denilemez
- Biz sağlam verdik bunu kötü kullanmışsın, sen bozmuşsun denilemez

Çok amatörce off-road merakım var, CJ5 aracımı 2003 yılında aldım, keyifle de kullanıyorum, gezenbilir de olma sebebim, amatörce yapmak istediğimi işlerde doğru insanlara ulaşabilmek ihtiyaçlarımı doğru yerlerden alabilmek.
ve gerçekten de günde binlerce kişinin gezdiği bir sitede reklam banner ları dönen aynı zamanda sponsor olan HUMA OTO nun konuyu nasıl sonuçlandıracağını çok merak ediyorum
TARAF DEĞİLİM SONUCU MERAK EDİYORUM …​
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

"Garanti süresi içinde, malzeme ve işçilik ile montaj hataları nedeniyle malın arızalanması durumunda; işçilik ve değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında tüketiciden hiçbir ücret istemeksizin malın tamirinin yapılması ve yaptırılması yükümlülüğü bulunmaktadır. "

Kilit cümle burası, tüketicinin hak talep etmesi için bu şartlardan birisinin olduğunu ispatlaması gerekir sanırım. Satan firma montajı yapmadığı için zaten montaj ve işçilikden doğan arızalar içinde sorumluluk almaz. Eğer bir firma vinçleri garantili vericekse zaten öncelikle montajı kendisi yada yetkili kıldığı birilerinin yapması şart. Örneğin ben arabama bir yerden parça aldım 6 ay garantiliydi, ama aldığım ana servise değil kendi ustama taktırınca parçayı garantiden çıktığını söylediler.

Kötü bir durum ne alıcı ne satıcının yerinde olmak istemem :smiley:

Hertürlü durumda 1-2 sene garanti verebilen bir vinç markası olursada kesin onu tercih ederim.

Şimdi merak ettiğimden Warn Türkiye sayfasında vinçlere baktım, Warn ömür boyu garantisiyle satılmaktadır yazıyordu. Arayıp bir konuşmak lazım nasıl bir garanti bu.
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Tempus' Alıntı:
"Garanti süresi içinde, malzeme ve işçilik ile montaj hataları nedeniyle malın arızalanması durumunda; işçilik ve değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında tüketiciden hiçbir ücret istemeksizin malın tamirinin yapılması ve yaptırılması yükümlülüğü bulunmaktadır. "

Kilit cümle burası, tüketicinin hak talep etmesi için bu şartlardan birisinin olduğunu ispatlaması gerekir sanırım. Satan firma montajı yapmadığı için zaten montaj ve işçilikden doğan arızalar içinde sorumluluk almaz. Eğer bir firma vinçleri garantili vericekse zaten öncelikle montajı kendisi yada yetkili kıldığı birilerinin yapması şart. Örneğin ben arabama bir yerden parça aldım 6 ay garantiliydi, ama aldığım ana servise değil kendi ustama taktırınca parçayı garantiden çıktığını söylediler.

Kötü bir durum ne alıcı ne satıcının yerinde olmak istemem :smiley:

Hertürlü durumda 1-2 sene garanti verebilen bir vinç markası olursada kesin onu tercih ederim.

Şimdi merak ettiğimden Warn Türkiye sayfasında vinçlere baktım, Warn ömür boyu garantisiyle satılmaktadır yazıyordu. Arayıp bir konuşmak lazım nasıl bir garanti bu.

Kürşat Bey merhaba
aslında konu gerçekten çok önemli, vinç meselesi çok sıcak olduğu için onun üzerinden gidildi, 93 ten beri hizmet sektöründe olduğum için hem satıcı hem de alıcı tarafındaki pek çok sıkıntıyı ve mevzuatı yaşayarak öğrendim, ayne sizin dediğiniz gibi adam
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Bu konuda taraf tutmak gibi birşey olmaz kanun belli, her iki taraf içinde sıkıntılı bir konu,karşılıklı anlayışla cözüm yoluna gidilecegine inanıyorum,firma kaptı kaçtı bir firma değildir,piyasada bilinen ciddi bir firmadır,bu işi çözeceklerine inanıyorum.
 



Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Tempus' Alıntı:
"Garanti süresi içinde, malzeme ve işçilik ile montaj hataları nedeniyle malın arızalanması durumunda; işçilik ve değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında tüketiciden hiçbir ücret istemeksizin malın tamirinin yapılması ve yaptırılması yükümlülüğü bulunmaktadır. "

Kilit cümle burası, tüketicinin hak talep etmesi için bu şartlardan birisinin olduğunu ispatlaması gerekir sanırım. Satan firma montajı yapmadığı için zaten montaj ve işçilikden doğan arızalar içinde sorumluluk almaz. Eğer bir firma vinçleri garantili vericekse zaten öncelikle montajı kendisi yada yetkili kıldığı birilerinin yapması şart. Örneğin ben arabama bir yerden parça aldım 6 ay garantiliydi, ama aldığım ana servise değil kendi ustama taktırınca parçayı garantiden çıktığını söylediler.

Kötü bir durum ne alıcı ne satıcının yerinde olmak istemem :smiley:

Hertürlü durumda 1-2 sene garanti verebilen bir vinç markası olursada kesin onu tercih ederim.

Şimdi merak ettiğimden Warn Türkiye sayfasında vinçlere baktım, Warn ömür boyu garantisiyle satılmaktadır yazıyordu. Arayıp bir konuşmak lazım nasıl bir garanti bu.
Kürşat Bey merhaba
aslında konu gerçekten çok önemli, vinç meselesi çok sıcak olduğu için onun üzerinden gidildi, 93 ten beri hizmet sektöründe olduğum için hem satıcı hem de alıcı tarafındaki pek çok sıkıntıyı ve mevzuatı yaşayarak öğrendim, ayne sizin dediğiniz gibi adam OMUR BOYU GANATI diye bir şeyden bahsediyor, malını satıyor,neyine güveniyor nasıl oluyor demekki oluyor ...
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Huma oto veya müşteri arasında taraf değilim....

Ama, huma oto haklı olsa bile bu zararı karşılayıp marka güvenilirliğini iyice perçinlemeli...

Koçtaş' tan bişey aldım, ilk kampta kullandım, hiç memnun kalmadım...
16 gün sonra geri götürdüm, dürüstçe "bu arızalı değil, ama ben hiç memnun kalmadım" dedim...
İadesini rica ettim, "ama kabul etmezseniz haklısınız" dedim şapşal şapşal :smiley:
Kutusunu, orjinal paketini çoktan atmıştım...
Bana ancak yeniden rafa koyabilecekleri veya üretim hatası olduğunda tedarikçi firmaya geri verebilecekleri malları geri aldıklarını söylediler...
Ama "müşteri memnuniyeti bizim için herşeyden önemlidir" diye ekleyip kutusu v.s. olmadığı gibi kullandığım için üzerinde çizikler olan ürünü geri aldılar...

E-bay' dan 30usd lik işey aldım, 40usd' de shipping ödedim... Satıcı bana en ucuz kargo yolunu tercih ettiğimde tracking no vermeyeceğini söylemişti... Ürün 3 ayda gelmedi... Gelmediğine dair hiç bi kanıtım yoktu... Avrapa' da bilmem ne, yolda kayboldu...
Satıcıya ürün gelmedi dedim... İkinci ürünü kargo parası dahi almadan yolladı... Binlerce km uzaktaki tanımadığı ve kendisine hiç bi şekilde ulaşamayacak bi müşteriyi dahi prensipleri uğruna mağdur etmedi...
Yabancı sitelerdede aynı nickle paylaşımda bulunuyorum, amerikadaki bu satıcıyı 2 italya' dan, 1 meksika' dan jeep kullanıcısına tavsiye ettim...
alışveriş yapmışlar, satıcı bana geçen gün teşekkür maili atmış...

Vinç garantisi hakketen alengirli konu, ama Türkiye' de hızla gelişen Off road pazarında "koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlayan firma" bir iki üç yılda topu atmayacak, sektörde yıllar yılı lider olacaktır...

Selamlar...
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Alfonse' Alıntı:
Huma oto veya müşteri arasında taraf değilim....

Ama, huma oto haklı olsa bile bu zararı karşılayıp marka güvenilirliğini iyice perçinlemeli...

Koçtaş' tan bişey aldım, ilk kampta kullandım, hiç memnun kalmadım...
16 gün sonra geri götürdüm, dürüstçe "bu arızalı değil, ama ben hiç memnun kalmadım" dedim...
İadesini rica ettim, "ama kabul etmezseniz haklısınız" dedim şapşal şapşal :smiley:
Kutusunu, orjinal paketini çoktan atmıştım...
Bana ancak yeniden rafa koyabilecekleri veya üretim hatası olduğunda tedarikçi firmaya geri verebilecekleri malları geri aldıklarını söylediler...
Ama "müşteri memnuniyeti bizim için herşeyden önemlidir" diye ekleyip kutusu v.s. olmadığı gibi kullandığım için üzerinde çizikler olan ürünü geri aldılar...

E-bay' dan 30usd lik işey aldım, 40usd' de shipping ödedim... Satıcı bana en ucuz kargo yolunu tercih ettiğimde tracking no vermeyeceğini söylemişti... Ürün 3 ayda gelmedi... Gelmediğine dair hiç bi kanıtım yoktu... Avrapa' da bilmem ne, yolda kayboldu...
Satıcıya ürün gelmedi dedim... İkinci ürünü kargo parası dahi almadan yolladı... Binlerce km uzaktaki tanımadığı ve kendisine hiç bi şekilde ulaşamayacak bi müşteriyi dahi prensipleri uğruna mağdur etmedi...
Yabancı sitelerdede aynı nickle paylaşımda bulunuyorum, amerikadaki bu satıcıyı 2 italya' dan, 1 meksika' dan jeep kullanıcısına tavsiye ettim...
alışveriş yapmışlar, satıcı bana geçen gün teşekkür maili atmış...

Vinç garantisi hakketen alengirli konu, ama Türkiye' de hızla gelişen Off road pazarında "koşulsuz müşteri memnuniyeti sağlayan firma" bir iki üç yılda topu atmayacak, sektörde yıllar yılı lider olacaktır...

Selamlar...


Merhaba
tam da budur işte
yanlış anlaşılıma endişesi ile yazamamıştım bu şekilde ...
teşekkürler
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

alp bende taraf değilim ama olayın birde şu yönünü düşünmek lazım

sadece örnek diyorum illa yaşandı yada böyle oldu demiyorum ama buna benzer konular cok olmuşdur bunada emin ol bir ürün s atılıyo mesela winç diyelim alınıyo içinden 2 parca kırılan bir winçle değiştiriliyo sonra alınan ürün iade ediliyo bunun gibi zaten birkaç işlem olunca emin ol firma hepden zarara gider yani buna benzer durumlar olunca firma iademi almalı ? eğer böyle düşünen varsa açsın bir dükkan hep beraber bundan faydalanalım etindende sütündende :smiley:
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Bende yukarıda defalarca aynı örnekleri sundum, yönetmelik açık, bu ürünü getiren kişi tüm koşulları kabul etmiş sayılır, bundan sonraki aşamada atık ürünün özelliklerine bağlı olarak kendisi kullanım kaynaklı probleri görerek tedbirlerini almalı. Ayrıca daha önce de bahsettim, ürünü getiren firmalar bir çok maliyet hesapları yaparken garanti olayından dolayı geri dönüşümlerde hesaplanarak ürün fiyatına etki eder. Yani zaten garanti bedelleri arıza yapsın yada yapmasın bir şekilde ürün fiyatının içinnde yüzdesel oranlarda mevcuttur.

İlgili firma ne kdar kullanma kulavuzu da yapsa ne kadar kendini haklı çıkarmaya çalışsada tüketici kanunları da bir şekilde tüketicinin yanında ve haklı bulmakta. Müşteri memniyetinden kasıt işlemler uzun sürmesinden se bunu müşteri memnuniyetin den yaptık demeleri tamamem karşı tarafı psikolojik etkilemeye çalışmaktır.

''
Kilit cümle burası, tüketicinin hak talep etmesi için bu şartlardan birisinin olduğunu ispatlaması gerekir sanırım. Satan firma montajı yapmadığı için zaten montaj ve işçilikden doğan arızalar içinde sorumluluk almaz. Eğer bir firma vinçleri garantili vericekse zaten öncelikle montajı kendisi yada yetkili kıldığı birilerinin yapması şart. Örneğin ben arabama bir yerden parça aldım 6 ay garantiliydi, ama aldığım ana servise değil kendi ustama taktırınca parçayı garantiden çıktığını söylediler. ''

Kürşad arkadaşım yukarda yazdıkjlarında haklı olabilir, ne varki yine işte yönetmeliklerde bu ülkede bu ürünü satacaksan 7 bölgede yetkili servis açmak zorundasın der, ürünün ne şekilde getirilip ne şartlarda satıldığını ben bilmiyorum, yetkili servis varmış ta tüketicimi tercih etmemiş orayı başka bir yere taktırmış bilmiyoruz tabiki.

Yani biz burada ne konuşsak boş, daha öncede söyledim bende büyük bir elekronik firmasında çalıştım yönetici olarak, bu tür sorunlar çok karşılaşırdık, ama sonuçta bu denli sorun büyümezdi.

Ürün doğru şekilde getirip düzgün şekilde satılıyor olabilir, Ünal arkadaşımızın dediği gibi arada fırsatçılar da çıkacaktır tabi, ama sonuçta siz işi biliyorsunuz, gerekli cevaplar uslubuyla verilerek gerekli mercilere gidebilekleri söylenebilir.

'' TÜRKİYEDE HİÇ BİR ÜRÜNE 2 YILDAN AZ GARANTİ VERİLEMEZ''

Şikayet edilseler çok büyük cezaları var, kaçak ürün getirmekle eş değerdir arkadaşlar, fatura ve bakanlık onay numaralı 2 yıl garanti olmak zorundadır.
 



Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Bende son olarak şöyle söyliyim, bir tüketici olarak en az 2 sene garantili vinç almak isterim, hatta Warn ın bu ömür boyu garantisi neleri kapsıyor iyice öğrenip ömür boyu garantilisinde almayı daha çok isterim. Ama bir satıcı olsam garantili vinç satmak istemem vinçlerle arazide yapılanları gördükden sonra :smiley:
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

unal' Alıntı:
alp bende taraf değilim ama olayın birde şu yönünü düşünmek lazım

sadece örnek diyorum illa yaşandı yada böyle oldu demiyorum ama buna benzer konular cok olmuşdur bunada emin ol bir ürün s atılıyo mesela winç diyelim alınıyo içinden 2 parca kırılan bir winçle değiştiriliyo sonra alınan ürün iade ediliyo bunun gibi zaten birkaç işlem olunca emin ol firma hepden zarara gider yani buna benzer durumlar olunca firma iademi almalı ? eğer böyle düşünen varsa açsın bir dükkan hep beraber bundan faydalanalım etindende sütündende :smiley:

Ünal abi, bende yıllardır iş hayatındayım. Patron olmasam da ya hizmet sektöründe ya da imalat yapan büyük firmalarda satış departmanlarında çalıştım...

<...Lütfen bu konunun tarafı alınmasın, kendisini bu kelimelerimin dışında tutuyorum...>
Müşterilerin suistimali konusunu çok iyi biliyorum....
Çok olur...

Ama, bu ve bunun gibi off road ürünleri yeri geldiğinde can kurtarıyor... Dolayısı ile müşteri 100% güvenilirlik istiyor bu markette...
Yani sektöre göre güvenilir olmak bence bu sektörde daha da önemli...
Off Road için satın aldığımız ürüne güvenip dağ başında canımızı riske atar işler yapıyoruz...
Güvenilir ekipmanda ancak güvenilir satıcıdan alınır...

Dolayısı ile,
Bence Huma Oto iş yaptığı sektörde diğerlerine göre daha tavizkar olmalı....

Örnek vermem gerekirse, ben imkanım olduğu ve bağlayacağım ayağı tamponu ayarladığım an vinç alacağım... Ağır ağır vinç araştırıyorum...
Şimdi almaya niyetlensem önümde 4 esnaf var...
Bunlardan biride Huma Oto' ydu...
Fakat, öğrendiklerimden sonra listede parantez içine aldım Huma Oto' yu...
Benim Huma Oto' ya güvenimin sarsıldığını düşünelim...
Ve bilmediğim bi marka hayati parçayı Huma' nın bana önerdiğini düşünelim, satıcı sözüne güvenip alırmıyım, hayır...
Ama güvendiğim bi esnafı düşünelim, "Alp, bu markayı tanımıyorsun ama al, bana güven" dese, alırım...

Benim bahsettiğim şey bu vinç konusunun ötesinde...
Yoksa bu konudaki vinç ne ki... Zaten T-max güvenilir bi marka...
Güvenilir bi esnaf kalabilmekten bahsediyorum...

Eminim benim gibi çok kişi var...

Lütfen Huma Oto ben ve benim psikolojime giren insanlara empati kursunlar...
Bunlardan sonra haksız sayılmayız bunları düşünmeye...

Bu kayba gerek var mı? Hayır...
Güven kaybedeceğine zarar et 1500 lira...

Ben o haklı, bu haklı demiyorum ki...
Konuda kesinlikle taraf değilim...

"Haklı olsa bile Huma Oto"
bu pazarda, bu iadeyi,
marka imajını sarsmamak için yapmalıydı...
Bak neler oldu şimdi...

Değdi mi abi 1500 liraya, bence Hayır...?
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

unal' Alıntı:
alp bende taraf değilim ama olayın birde şu yönünü düşünmek lazım

sadece örnek diyorum illa yaşandı yada böyle oldu demiyorum ama buna benzer konular cok olmuşdur bunada emin ol bir ürün s atılıyo mesela winç diyelim alınıyo içinden 2 parca kırılan bir winçle değiştiriliyo sonra alınan ürün iade ediliyo bunun gibi zaten birkaç işlem olunca emin ol firma hepden zarara gider yani buna benzer durumlar olunca firma iademi almalı ? eğer böyle düşünen varsa açsın bir dükkan hep beraber bundan faydalanalım etindende sütündende :smiley:

Ünal bey, sadece örnek demişsiniz ama şu an içinde bulunduğumuz durum itibariyle gönül rahatlığı ile söylüyorum ki; böyle birşey yapan " ŞEREFSİZDİR " .

Bütün yorumları okudum, tabi ki haklı olarak birçok komplo teorisi üretiliyor, olayı yaşamamanızdan kaynaklanıyor tabiki. Bir çok arkadaşımız arazide vincin zorlandığından dolayı kullanıcı hatası olabileceğini söylüyorlar, tabiki bu da farazi yorum.

Biz vinci kullanabilme şerefine erişemedik ki zorlayalım. Arkadaşımızın aracı battı çıkarmak için mustafa arkadaşımızın aracını yaklaştırdık, 12000 lb vinç denenecekti !!!
ama boşta bile açarken teklemeler yaptı. Neyse halatı açtık ama hiçbir şekilde geri sarmadı, " HİÇBİR ŞEKİLDE GERİ SARMADI ,TABİRİ CAİZSE TIK DEMEDİ " .Şimdi soruyorum tık demeyen bir vinç nasıl zorlanır. Elbetteki bazı arkadaşlar satıcıyla olan alışverişlerini örnek göstererek onu övebilirler, doğaldırda bu. Ama bu bizim madur olduğumuz gerçeğini değiştirmiyor. Sadece 1 dakika kendinizi mustafa arkadaşımızın yerine koyun ve düşünün. Siz olsaydınız ne yapardınız. Teşekkürler...
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Ömer bey peki bu vinç sökülüp açılıp bakıldımı vince ne olmuş? arıza problem neresindeymiş ?
 

Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

Tempus' Alıntı:
Ömer bey peki bu vinç sökülüp açılıp bakıldımı vince ne olmuş? arıza problem neresindeymiş ?

Kürşat bey, arkadaşlar bir çok görüşmeler yapıyorlar, sürece etki etmemek adına birşey söylemek istemiyorum. Ancak şunu söyleyebilirim, şimdiye kadar bir çok şey söylendi ama kullanıcı hatası diye birşey telaffuz edilmedi diye biliyorum. Zaten biz kendimizden eminiz, eğer herhangi bir kullanıcı hatası söz konusu olsa bu bizi doğrular, çünkü biz kullanamadığımıza göre, bu ürün daha önce kullanılmış anlamına gelir. Halat ta gördüğümüz tellenmelerde bize göre bunun kanıtıdır.
 



Ynt: VINC GARANTI ACIKLAMA TALEBI

valla ben onu bunu bılmemde arkadasımıza yapılan bu hareketden sonra alacamız vıncelerı şahin teknık hırdavatdan aldık belkı tanesıne 200 lıra fazla verdık ama warn marka ve arkasında adam gıbı duran bır fırmadan mal aldık 5 tane geliyor. kım kaybetdı su anda tabıkı huma oto bunu boyle dalandırıp budandırmadan esnaflıkla haletseydı su anda t max alıyoduk .ama herseyde bır hayır var belkı de boyle oldugu ıyı oldu bızım ıcın sonradan cıkacak proplemlerle ılgılı
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,827
Mesajlar
1,524,046
Kayıtlı Üye Sayımız
166,621
Kaydolan Son Üyemiz
Gamze Erol

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst