boxeralfa' Alıntı:makaranın iki yanındanda akım gececek sekilde (t şeklinde) tasarlanabilir, böylelikle 1 ve 5 aynı anda ateşlenebilir diye düşünmüştüm.
boxeralfa' Alıntı:Aslında yapılabilir.
Distiribitor yanlızca tetikleyici sinyal gonderecek ve ateşleme sırasını belirleyecek, diğer tarafta kontaktorler yardımıyla gerçek ateşleme akımını dağıtılacak..
Benimki sadece teori.. pratikte uygulanabilirmi bilmem..
Ayrıca yakıt dağıtımı ve krankın çok hassas açılarda üretilmesi gibi birsürü unsur var.. iş, hepsini uygun hassas olarak ayarlamakta zaten..
kumruhuseyin' Alıntı:motorlardan anlamam ama Volvo Penta V8 videosuna baktım manyak sesi var.o sese kurban olurum ben
kumruhuseyin' Alıntı:motorlardan anlamam ama Volvo Penta V8 videosuna baktım manyak sesi var.o sese kurban olurum ben
merkezci' Alıntı:Volvo penta ,mercurieser ve yamaha V8 marine makinalarda 454 kubik inc motor vardir yani motor hacmi 7,4 litredir.Ben 4 yil parasut teknesinde Volvo penta 454 motoru kullandim.330 Bg lik bu motorde ardisik cift pervaneli kuyruk vardi kullanmasi inanilmaz zevklidir.1800 kglik parasut teknesini gaz kolunu kapattigin zaman ok gibi kaldirir.Motor calisirken teknede ses ve titresim kesinlikle olmaz sadece 4 barrel karburator 3000 devirden sonra acilinca insani rahatsiz etmeyen ama ben buradayim diyen bir makinanin senfonisini dinlersiniz cunku kara makinasi gibi eksoz cikislari havaya degil suyun icinedir , bu yuzdende eksoz sesi degil makinanin ic sesini yani kalbinin gucunun sesini duyarsiniz.Inanin makina tutkunlari icin bunu duymak ve hissetmek tarif edilemez bir duygudur.Bu senfoniyi dinlemek icin makinayi 4500 devire kadar cikarirdim ve yaklasik 50 knotla suyun uzerinde ucardim.Ama maalesef artik bu makinalar kullanilmiyor yerine dizel makinalar geldi.Gerci Mercruiser V8 dizellerde 320 bg guc uretiyor ve az tuketimleri var ama 454 makina bir sanat eseridir.