Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
silindir kapağı çatlak aracın neden hararet yaptığı ortaya çıktı, radyatöre su dayandıramıyordum, ama yağda da su yoktu , ama araba iyi de kaçıyordu ))) yeni kapak ve rektifiye
blok pırıl pırıl , tüm on 352 motorların silindir kapakları çatlıyor,Alman kapak taktım çinli var uzak durun , ama tüm unimogcu arkadaşlar kapaklarına baktırsınlar ve değiştirsinler.
pistonlar turbo için , düz motordan farklılar düz motor pistonunun içinde sadece bir yuvarlak var bunlarda tam bir yuvarlak ve iki adet yarım yuvarklak var
volantın bazı dişlileri kırık olduğu için marş dinomosunun ağzını yiyordu ve akü zayıf olduğu zaman çalışmama gibi durumlar çıkıyordu inip pervaneyi döndürerek yerine oturtmaya çalışıyordum , marş dinomosu bitiyordu çok sıkıntıydı, ayrıca arazide balata kokusu kabini kaplıyordu baskı balata çatlaktı ama artık tarih oldular şükür Ya Rabbi !