Türkiye'nin En Iyi F/p Offroad Araçı Korando Kj 2.9 Td Veya 3.2 In Dir

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan orgasmatron Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 99
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 59,258
Bilgi sahibi değilsiniz fakat fikir sahibisiniz. Bu tartışmanın bir yere varması mümkün gözükmüyor. Bunun içinde zaten böyle bir başlık atıp bu konuyu açmışsınız.
 

Etiketler

2.9 tdi ye one sabit aks koymus tek yaptigi donanim bu bide kabini takozla yukseltmisler anlatmak istedigim bu

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Bilgi sahibi değilsiniz fakat fikir sahibisiniz. Bu tartışmanın bir yere varması mümkün gözükmüyor. Bunun içinde zaten böyle bir başlık atıp bu konuyu açmışsınız.
Hocam cok ugur mumcu okuduk bilgimizde yeterli dogrusu da bilgi sahibi olunmadan fikir sahibi olunmazdir , arkadasim ben unimoglara turbo koyan ayna mahrutisiyle ugrasip ibrede 110 km goren adamim iki denge kolu koyup 31 32 inc lastik koyup piyasaya cikmiyoz bizim isimiz bunlarla

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



Bide video koyalim da motor sesi duyulsun
 
Son düzenleme:

Defender için son mesajım defender koltuğuna bindikten sonra başka araca binmek bile istemedim bir çok araç sürdüm içinde arazi araçlarıda vardı ama defenderin bana verdiğin zevki hiç bir araç vermedi bide verdiği ilgiyi bu söylediklerim series 3 içinde geçerli
 




Güzel işler yapmışsınız gerekten tebrik ederim. Bu arada iki denge kolu 50 bin dediniz yanılmıyorsam. İşte bu yüzden f/p konusunda anlaşamayız sizinle.
Mesut Bey bende sizin jimny cok beyendim masallah guzel olmuş elinize sağlık

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 


Haklısınız. Aynen dediğiniz gibi. Jeepler bisiklettir. Offroad yapamaz, arazide gezer

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Korandonun camurluk ic buyuklugunu, yatak olan koltuk muhabbetini bi de motorunu begendim ama...
Cummins gibi ses cikiyor makinadan. Ne yaptiniz yaf buna

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Olay gerçekten sadece f\p ise; cevap lada niva'dır. dünya da bunu görmüş olacak ki en çok satılan(2 milyon+) 4x4 olmuştur. Tabi bunu söylerken offroad'un sadece derin kanallardan ibaret olmadığını varsayıyor, tüm araçları da stock halde değerlendiriyorum. İşin içine modifiye girince; sadece araç kupası üzerinden markacılık yapmak beni pek tatmin etmiyor. Kullanılan modifiye malzemesinin fanatikliği yapılsa anlaşılabilir.Örnek olarak; 37 lastik takılmış bir jimny, artık jimny midir? veya 35 lastik takabilen bir niva? niva mıdır? Bunlar artık "custom" tabir edilen araçlardır.Kişiye özeldir. f\p, modifiye öncesi ve modifiye sonrası olarak değerlendirilirse işler iyice kargaşaya varacak,bu parça 100 $ mı 200$ mı gibi içinden çıkılmaz sorgulamara maruz kalacaktır.
 



Korandonun camurluk ic buyuklugunu, yatak olan koltuk muhabbetini bi de motorunu begendim ama...
Cummins gibi ses cikiyor makinadan. Ne yaptiniz yaf buna

GT-P7500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Videoda calisan motor benim unimogun motoru )) korando da aracin uzerinde kendi motoru var om 602 5 silindir intercool turbo

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Son düzenleme:

Abi Rusya da yasamis ve eside oradan olan biri olarak diyorum Ruslarin en iyi arazi araci uaz dir uazik .niva nin sifiri 500 bin rubleye yani kabaca 25 bin liraya alinabilir ama rus offroadcularin tercihi olmamistir tagaz (rus otomotiv firmasi skd toplardi 2014 yilinda iflas etti) korando ve musso yu lisans altinda tager ve road panther ismi altinda uretti ve korando rusya da offroadcularin tuttugu bir arac oldu fan clupleri www.korandovod.ru (korando vaditeli korando suruculeri) rusya da tager 30 35 bin tl ye satildi f/p tercihi insanlarin rusya da da korando oldu

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Rusya da uaz'ın tercih edilme sebebi alt yapısının modifiyeye daha uygun olması. Rusya daki araziyi düşününce; tabanı geniş büyük lastik takabilecek araçların daha kolay yol alabilmesi.(ince paletli alman tanklarının batıp, geniş paletli rus t34'lerinin savaşın gidişatını değiştirmesi) bu sebepten uaz'ın tercih edildiğini düşünüyorum.f\p de satış rakamlarının etkili olduğunu varsayarsak; ocak ayında 2 milyonuncu son defender üretildi, duster çok yeni olmasına rağmen 1 milyonuncu üretimini yaptı. keza niva 2 milyonu geçti ve 2022'ye kadar üretim planları yaptılar. mesela defender , türkiye de uçuk rakamlarda. hemen komşu da 10 bin liraya çok iyi kondisyonlu defender'lar var.Son 3 yıldır türkiye'ye niva girişi yok. sebebi fiyatlarının 50-60 bin civarında olacağı ve 2-3 fanatik dışında satış yapamayacağı.ötv olmasa, f\p de taşlar yerinden oynar ama bu şartlarda, 2. el piyasasını göze alarak alternatifler belli.Korando bu alternatifler den biri olabilir mi? Neden olmasın, yaygınlaşıp yeteneklerini görmeyi umarım.
 





avukat bey, korando çamurda oynarken bak şasesi olmayan offroad yapamaz sağı solu dağılır dediğin neler yapmış
fotolar kaynak:TEXXOFF OFFROAD CLUB OIIIIIO
 
Son düzenleme:

SON KONULAR - FORUM