Ynt: Toyotacılar Muhabbet Köşesi
Abi 25-30 arasına pajero 3.5 v6 yada 2.8 TD 93-99 model arası bulup alabiliyorsun, araba japon toyota kadar sağlam, motoru güçlü, yükseltme maliyeti yok, arka ve orta elektirikli kilitler standart, her türlü konfor ve gerekli şey araçda fabrikasyon var, 3 ayrı süspansiyon sertlik ayarı içerden düğmeyle, 2 çekere düşebiliyor az yakıyor toyotalara göre vs vs vs ve pajero bile japon olduğu için hala pahalı bir araç 25-30 000 de az para değil. Ama karşısında toyotalara baktığında hiçbir off road donanımı olmayan, kilidi olmayan, standart toyota land cruiser yada fj cruiserin 80-85 modellerinde bile 30-40 000 fiyatlar yazmaya başladı. en kötü durumdaki bj60 lara bile 20 000 ler istiyorlar, aracı alıp off roada sokmak istesen birde 10 harcarsın üstüne en az. 30 000 lere 2008 L200 ler var, isuzu Dmax ler var. vx100 leri kimse almıyordu 30-35 lere araçlar gidiyordu şimdi onlarda 40 dan aşağı bulunmaz oldu birkaç kişi alınca kıymete bindi.
Abi 25-30 arasına pajero 3.5 v6 yada 2.8 TD 93-99 model arası bulup alabiliyorsun, araba japon toyota kadar sağlam, motoru güçlü, yükseltme maliyeti yok, arka ve orta elektirikli kilitler standart, her türlü konfor ve gerekli şey araçda fabrikasyon var, 3 ayrı süspansiyon sertlik ayarı içerden düğmeyle, 2 çekere düşebiliyor az yakıyor toyotalara göre vs vs vs ve pajero bile japon olduğu için hala pahalı bir araç 25-30 000 de az para değil. Ama karşısında toyotalara baktığında hiçbir off road donanımı olmayan, kilidi olmayan, standart toyota land cruiser yada fj cruiserin 80-85 modellerinde bile 30-40 000 fiyatlar yazmaya başladı. en kötü durumdaki bj60 lara bile 20 000 ler istiyorlar, aracı alıp off roada sokmak istesen birde 10 harcarsın üstüne en az. 30 000 lere 2008 L200 ler var, isuzu Dmax ler var. vx100 leri kimse almıyordu 30-35 lere araçlar gidiyordu şimdi onlarda 40 dan aşağı bulunmaz oldu birkaç kişi alınca kıymete bindi.