Toyota LC FJ200

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan hsbasar Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 51
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 14,393

hsbasar

Zirve
Mesajlar
3,073
Tepkime Puanı
0
Yer
Ankara
FJ200 ün arazi versiyonu.

Ben bu kasayı VX200 diye biliyordum ama bir web sitesinde modifiye edilmiş kasası için FJ200 yazıyordu. Bilen arkadaşlar doğrusunu yazarsa sevinirim.

Fotoğraflar ekibe ziyarete gelen bir araçtan.

DSC08904.jpg


DSC08911.jpg


DSC08909.jpg
 

Etiketler
Ynt: Toyota LC FJ200

Şİmdi de içi

DSC08907.jpg


Anahtarsız çalıştırma sistemi var. Birde arazi vitesi düğme ile geçiyor. Bunlar arazi için pek istenmeyen şeyler, sanırım tamamen manuel olanlarını da üretirler.

DSC08908.jpg


Büyük abisi ile beraber

DSC08914.jpg
 

Ynt: Toyota LC FJ200

Şimdi de modifiye edilmiş hali

01LC.jpg


02LC.jpg


Arka istepnenin yanındaki kutular çok güzel, bende yapacağım bunlardan FJ40 ıma
 

Ynt: Toyota LC FJ200

Öncelike,vx200 yani en yeni kasa LC.Ama FJ familyasından geldiği için birçok ülke bunu FJ olarak kabul ediyor.Bu araç ilkönce çıktığında,insanlar sizinde belirttiğiniz gibi arazi kabiliyetinin eskisi gibi olamayacağını savundular,çünkü herşey elektronik olmuştu ama Japonlar öyle bir sistem yapmışlardıki,herkez şok oldu.Modifiye firmaları hızlı bir şekilde eniyi FJ200 ü yapma yarışına girdiler ve sizinde eklediğiniz görüntüler ortaya çıkmaya başladı.Artık bu aracın görüntülerini sık sık göreceğiz.Ama kaç sene sonra alırız bilemem :smiley:.Amerika fiyatı 55.00 USD,Türkiye fiyatı 120.000 euro.

Bu arada arka kısımdaki üst kutu MANGAL. :smiley::smiley:
 




Ynt: Toyota LC FJ200

Artık zamanla kimbilir daha neler göreceğiz,her şey duygusal,ve hiçbirşeyin sınırı yok.Bu arada Sedat bey siz arabistandamısınız hala ?
 

Ynt: Toyota LC FJ200

Tuğsan bey dediğiniz gibi hepsi duygusal, ama ben hep şunu derim "neye sahip olduğun değil onu nasıl kullandığın önemlidir".
konu ile direk alakalı görünmesede, demek istediğim bizler elimizdekileri keyifle arazide kullanabildiğimiz sürece sorun yok.

Ben şu an Libyadayım. Kısmet olursa 4 martta dönüyorum .
 

Ynt: Toyota LC FJ200

akadaşlar bu aracı arazise ve yolda kullandım mütiş bir siste arazide gerekli konuma getirince arazi ne olursa olsun(çamur.kayalık yada kuru) aracın sadece direksiyonunua yön veriyorsun aracın hızını firenini devrini sistem kendisi yapıyor tabi benzinli versiyonu dizeli ise HAÇ veDAK sistemi var .tabi bu fitata bırakında yapsın denebilir.
 

Ynt: Toyota LC FJ200

Tango bey, VX 200 ün süspansiyon sistemi (sert/yumuşak) bilgi verebilirmisiniz ? Diğer araçlarla kıyaslandığında nasıldır ?
 

Ynt: Toyota LC FJ200

Aracın arazi özelliği ve bu tarz sistemlerini yazarsak,bayaa bir sayfa tutar:smiley::smiley:.Ama kısaca şunu söyliyim yol durumuna göre amortisörlerin ayarını siz yapıyorsunuz aynı çekiş sistemi ayarı gibi.Sert,ortasert,yumuşak keyf sizinin,aracı indirin,kaldırın.Daha bunun gibi çok özellikleri var.
 



Ynt: Toyota LC FJ200

EVET TUĞSAN BEYİN DEDİĞİ GİBİ AMORTİSÖRÜ ARAZİ YADA YOL DURUMUNA GÖRE AYARLAYABİLİYORSUNUZ DİZEL VERSİYONLARDA MOTOR TİTREŞİMİ AZALTMAK İÇİNDE MOTOR TAKOZLARI ECU BESLEMELİ HİDROLİKLİ YANİ SİZE EN RAHAT SÜRÜŞE HAZIRLIYOR.
 

Ynt: Toyota LC FJ200

Bu arada şunu da kesin ve net bir şekilde vurgulayayım,diğer markalarda da benzer sistemler var(ad vermiyim)sakın ola kıyaslamayın bile,onlar cadde ve belki dağa(kar için oda uygun lastikle) ve hafif arazide işinize yarar.
 

Ynt: Toyota LC FJ200

crusere eş deyer başka bir araç kullanmadım bilemeyeceğim ama kıyas yapacak bir araç varmı bilmiyorum benim girdiğim çamura kaç crusıer sayibi girer oda ayrı eğitimde otodromda araca hayran oldum gerçi eski kasasıda güç olarak iyidi ama bu başka bişey sadece gitmek istediğiniz yöne cevirin o sizi götürsün o derece
 

Ynt: Toyota LC FJ200

Tanju ve Tuğsan ilginize çok teşekkürler. Sevgili Tuğsan gördüğün gibi hala araştırmalarıma devam ediyorum ancak LC kesinlikle baş sıraya yerleşti. Bir kezde sizlere yakıt harcamı konusunda şunu sormak isterim. ABD kökenli yayınlarda LC VX200 ün rakiplerine göre çok daha az yakıt tükettiğini överek anlatırlarken bizim Türkçe dergilerde tersine çok yakıt tükettiği yazılı. Burada bir tezat var. Yakıt tüketiminin ölçülmesinde bir takım standartlar var. Bizim dergilerdeki arkadaşlar herhangi bir standarta dayanarak ölçümleme yapıyorlarmı acaba. Ankara Istanbul yolunda trafik kurallarına uyarak üçümüzde aynı LC yi kullanalım. Herkesin yaktırdığı farklı olur. Çünki herkezin farklı bir sürüş tekniği var.
Alman normlarına göre bakıldığında şehir dışı yakıt harcamı ise örneğin
Touareg (3.0 lt dizel) 8,4
Range Rover V8 D.... 9,2
Disco3 (2700 D motor) 8,7
LC VX 200 Dizel ise 9,1 lt/100 km olarak kıyaslanmış. (değerler Alman basımı Auto Katalog'dan)
Bu değerlere bakıldığında gayet normal hatta ufak motorlara göre az bile yakıyor sayılır.
Sizler bana VX 200 dizel versiyonu için yakıt harcamı konusunda ne dersiniz ? (Çokmu ince eleyip sık dokuyorum :smiley:) )
 

Ynt: Toyota LC FJ200

CRUISER V8 4.5 LİTRE MOTORU VAR 265 BEYGİR GÜÇ 66.28/1600-2600 kgm tork var 6 hızlı otomatik şanzıman bu güçte bir aracın yakıtı bence normal değilmi tabi ben katolok değerine göre konuşuyorum f
 



Ynt: Toyota LC FJ200

Katalog değerlerine göre çok normal.
3.0 litrelik VW Touareg 8,4 litre yakarken 4,5 litre 8 silindir motorun 9,1 lt yakması son derece normal tabi.
Benim merak ettiğim gerçekte pratikte nasıl ? Bunu kullananlar bilir.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,827
Mesajlar
1,524,046
Kayıtlı Üye Sayımız
166,621
Kaydolan Son Üyemiz
Gamze Erol

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst