Toyota Hilux

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan enigmaxi Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 37
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 10,797
Ynt: Toyota Hilux

nedimurcan' Alıntı:
vakum diyaframına bakacağım. bu arada sanırım arka dif. %100kilitli. bu da güç kaybına neden olur mu bilemiyorum.
%100 kilitli olamaz. Orjinalde yok. Sonradan da aklı başında bir usta pickup'a %100 (otomatik) kilit takmaz, anında çıkarsınız yoldan.

Bunun dışında %100 veya LSD kilitlerin güç kaybına neden olacağını sanmıyorum.
 

Etiketler


Ynt: Toyota Hilux


istanbuldan niğde ya kadar kullandım. sehir içinde de 100km kadar kullandım. sizin dediğinize göre %100kilitli olsa şimdiye kadar farkederdik yani. yoldan çıkmadığımıza göre.

önlerdede manuel kilit var sanırım. tekerleklerin ortasında. free ve lock konumu var. bu tür kilitleme sistemlerine ne deniyor bilmiyorum.
 

Ynt: Toyota Hilux

)))
Yok o önlerdeki aks ayırıcısı..Kilit değil. Free konumunda 4x2'deyken ön akslar ve şaft dönmüyor, araç az yaksın ve vibrasyon yapmasın diye. 4x4'de kullanmadan önce Lock konumuna getiriyorsunuz. Benim BJ60'ın kullanım kitabında kullanmasanız bile 15 günde bir Lock konumuna getirin ve 4-5 km sürün demiş. Yağlama için sanırım...Bu arada orjinal Aisin marka ise değerini bilin, bayağı pahalı ve kaliteli bir parça.
 



Ynt: Toyota Hilux

hımmm,

hazır bilen birilerini bulmuşken sormakta fayda var. ilerde başkalarının da işine yarayacaktır.

şimdi araçta şu konumlar var.

2H 4H 4L

2h konumu normal seyir halinde sadece 2 çeker. yani arkalarda,

4h konumu 4 çeker ama ön tekerlerdeki sistem lock konumundayken. ( bu kısım tam oturmadı henüz.)

4L konumu ise 4 tekerden çekis ama ağır devir.

peki 4L de iken ve aks ayırıcısı free konumdayken güç bütün tekerlere iletiliyor mu ?
 


Ynt: Toyota Hilux

hay allah,

geçen gün öylesine bir denemek için dik bir kum tepesine tırmandım. oldukça gevşek bir zemindi üstelik. 4L pozisyonuna almıştım.

demek iki tekerlekten çekmiş sadece...

inanılmaz

teşekkür ederim.
 





Ynt: Toyota Hilux

arkadaşlar bende 89 dızelivar motor sıfır motorun bütün iç ekıpmanları değişti ama bendede aynı sorun var 130 dan fazla basmıyor lastıkler etkilermi 16 jant

 


Ynt: Toyota Hilux

Sevgili Nedim
Tesadüfen rastladım ,ama çok güldüm yıllar sonra böyle bir konunun bizi tekrar karşılaştırması ne güzel.Bilmem hatırlayacakmısın dağlardan Kaçkarlardan Fatih ben Yusufeliden
Ve şimdi de Trabzon Toyotada Servis Müdürlüğü yapıyorum.Eski bir dost olarak senin soru ve sorunlarına cevap verebilirim sanırım.
Tırmanışlara devam ediyorsun sanırım.Neyse görüşelim ama mutlaka 05326229489
 

Ynt: Toyota Hilux

DİFRANSİYEL KİLİDİ OLSA DİREKSEİYONU ÇEVİRDİĞİNİZDE VİRAJI ÇOK ZOR VEYA ÇOK GENİŞ ALIR ARAÇ.
 

Ynt: Toyota Hilux

merhaba arkadaslar. 4x4 ler de sizin kadar deneyimim yok . ama babamın pw250 si var . arada kullanırım . oda memlekete gidince.
burda hızla ilgili yorumları okudumda . 4x4 araclar ole cok hız yapan araclar deildir . yani o kadar yuksek bi aracın cok hızlanması zaten pekde guvenli bi durum deil.Turk oldugumuz icin kanımız kaynıyo . amam hem hızlı gitsin hem daga tasa cıksın , fiziksle olarak pekde uygun kombinasyonlar deil . bizim arac 100/110 yapıyo. 130/140 4x4 icin cok ii hız bence. bundan otesi hem tehlikeli o kadar yuksek bi arac icin hemde yuruyen aksam icin bence pek saglıklı deil.
bence aracın oncelikli gorevi daga tasa cıkmak hız yapmak deil .
 



Ynt: Toyota Hilux


engineer53 arkadşıma son derecede katılıyorum. ağırlık merkzi yüksek olan araçların virajlarda savurma riski daha yüksektir. o yüzden fazla hız yapacaklarını sanmıyorum.
 

SON KONULAR - FORUM