Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan dincer.dosti Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 17
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 49,631

dincer.dosti

Ana Kamp
Mesajlar
24
Tepkime Puanı
0
Yer
izmir
Web
www.facebook.com
Merhabalar;

Bir süredir gezenbilir olmak için bir arazi taşıtı arayışındaydım. Amacım hem şehir içinde rahatça kullanabileceğim konforlu ve nisbeten ekonomik, hemde hafta sonları köydeki bağ bahçe den tutunda, çok ta aşırı olmayan off-road gezilerine kadar becerikli bir araç arayışına girdim. 20 bin TL bütçe ile vitara falan bakınırken Terrano ile karşılaştım. Bayağı bir araştırmama rağmen hararet sorunu (4 göz radyatör çözer deniyor 300-500TL masrafa) dışında büyük bir sıkıntısınıda göremedim. Genel olarak hem arazi becerisi, hem şehir içi konforu, hem donanım bolluğu, 7 kişilik dizel ve otomatik olması falan, inanılmaz cezbetti beni.

Gelelim asıl konuya :smiley:

Gördüm ki uzun süredir bu konuda pek yazışma olmamış. Bu nedenle sizden Terranolar hakkında güncel bilgilerinizi iletmenizi rica ediyorum.

Ben 1999-2001 arası 2,7 TDI 5 kapı bir almaya niyetlendim.

1- Bu araçlar şehir içi kullanımda ne yakıyor? yada ne yakmalı? :smiley:
2- Vergisi, sigortası, bakımı vs. standart harcamaları yıllık ne tutuyor?
3- Hararet yapmış dahi olsa yeni motor yapılmış denen bir Terrano alınabilir mi?
4- Terrano alırken özellikle dikkat etmem gereken detaylar var mıdır?
5- Hararet konusu dışında Terranonun bilmem gereken başka kronik sorunları oluyor mu?

Cevapları mümkün ise kullanıcılardan ve olabildiğine objektif olarak rica ediyorum. E36 320 Sedan Kullanıcısı birisi olarak bu aracı kıyaslamak pek mümkün değil ama bilen varsa ve konfor yakıt vs... kıyas yorumunu yazarsa çok memnun olurum :smiley:

Sizlere şimdiden vereceğiniz cevaplar ve gösterdiğiniz ilgi için çooook teşekkür ederim.

Saygılarımla.
 

Etiketler
Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

Bir ara ben de niyetlendim. Daha önce Terrano kullanmış, bu işlerden çok iyi anladığını düşündüğüm arkadaşıma görüşünü sorduğumda "uzak dur abi.... terrano sorunlu bir araç...parcalarıda pahalı" cevabını aldım. Kendisine çok güvendiğimden niye diye sormadım, bir daha da araştırmadım.
 

Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

Merhaba,sorularınıza bildiğim kadarıyla cevap vereyim.
Öncelikle sorunlu araç uzak dur diyenlerin ne yazık ki bilinçsiz tamirci eline düşenler olduğunu biliniz.
Hele bir üstte sadece neden diye bile sormadan uzak duran arkadaşları inançları için tebrik etmek lazım.

Ben fanatik bir Terrano kullanıcısı değilim,yanlış anlaşılmasın.
Yıllarca kullanan arkadaşımın sadece yakıtından şikayet etmesinden başka sıkıntısını duymadım.
Evde başka bir aracımız varken sırf hobi için kısa şase olan düz vites,2.7 TD aracı aldım.
Yaklaşık iki yıldır tepe tepe kullanıyorum.Lada Niva'nın klimalı,power direksiyonlu,elk cam ayna versiyonu.

Hararet konusunda sağlıklı bir motor pek fazla sıkıntı çıkarmıyor.
Klima açık ve yokuş yukarı 100 km nin üzerine çıkarsanız ibre yükseliyor,çıkmazsanız normal gidiyor.
Fakat araçta motor koruma var.Eğer fazla sıkıştırırsanız devreye giriyor ve 40 km den fazla hız yapmıyor.
Hararet normalleşince koruma devreden çıkıyor ve motor normal sürüşe dönüyor.
Radyatör yerine davlumbaz ve pervane değiştirerek te sorun orjinal olarak çözülebiliyor.

Aracın parça problemi genelde yok,olursa yurt dışından,ya da çıkmacılardan bulunabiliyor.
Nissan olduğu için kamyonetinkiler veya eski yada yeni yılların parçaları birbirlerine uyabiliyor.

Araç torsiyon çubuklu olduğu için ön yükseltme ayarla yapılabiliyor.
Arkaya orjinal yada get yükseltmesi mümkün olabiliyor.
31 inch lastik sorunsuz,33 inch birazcık ilave oynamayla takılabiliyor.

Parça fiyatları eski model bir çok araçta olduğu gibi bazılarında yüksek rakama dayanıyor.
Örneğin orjinal şanzıman takozu 550 TL ama kamyonetinkini takın 95 TL gibi.
Ya da amortisör tanesi 70-80 TL gibi.Motor parçaları pahalı ama alırken baktırın.
Pahalı parçaların durumunu öğrenin eğer sıkıntı varsa aracın fiyatını ona göre belirleyin.

Her zaman yazarım yine yazıyorum,ikinci elden araç almak zor değil çok zordur.
Almadan önce mutlaka tamircinizi ayarlayın.Güvenilir ve işinin ehli bir servis bulun.
Sonra araç almaya çalışın.Hatta o güvenilir servisin önereceği araca bakın.
Ne de olsa sorumluluğu paylaşacaklardır.

Burada olumsuz yönünü yakıt olarak gördüğümü belirtmem gerek.
Hele otomatik olanları efendi kullanışta bile 50 kuruşu geçiyordur diye tahmin ediyorum.
Benzinli olanların yakıtı LPG ile biraz daha makul olabiliyor.
Fakat onda da 9 HP gibi güç azlığı söz konusu.Dizel 125 HP ve torku oldukça iyi,hissediyorsunuz.
Hem arazide hem asfaltta gayet başarılı.BMW ile kıyaslanmaz ama iki tonluk bir araç işte.

Sanırım İzmir'desiniz, sizi,artık abi kardeş olduğumuz servisle tanıştırabilirim.
Nissan özel servisi ama benim ve birçok arkadaşımın her marka araçlarına bakmaktalar.
Eğer görüşmek isterseniz Karser Servis Cihan ve Göktuğ 232 435 02 20

Terrano sorduğunuz ve bende kullanıcısı olduğum için yazdım.
Japonlar genelde iyidir,dayanıklıdır.Unutmayınız ki 15 yaş civarıdırlar.
Eski sahibi ve tamircisi ne kadar iyi bakmışlarsa o kadar uzun ömürlü olurlar.
Sorun çıkarmadan yıllarca hizmet vermeye de devam ederler.

Terrano'daki en arka koltuk çocuklar için uygundur.
Büyük insanın rahat etmesi pek mümkün değildir.
Biraz uzun bir cevap oldu ama sıkılmazsınız umarım.
Şahsi tecrübelerimden bazılarıdır,yardımcı olmasını dilerim.
 

Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

ttogan' Alıntı:
Merhaba,sorularınıza bildiğim kadarıyla cevap vereyim.
Öncelikle sorunlu araç uzak dur diyenlerin ne yazık ki bilinçsiz tamirci eline düşenler olduğunu biliniz.
Hele bir üstte sadece neden diye bile sormadan uzak duran arkadaşları inançları için tebrik etmek lazım.

Ben fanatik bir Terrano kullanıcısı değilim,yanlış anlaşılmasın.
Yıllarca kullanan arkadaşımın sadece yakıtından şikayet etmesinden başka sıkıntısını duymadım.
Evde başka bir aracımız varken sırf hobi için kısa şase olan düz vites,2.7 TD aracı aldım.
Yaklaşık iki yıldır tepe tepe kullanıyorum.Lada Niva'nın klimalı,power direksiyonlu,elk cam ayna versiyonu.

Hararet konusunda sağlıklı bir motor pek fazla sıkıntı çıkarmıyor.
Klima açık ve yokuş yukarı 100 km nin üzerine çıkarsanız ibre yükseliyor,çıkmazsanız normal gidiyor.
Fakat araçta motor koruma var.Eğer fazla sıkıştırırsanız devreye giriyor ve 40 km den fazla hız yapmıyor.
Hararet normalleşince koruma devreden çıkıyor ve motor normal sürüşe dönüyor.
Radyatör yerine davlumbaz ve pervane değiştirerek te sorun orjinal olarak çözülebiliyor.

Aracın parça problemi genelde yok,olursa yurt dışından,ya da çıkmacılardan bulunabiliyor.
Nissan olduğu için kamyonetinkiler veya eski yada yeni yılların parçaları birbirlerine uyabiliyor.

Araç torsiyon çubuklu olduğu için ön yükseltme ayarla yapılabiliyor.
Arkaya orjinal yada get yükseltmesi mümkün olabiliyor.
31 inch lastik sorunsuz,33 inch birazcık ilave oynamayla takılabiliyor.

Parça fiyatları eski model bir çok araçta olduğu gibi bazılarında yüksek rakama dayanıyor.
Örneğin orjinal şanzıman takozu 550 TL ama kamyonetinkini takın 95 TL gibi.
Ya da amortisör tanesi 70-80 TL gibi.Motor parçaları pahalı ama alırken baktırın.
Pahalı parçaların durumunu öğrenin eğer sıkıntı varsa aracın fiyatını ona göre belirleyin.

Her zaman yazarım yine yazıyorum,ikinci elden araç almak zor değil çok zordur.
Almadan önce mutlaka tamircinizi ayarlayın.Güvenilir ve işinin ehli bir servis bulun.
Sonra araç almaya çalışın.Hatta o güvenilir servisin önereceği araca bakın.
Ne de olsa sorumluluğu paylaşacaklardır.

Burada olumsuz yönünü yakıt olarak gördüğümü belirtmem gerek.
Hele otomatik olanları efendi kullanışta bile 50 kuruşu geçiyordur diye tahmin ediyorum.
Benzinli olanların yakıtı LPG ile biraz daha makul olabiliyor.
Fakat onda da 9 HP gibi güç azlığı söz konusu.Dizel 125 HP ve torku oldukça iyi,hissediyorsunuz.
Hem arazide hem asfaltta gayet başarılı.BMW ile kıyaslanmaz ama iki tonluk bir araç işte.

Sanırım İzmir'desiniz, sizi,artık abi kardeş olduğumuz servisle tanıştırabilirim.
Nissan özel servisi ama benim ve birçok arkadaşımın her marka araçlarına bakmaktalar.
Eğer görüşmek isterseniz Karser Servis Cihan ve Göktuğ 232 435 02 20

Terrano sorduğunuz ve bende kullanıcısı olduğum için yazdım.
Japonlar genelde iyidir,dayanıklıdır.Unutmayınız ki 15 yaş civarıdırlar.
Eski sahibi ve tamircisi ne kadar iyi bakmışlarsa o kadar uzun ömürlü olurlar.
Sorun çıkarmadan yıllarca hizmet vermeye de devam ederler.

Terrano'daki en arka koltuk çocuklar için uygundur.
Büyük insanın rahat etmesi pek mümkün değildir.
Biraz uzun bir cevap oldu ama sıkılmazsınız umarım.
Şahsi tecrübelerimden bazılarıdır,yardımcı olmasını dilerim.
Öncelikle verdiğiniz değerli bilgilerden dolayı çok teşekkür ederim. Özellikle yakıt konusu beni hepsinden daha çok korkutuyor ki malum gezi amacıyla alacağım bir aracın yakıtı yüzünden gezememek çok traji komik bir durum olur :smiley: 2,4 Benzinlisinin de hem otomatik bulamamam hemde 3. sıra koltuğun tpg tankı sebebiyle kullanılamaması çok kötü. Tork konusu ise kesinlikle sizinle hemfikirim ki dizel aracın avantajı tartışılmaz. Yakıt mevcut aracımda 40 kr civarında dolaşıyor ancak uslu kullanımda bugünün rakamlarıyla 50 kr beni çok üzmez sanırım!

Terranoda karar kılarsam, kesinlikle sizinle tanışmak ve servisinize danışmak isterim.

Tekrar teşekkür ederim.
 

Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

Rica ederim,her zaman haberleşebiliriz,görüşebiliriz,yardımcı olmaya çalışırım.
 



Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

ttogan' Alıntı:
Merhaba,sorularınıza bildiğim kadarıyla cevap vereyim.
Öncelikle sorunlu araç uzak dur diyenlerin ne yazık ki bilinçsiz tamirci eline düşenler olduğunu biliniz.
Hele bir üstte sadece neden diye bile sormadan uzak duran arkadaşları inançları için tebrik etmek lazım.

Ben fanatik bir Terrano kullanıcısı değilim,yanlış anlaşılmasın.
Yıllarca kullanan arkadaşımın sadece yakıtından şikayet etmesinden başka sıkıntısını duymadım.
Evde başka bir aracımız varken sırf hobi için kısa şase olan düz vites,2.7 TD aracı aldım.
Yaklaşık iki yıldır tepe tepe kullanıyorum.Lada Niva'nın klimalı,power direksiyonlu,elk cam ayna versiyonu.

Hararet konusunda sağlıklı bir motor pek fazla sıkıntı çıkarmıyor.
Klima açık ve yokuş yukarı 100 km nin üzerine çıkarsanız ibre yükseliyor,çıkmazsanız normal gidiyor.
Fakat araçta motor koruma var.Eğer fazla sıkıştırırsanız devreye giriyor ve 40 km den fazla hız yapmıyor.
Hararet normalleşince koruma devreden çıkıyor ve motor normal sürüşe dönüyor.
Radyatör yerine davlumbaz ve pervane değiştirerek te sorun orjinal olarak çözülebiliyor.

Aracın parça problemi genelde yok,olursa yurt dışından,ya da çıkmacılardan bulunabiliyor.
Nissan olduğu için kamyonetinkiler veya eski yada yeni yılların parçaları birbirlerine uyabiliyor.

Araç torsiyon çubuklu olduğu için ön yükseltme ayarla yapılabiliyor.
Arkaya orjinal yada get yükseltmesi mümkün olabiliyor.
31 inch lastik sorunsuz,33 inch birazcık ilave oynamayla takılabiliyor.

Parça fiyatları eski model bir çok araçta olduğu gibi bazılarında yüksek rakama dayanıyor.
Örneğin orjinal şanzıman takozu 550 TL ama kamyonetinkini takın 95 TL gibi.
Ya da amortisör tanesi 70-80 TL gibi.Motor parçaları pahalı ama alırken baktırın.
Pahalı parçaların durumunu öğrenin eğer sıkıntı varsa aracın fiyatını ona göre belirleyin.

Her zaman yazarım yine yazıyorum,ikinci elden araç almak zor değil çok zordur.
Almadan önce mutlaka tamircinizi ayarlayın.Güvenilir ve işinin ehli bir servis bulun.
Sonra araç almaya çalışın.Hatta o güvenilir servisin önereceği araca bakın.
Ne de olsa sorumluluğu paylaşacaklardır.

Burada olumsuz yönünü yakıt olarak gördüğümü belirtmem gerek.
Hele otomatik olanları efendi kullanışta bile 50 kuruşu geçiyordur diye tahmin ediyorum.
Benzinli olanların yakıtı LPG ile biraz daha makul olabiliyor.
Fakat onda da 9 HP gibi güç azlığı söz konusu.Dizel 125 HP ve torku oldukça iyi,hissediyorsunuz.
Hem arazide hem asfaltta gayet başarılı.BMW ile kıyaslanmaz ama iki tonluk bir araç işte.

Sanırım İzmir'desiniz, sizi,artık abi kardeş olduğumuz servisle tanıştırabilirim.
Nissan özel servisi ama benim ve birçok arkadaşımın her marka araçlarına bakmaktalar.
Eğer görüşmek isterseniz Karser Servis Cihan ve Göktuğ 232 435 02 20

Terrano sorduğunuz ve bende kullanıcısı olduğum için yazdım.
Japonlar genelde iyidir,dayanıklıdır.Unutmayınız ki 15 yaş civarıdırlar.
Eski sahibi ve tamircisi ne kadar iyi bakmışlarsa o kadar uzun ömürlü olurlar.
Sorun çıkarmadan yıllarca hizmet vermeye de devam ederler.

Terrano'daki en arka koltuk çocuklar için uygundur.
Büyük insanın rahat etmesi pek mümkün değildir.
Biraz uzun bir cevap oldu ama sıkılmazsınız umarım.
Şahsi tecrübelerimden bazılarıdır,yardımcı olmasını dilerim.


Sn.ttogan referans niteliğindeki bu güzel cevabınız için teşekkür ederim, halihazırda Toyota Hilux kullanıcısı olmama rağmen Terranoya olan ilgim her daim baki kalacak gibime geliyor, benim gibi bu aracı kullanmamış ve merak edenler için çok güzel bir yazı olmuş tekrar teşekkürler...
 



Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

Merhabalar.bende 2005 3.0AT Terrano kullanıcısı olarak araç tan memnunum.Bu araçların yakıt tüketimi 100km 10-11litre civarı karma yolda.kasa 1950 kg civarı .TDİ 2700 motordan Dİ 3000 motora geçilmiş.Fakat çoğu ülkelerde manuel şanzuman kullanılmasına rağmen ülkemizde 3000 otamatik olarak giriş yapmış. 3000 motora geçiş sebebi BU ARAÇLARDA EURO DİZEL KULLANILMASI VE MAZOT KALİTESİNİN O YILLARDA İYİ OLMAYIŞI.(45 SETEN ALTINDAKİ MAZOT BU ARAÇLARDA SORUN).Araç gürültülü ve vuruntulu çalışır.Ayrıca bu araçların bakımını düzenli,zamanında ve bu araçtan anlayan bir ustaya yaptırmak.İnanın bir yerini yaparken başka bir yere zarar verebilirler.Örneğin vitesD konumda iken araç titretme yapıyordu bana pompadan olduğu söylenmişti.Fakat işi bilen bir kardeşimiz hiç tereddüt etmeden şanzumanı indirdi ve şanzumanın içindeki piston yayının kırık olduğunu ve bu yüzden titretme yaptığını tespit etti.Parçaların bir kısmı diğer nissanlara uyuyor.FAKAT AKSESUAR BULMAK PROBLEM VE PAHALI.(serviste hepsi var veya getiriliyor)Ancak 2 yıldır hiç arıza açmadı, bu anlattığım arıza aldığımda vardı.Zaten bu araçların üretimi 2005 den sonra durduruldu.Aracı herkez japon olarak bilir ama İspanyol montajdır.2014 de Reno Nissan Terranoyu tamamen değiştirip 1.5 dci motorlu imal ederek yeniden piyasaya sürdü.Görünüş olarak dacıa duster.Orjinal km servis bakımlı oynanmamış bir terrano bulursanız alın derim.
 

Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

Black50 4x4' Alıntı:
Merhabalar.bende 2005 3.0AT Terrano kullanıcısı olarak araç tan memnunum.Bu araçların yakıt tüketimi 100km 10-11litre civarı karma yolda.kasa 1950 kg civarı .TDİ 2700 motordan Dİ 3000 motora geçilmiş.Fakat çoğu ülkelerde manuel şanzuman kullanılmasına rağmen ülkemizde 3000 otamatik olarak giriş yapmış. 3000 motora geçiş sebebi BU ARAÇLARDA EURO DİZEL KULLANILMASI VE MAZOT KALİTESİNİN O YILLARDA İYİ OLMAYIŞI.(45 SETEN ALTINDAKİ MAZOT BU ARAÇLARDA SORUN).Araç gürültülü ve vuruntulu çalışır.Ayrıca bu araçların bakımını düzenli,zamanında ve bu araçtan anlayan bir ustaya yaptırmak.İnanın bir yerini yaparken başka bir yere zarar verebilirler.Örneğin vitesD konumda iken araç titretme yapıyordu bana pompadan olduğu söylenmişti.Fakat işi bilen bir kardeşimiz hiç tereddüt etmeden şanzumanı indirdi ve şanzumanın içindeki piston yayının kırık olduğunu ve bu yüzden titretme yaptığını tespit etti.Parçaların bir kısmı diğer nissanlara uyuyor.FAKAT AKSESUAR BULMAK PROBLEM VE PAHALI.(serviste hepsi var veya getiriliyor)Ancak 2 yıldır hiç arıza açmadı, bu anlattığım arıza aldığımda vardı.Zaten bu araçların üretimi 2005 den sonra durduruldu.Aracı herkez japon olarak bilir ama İspanyol montajdır.2014 de Reno Nissan Terranoyu tamamen değiştirip 1.5 dci motorlu imal ederek yeniden piyasaya sürdü.Görünüş olarak dacıa duster.Orjinal km servis bakımlı oynanmamış bir terrano bulursanız alın derim.
Öncelikle verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim. Aslında 10-11Lt ortalama tüketim performansınıda değerlendirdiğinizde bana çok geldi. İspanyol üretimi olduğunu ilk defa duydum ve genel İspanyol tecrübelerime dayanarak endişelendiğimi söyleyebilirim. Bu araçların arka diferansiyellerinin kendinden LSD kilitli olduğunu duymuştum. Doğrumudur? Öyle ise bu bayağı avantaj yaratacaktı arazide. Tabi dar ve uzun olması dez avantajı yükseltme uygulamasını zolaştırdığı süreçte ne kadar etkili olur lsd oda ayrı :smiley:
 



Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

Üretim tesisleri NİSSAN

Kuzey Amerika, Avrupa, Japonya ve Deniz aşırı ülkeler olmak üzere 4 ana bölgede yapılanmış olan Nissan, Avrupa'ya araç ihracına 1962 yılında başladı. 1983'te Terrano II ve Vanette Cargo üretiminin gerçekleştiği Nissan Motor İberica, İspanya'da üretime geçti. BİLĞİ VİKİPEDİ ANSIKLOPEDİ. Uzun yolda 8_9 litre yakar.4x2 AT pozisyonda.10 LİTRE CİVARI YAKAR 4X4 4H 4L pozisyonda.2 tip KASA VARDIR.7 kişilik long uzun kasa 5 kişilik spor kasa kısa şase tek kapı. ihtiyaca göre.KISA şase SPOR KASA ofroad için daha uygundur.Dar durduğuna bakmayın içi bayağı geniş.önden TORKSİYON yükseltme vardır.ARKADAN yayla yükseltme yapılır.2000 KĞ LIK 4X4 Bu araca 7 kişilik 400 500krş yakıt normaldir.Emsallerine göre.Araçta ayrıca spor_AT(EKONOMİ)_KAR SÜRÜŞ MODLARI VE OVERDRIVER PERFORMANS MODU VARDIR.Kullandığınız lastikten tutunda yükseltme kiti vs sizin kullanmanıza göre yakıt sürekli değişiklik gösterir.Yakıt problemse 1.6 motorlu küçük araç almanızı tavsiye ederim.MALUM HERŞEYİN Bİ BEDELİ VAR.Zaten KUSURSUZ araç yok.
 

Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

s.a
terrano almaya niyetlendiysen bence 2.7 dizel yerine 2.4 benzin/lpg yi tercih ederim
neden diyecek olursan dizel motorlarda kronik hararet sorunu var artı yakıt konusunda 2.4 benzinli den daha fazla yakıyor
dizel şehir içi 50 kuruş benzin/lpg 35 kuruş yakıyor,parça konusuna gelirsek çok sık arıza yapan bir araç degil,bazı parçalarını bulmak zor ama çıkma yada ebay com dan siparişle temin ediliyor benim ön ve arka sinyallerim kırık çatlak vs. di bulması zor bulsanda çok pahalı ön sinyal çifti 360tl arkalar çifti 1020 tl ama tamir ediliyor hemde sıfırından hiç farkı olmuyor hepsi 200 tl:smiley:
yani demem oki alacaksan 2.4 tavsiye ederim....
 

Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

arkadaşlar 99 model 2.4 terrano 2 kullanıcı olarak söyleyebilirim ki alınca çok memnun kalacağınız bir araç, ben 6 ayda 40 bin km yaptım ve sadece yağını değiştirdim, 260 bin km aldım aracı şu anada 300 bim km de ne yağ eksiltme var ne hararet alırken bende çok düşündüm benzinlimi dizelmi diye çümkü dizeller için çok şey söylendi ve ben lpg yi dercih ettim yakıt olarak çok ideal şu anda şehir içinde ve köy yollarında günlük kullanıyorum ve 35 kuruş yakıyor hiç uzun yol deneyimim olmadı günlük ortalama 150 km yol yapıyorum ve çok memnunum bundan önce nivam vardı ve dağ köyüne gidip geldimmi evin yolunu zor bulurdum yorgunluktan zaten asfaltta gitmez neyse aldım terranoyu ve ohh dedim çok rahat geniş yüksek ve çok zevkli, birgün doğuma yetişiyorum gaza bir bastım bir baktım gösterge 180 km de arac müthiş gidiyor hızlanması falan çok güzel, ikinci araç olarak tekrar terrano almayı düşünüyorum açıkcası dizel hemde 10 litre yaktığı söyleniyor bakıyorum meslektaşlarıma bakıyorum kamyonet sınıfı araçlarıda 10 litre yakıyor ve hersene vize vergi falan filan hiç anlatmaya gerek yok terrano en güzeli ama siz yinede almayın ve kimseye önermeyin ki etrafta fazla dolaşmasın bu araçlardan böyle daha havalı oluyor. saygılar
 

Ynt: Terrano Hakkında Güncel Bilgi Lütfen.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-nissan-acil-satilik-arazi-canavari-210086064/detay/

Merhaba arkadaşlar acaba bu aracı bilen varmı ? Kendim istanbulda yaşıyorum ve Terrano almak istiyorum kısmet olursa bu araç hakkında bana yardımcı olabilirmisiniz ?
 

Merhabalar;

Bir süredir gezenbilir olmak için bir arazi taşıtı arayışındaydım. Amacım hem şehir içinde rahatça kullanabileceğim konforlu ve nisbeten ekonomik, hemde hafta sonları köydeki bağ bahçe den tutunda, çok ta aşırı olmayan off-road gezilerine kadar becerikli bir araç arayışına girdim. 20 bin TL bütçe ile vitara falan bakınırken Terrano ile karşılaştım. Bayağı bir araştırmama rağmen hararet sorunu (4 göz radyatör çözer deniyor 300-500TL masrafa) dışında büyük bir sıkıntısınıda göremedim. Genel olarak hem arazi becerisi, hem şehir içi konforu, hem donanım bolluğu, 7 kişilik dizel ve otomatik olması falan, inanılmaz cezbetti beni.

Gelelim asıl konuya :smiley:

Gördüm ki uzun süredir bu konuda pek yazışma olmamış. Bu nedenle sizden Terranolar hakkında güncel bilgilerinizi iletmenizi rica ediyorum.

Ben 1999-2001 arası 2,7 TDI 5 kapı bir almaya niyetlendim.

1- Bu araçlar şehir içi kullanımda ne yakıyor? yada ne yakmalı? :smiley:
2- Vergisi, sigortası, bakımı vs. standart harcamaları yıllık ne tutuyor?
3- Hararet yapmış dahi olsa yeni motor yapılmış denen bir Terrano alınabilir mi?
4- Terrano alırken özellikle dikkat etmem gereken detaylar var mıdır?
5- Hararet konusu dışında Terranonun bilmem gereken başka kronik sorunları oluyor mu?

Cevapları mümkün ise kullanıcılardan ve olabildiğine objektif olarak rica ediyorum. E36 320 Sedan Kullanıcısı birisi olarak bu aracı kıyaslamak pek mümkün değil ama bilen varsa ve konfor yakıt vs... kıyas yorumunu yazarsa çok memnun olurum :smiley:

Sizlere şimdiden vereceğiniz cevaplar ve gösterdiğiniz ilgi için çooook teşekkür ederim.

Saygılarımla.
 



Ben 2005 yılından beri nisan terrano 3.0 TDI 7 kişilik otomatik vites kullanıyorum aracı aldığımdan beri çok memnun olarak ve çok zorlu parkurlarda kullandım. Arazi aracı olarak inanılmaz güçlü ve güven verici kışın asla zincir kullanmadım ve bu araç yük hız sevenler için değil zorlu yolları sevenler içindir. Birazda aracımı tanıtayım. Aracım 2003 model ben aldığımda 100 bin Km idi şimdi 248 000 Km de hem şehir ortamında hem şehirler arası hem de 4X4 traktörün gidemediği ancak benim aracımla gitme maharetinde bulunduğum çok zor parkurlarda kullandım. Sanıyorum arazi özelliği özellikle manuel 4x4 L modunda inanılmaz güçlü ve gerçek bir arazi aracı olduğunu gösteriyor. Benim sorunum çok tozlu yollarda zaman zaman hava filtresi ve hava akım ölçerde toz almaya bağlı çekişte azalma oluyor bu nedenle her zorlu parkur sonrası bunlar kontrol edilmeli ve temizlenmeli. Ben Doğayı sevdiğim ve doğa fotoğrafları çektiğim için çok sık dağlara gittiğim oluyor özellikle dersim dağlarına . Bu araç bu işler için yaratılmış. Yakıt tüketimi şehirler arası yolda 1 depo ile yaklaşık 700 km ( depo 80 Lt) şehir içinde yaklaşık 1 depo ile 550 km gidiyor. vergisi yıllık galiba 700 tl ancak indirim formu doldurulduğunda ben bu yıl bu civarda yatırdım. Bu arada ben 10 yıl kullanım sonunda aracımı yenileme düşüncem var ama yerine ne alacam bilmiyorum. Yeni cipler konforlu ama Terranonun gideceği yerlere asla gidemezler.
IMG 9411 1
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,509
Mesajlar
1,519,025
Kayıtlı Üye Sayımız
172,165
Kaydolan Son Üyemiz
gül93

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst