Ynt: Tavsiyenize ihtiyacım var
Aracın 3 kapı olması off road için avantaj iç hacim açısından dezavantaj.
Bu modeller karburatörlü, 5 kapılar veya 96 üzeri 3 kapılar enjeksiyonlu
bu modelde şanzıman ve diferansiyel dişli oranları daha ağır, torku fazla, üst modellerin dişlileri daha seri, beygir gücü ve son hızı fazla.
Bu modellerin km'si 100 binde sıfırlar.
Japon üretimi olup hub'ları daha dayanıklıdır.
Araçta bahsedilen yükseltme kit midir get midir, kitse ikinci elde araca ortalama 1000 tl değer katması normal,
aynı şekilde metal tampon da ikinci elde 200-300 tl değer katar.
Lastik çapı-ayna mahruti oranı uyumlu mudur sorun.
İyi bir ekspertiz yaptırmanızı tavsiye ederim.
Benim kişisel tercihim bu araçların en yenisi 2003 olup, 10 yaşına girmekte olduğundan, alırken son sahibi olmayı ya da satarken hiç kar zarar hesabı yapmamayı göze almak lazım.
Dolayısıyla ben olsam bütçeyi biraz daha artırıp daha yeni model bakardım.