Söylediklerinize sonuna kadar katılıyorum, usta konusu yetkili servis sürecini tamamlamış tüm araçların başına geliyor. Yetkili servisinde yetkinliği bu arada tartışılır, genellikle arızanın olduğu hatta bulunan tüm parçaları değiştirmeye başlayarak onarım yapıyorlar. Bir zamanlar sahip olduğum Twingo aracım 90 km hıza gelince kesiklik yapmaya başlıyor ve hızlanmayı kesiyordu, bunu da her zaman yapmıyordu. Servisin tespitleri, benzin pompası ile başladı, enjektörler, akışmetre, boğaz potansiyometresi ile devam etti. Her adımda itiraz ettim ve yaptırmadım, çıkan fiyat aracın yarı parasını bulmuştur. Sanayide bir arkadaşımı ziyarete gittiğimde orada tanıştığım bir usta bunları anlatınca güldü ve buji kablolarını değiştir dedi. Ne alakası var emin misin dediğimde değiştir olmazsa kablo parasını ben vereceğim demesi ile gittim aldım ve sorun düzeldi.
Keşke T3 de olan özgür ruh T4, T5 veya PSA da olsa diyorum. Bence bu aracın dizaynı özellikle yük altına girmemiş gezi için kullanılmış olanların duruşu ve dizaynı maalesef yeni araçlarda yok.
İyi T3 parasına aracına göre 2 tane T4 veya PSA alınabiliyorsa gözümüzden kaçan bir şey olabilir mi ?