Hocalarım merhaba,
Foruma yeni katildim, Antalyada yasiyorum.
Uzun suredir forumu takip ediyorum. Bugüne kadar cok faydalı bilgiler edindim. Simdi ise sizlerden bir konuda yardım istiyorum.
(Benzer konular var farkindayim ama net soru ve net bir cevap icin bu konuyu actim affiniza siginarak)
Okumalarim sonrasinda, sizin tecrubeleriniz dogrultusunda kararimi verdim ve 96-98 model samurai almak icin harekete gectimEvin 2. araci olacak ve haftaici 5-10 km kisa asfalt suruslerinde haftasonlari ise hafif arazide orman ve yayla yollarinda kullanilacak.
Aslında gecen sene Ankara'da az kalsın alacaktim ancak esim de yanimdaydi ve "bu ne böyle 4 teker 1 direksiyon bu" dedi ve pazarlik yapildigi esnada vazgecmek zorunda kaldim.
Forumda yazilanlari okuyarak almam gereken araca, ihtiyaclarimi ve ne istedigimi goz onunde bulundurarak karar verdim.
Özetle; 96-98 arasi, enjeksiyonlu, hidrolik direksiyonlu ve helezonlu bir samurai olacak sekilde aramami daralttim. Ama kafami kurcalayan ve siz ustadlara sormam gereken bir husus var:
Asfaltta 50-60 km hızı gecmeyecek sekilde kullanilacak olan bu model bir samurai kolay kolay takla atar mi? Konfordan ziyade yol tutus acisindan makasli mi yoksa yayli mi tercih edilmelidir?
En son sanayiye ugradigimda tanidik bir ustanin garajinda kaporta onarimi icin oraya birakilan bir sj gordum ve usta sakin aklindan bile gecirme, cunku bunlar cok cabuk takla atiyor dedi.Bende aks mesafesinin kisaligindan ve aracin hafif olmasindan dolayi tehlikenin farkindayim ancak soylendigi kadar risk teskil ediyor mu onu merak ediyorum (3. Yasinda bir oglum var, onu da yanima alip dolasacagim icin aklima takiliyor bu konu)
Ve son olarak yol tutusu artirabilmek icin yapabilecegim ekstra bir eklenti veya lastik secimi vb. Neler tavsiye edersiniz?
Simdiden tavsiyeleriniz ve yardimlariniz icin cok teskkur ederim. Saygilar..
Foruma yeni katildim, Antalyada yasiyorum.
Uzun suredir forumu takip ediyorum. Bugüne kadar cok faydalı bilgiler edindim. Simdi ise sizlerden bir konuda yardım istiyorum.
(Benzer konular var farkindayim ama net soru ve net bir cevap icin bu konuyu actim affiniza siginarak)
Okumalarim sonrasinda, sizin tecrubeleriniz dogrultusunda kararimi verdim ve 96-98 model samurai almak icin harekete gectimEvin 2. araci olacak ve haftaici 5-10 km kisa asfalt suruslerinde haftasonlari ise hafif arazide orman ve yayla yollarinda kullanilacak.
Aslında gecen sene Ankara'da az kalsın alacaktim ancak esim de yanimdaydi ve "bu ne böyle 4 teker 1 direksiyon bu" dedi ve pazarlik yapildigi esnada vazgecmek zorunda kaldim.
Forumda yazilanlari okuyarak almam gereken araca, ihtiyaclarimi ve ne istedigimi goz onunde bulundurarak karar verdim.
Özetle; 96-98 arasi, enjeksiyonlu, hidrolik direksiyonlu ve helezonlu bir samurai olacak sekilde aramami daralttim. Ama kafami kurcalayan ve siz ustadlara sormam gereken bir husus var:
Asfaltta 50-60 km hızı gecmeyecek sekilde kullanilacak olan bu model bir samurai kolay kolay takla atar mi? Konfordan ziyade yol tutus acisindan makasli mi yoksa yayli mi tercih edilmelidir?
En son sanayiye ugradigimda tanidik bir ustanin garajinda kaporta onarimi icin oraya birakilan bir sj gordum ve usta sakin aklindan bile gecirme, cunku bunlar cok cabuk takla atiyor dedi.Bende aks mesafesinin kisaligindan ve aracin hafif olmasindan dolayi tehlikenin farkindayim ancak soylendigi kadar risk teskil ediyor mu onu merak ediyorum (3. Yasinda bir oglum var, onu da yanima alip dolasacagim icin aklima takiliyor bu konu)
Ve son olarak yol tutusu artirabilmek icin yapabilecegim ekstra bir eklenti veya lastik secimi vb. Neler tavsiye edersiniz?
Simdiden tavsiyeleriniz ve yardimlariniz icin cok teskkur ederim. Saygilar..