Ynt: Suzuki Muhtelif Parçalar Arıyorum
Bildiğim overdrive sadece en üst viteste acık yolda ilerlerken fonksiyon kazanır ve
gaz bırakıldığında kompresyondan dolayı fren etkisi olmaması için motor devri en aşşağıya düşer( sanki vitesi boşa almış gibi)
gaza tekrar basıldığında devir yerine gelir.Bu yakıt ekeonomisi sağlar.Bazı araçlarda her viteste overdrive olabilir.(çok nadir)
Yukarıda yazılan açıklama, daha çok cut-off (yakıt kesme) sistemini açıklamakta.
over drive otomatik vitaralarda 4 ileri olan vites sayısını, 3 ileri şekilde kullanmaktadır.
vites değiştirme aralıklarını değiştirmekte, 4000-4500 devir üzerinde vites değiştirmekte
daha spor kullanım sağlamaktadır. Yakıtı bir miktar arttırmaktadır.
Bildiğim overdrive sadece en üst viteste acık yolda ilerlerken fonksiyon kazanır ve
gaz bırakıldığında kompresyondan dolayı fren etkisi olmaması için motor devri en aşşağıya düşer( sanki vitesi boşa almış gibi)
gaza tekrar basıldığında devir yerine gelir.Bu yakıt ekeonomisi sağlar.Bazı araçlarda her viteste overdrive olabilir.(çok nadir)
Yukarıda yazılan açıklama, daha çok cut-off (yakıt kesme) sistemini açıklamakta.
over drive otomatik vitaralarda 4 ileri olan vites sayısını, 3 ileri şekilde kullanmaktadır.
vites değiştirme aralıklarını değiştirmekte, 4000-4500 devir üzerinde vites değiştirmekte
daha spor kullanım sağlamaktadır. Yakıtı bir miktar arttırmaktadır.