arwin
Sadık yarim , kara toprak...
JLX kasalara uygun 2 inç ve yukarısı için alternatif yükseltme kitleri
Eyvallah Hasan, çok uğraştım kaç kere arabanın altına yattım bilmiyorum..pancarmotorcu' Alıntı:yeni üretimin hayırlı olsun ön difransiyel uzatma kollarıda iyi oldu.2 inç üstü yüksetmede kollar kısa geliyordu ,uzun kollar işi çözdü
Teşekkürler Sertan bey, umarım hayırlı olur...yerbezi' Alıntı:Piyasada büyük bir ihtiyaca cevap verdiniz. Teşekkürler.. En kısa sürede 3 inçlik kit edineceğim.
Sertan bey; get ile yapılan yükseltmelerde difransiyel ile oynamadan yapılacak max yükseltme 1.5 inç, üzerine çıkılırsa difransiyel aşırı derecede yukarı kalkıyor ve aks kollarını da aşırı geriyor, arazide olabilecek herhangi bir zorlamada esneme mesafesi kalmıyor.Arızalar da peşine tabiiki...yerbezi' Alıntı:diferansiyel kolsuz yükseltmenin ne gibi zararları olabileceğini de burada açıklarsanız bence iyi olur, çünkü sadece getle yükseltme yapan arkadaşlarımız var...
bir ara ben de ucuza kaçıp sadece get ile yükseltme düşünmüştüm maddiyattan dolayı, fakat bu tip yükseltme ilk başta ucuza mal olmasına karşı daha sonradan daha büyük masraflar açabilmekte.
Selam Mustafa bey, iyi dileklerinize teşekkürler...msmt' Alıntı:Merhaba Ahmet Bey,
Piyasadaki boşluğu dolduruyorsunuz. Tebrikler. 2 inç için ön diff kollarını yapmanız süper olmuş.
2 noktada naçizane terettütlerimi bildirmek istiyorum. Bu noktaları nasıl aştınız?
1- Ön dif uzantının sol tarafındaki kolun bağlantı noktası ile burç ekseni arasında 15 derecelik eğim olması gerekiyor. Ön diffe bu eğimi vermek gerekiyor. Bağlantıda kastırma olduğunda aliminyum ön diff kırılıyor.
2- 2" üstü (3) yükseltmelerde ön ve arkadaki tabla ve kollar değişmek zorunda diye biliyorum, özellikle arka lastik ön çamurluğa yaklaşıyor, teker sürtebiliyor, difin şaft tarafı ağzının yukarı kalkmasına sebep oluyor. Şaftlardaki bükülmenin azaltılması ve gerekli uzatma falanşının yapılması gerekiyor.
YEni bir çok arkadaş direkt bunların alınıp takılacağını başka birşeye ihtiyaç olmadığını düşünebilir. Uygulamada bu noktalara dikkat etmek gerekli, ehil birine yaptırmak lazım.
İyi çalışmalar, iyi satışlar,
Mustafa
arwin' Alıntı:2-Arka difransiyelin durumu ve açısı atılan takoz ile korunuyor,şaft uzatmaya gerek yok.Arka tablayla difransiyeli birbirine bağlayan bir rot kolu var.Gerekli esneme oradan sağlanıyor ancak hareket biraz daha kısıtlanıyor.