Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan arwin Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 121
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 48,184

Etiketler
Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

Fotoraf905.jpg
Fotoraf906.jpg
 







Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

yeni üretimin hayırlı olsun ön difransiyel uzatma kollarıda iyi oldu.2 inç üstü yüksetmede kollar kısa geliyordu ,uzun kollar işi çözdü
 

Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

pancarmotorcu' Alıntı:
yeni üretimin hayırlı olsun ön difransiyel uzatma kollarıda iyi oldu.2 inç üstü yüksetmede kollar kısa geliyordu ,uzun kollar işi çözdü
Eyvallah Hasan, çok uğraştım kaç kere arabanın altına yattım bilmiyorum.. :smiley:
 

Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

Piyasada büyük bir ihtiyaca cevap verdiniz. Teşekkürler.. En kısa sürede 3 inçlik kit edineceğim.
 




Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

diferansiyel kolsuz yükseltmenin ne gibi zararları olabileceğini de burada açıklarsanız bence iyi olur, çünkü sadece getle yükseltme yapan arkadaşlarımız var...
bir ara ben de ucuza kaçıp sadece get ile yükseltme düşünmüştüm maddiyattan dolayı, fakat bu tip yükseltme ilk başta ucuza mal olmasına karşı daha sonradan daha büyük masraflar açabilmekte.
 

Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

yerbezi' Alıntı:
diferansiyel kolsuz yükseltmenin ne gibi zararları olabileceğini de burada açıklarsanız bence iyi olur, çünkü sadece getle yükseltme yapan arkadaşlarımız var...
bir ara ben de ucuza kaçıp sadece get ile yükseltme düşünmüştüm maddiyattan dolayı, fakat bu tip yükseltme ilk başta ucuza mal olmasına karşı daha sonradan daha büyük masraflar açabilmekte.
Sertan bey; get ile yapılan yükseltmelerde difransiyel ile oynamadan yapılacak max yükseltme 1.5 inç, üzerine çıkılırsa difransiyel aşırı derecede yukarı kalkıyor ve aks kollarını da aşırı geriyor, arazide olabilecek herhangi bir zorlamada esneme mesafesi kalmıyor.Arızalar da peşine tabiiki...
 

Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

Merhaba Ahmet Bey,
Piyasadaki boşluğu dolduruyorsunuz. Tebrikler. 2 inç için ön diff kollarını yapmanız süper olmuş.

2 noktada naçizane terettütlerimi bildirmek istiyorum. Bu noktaları nasıl aştınız?

1- Ön dif uzantının sol tarafındaki kolun bağlantı noktası ile burç ekseni arasında 15 derecelik eğim olması gerekiyor. Ön diffe bu eğimi vermek gerekiyor. Bağlantıda kastırma olduğunda aliminyum ön diff kırılıyor.

2- 2" üstü (3) yükseltmelerde ön ve arkadaki tabla ve kollar değişmek zorunda diye biliyorum, özellikle arka lastik ön çamurluğa yaklaşıyor, teker sürtebiliyor, difin şaft tarafı ağzının yukarı kalkmasına sebep oluyor. Şaftlardaki bükülmenin azaltılması ve gerekli uzatma falanşının yapılması gerekiyor.

YEni bir çok arkadaş direkt bunların alınıp takılacağını başka birşeye ihtiyaç olmadığını düşünebilir. Uygulamada bu noktalara dikkat etmek gerekli, ehil birine yaptırmak lazım.

İyi çalışmalar, iyi satışlar,
Mustafa
 

Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

msmt' Alıntı:
Merhaba Ahmet Bey,
Piyasadaki boşluğu dolduruyorsunuz. Tebrikler. 2 inç için ön diff kollarını yapmanız süper olmuş.

2 noktada naçizane terettütlerimi bildirmek istiyorum. Bu noktaları nasıl aştınız?

1- Ön dif uzantının sol tarafındaki kolun bağlantı noktası ile burç ekseni arasında 15 derecelik eğim olması gerekiyor. Ön diffe bu eğimi vermek gerekiyor. Bağlantıda kastırma olduğunda aliminyum ön diff kırılıyor.

2- 2" üstü (3) yükseltmelerde ön ve arkadaki tabla ve kollar değişmek zorunda diye biliyorum, özellikle arka lastik ön çamurluğa yaklaşıyor, teker sürtebiliyor, difin şaft tarafı ağzının yukarı kalkmasına sebep oluyor. Şaftlardaki bükülmenin azaltılması ve gerekli uzatma falanşının yapılması gerekiyor.

YEni bir çok arkadaş direkt bunların alınıp takılacağını başka birşeye ihtiyaç olmadığını düşünebilir. Uygulamada bu noktalara dikkat etmek gerekli, ehil birine yaptırmak lazım.

İyi çalışmalar, iyi satışlar,
Mustafa
Selam Mustafa bey, iyi dileklerinize teşekkürler...
1- Yapılan işlem ön difransiyelin orjinal haldeki bağlantı noktalarını koruyarak istediğimiz ölçü kadar aşağıya kaydırmaktan ibaret, bu işilemi Eksperoto Serkandan aldığım karpuz üzerinde de deniyerek sağlamasını yaptım.
2-Arka difransiyelin durumu ve açısı atılan takoz ile korunuyor,şaft uzatmaya gerek yok.Arka tablayla difransiyeli birbirine bağlayan bir rot kolu var.Gerekli esneme oradan sağlanıyor ancak hareket biraz daha kısıtlanıyor.
 

Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

Ahmet bey merhaba,
Ellerinize sağlık.
Arka diferansiyelin rot koluna bağlantı noktasına takoz atınca diferansiyeli aşağı doğru ötelemiş oluyorsunuz. Dolayısıyla transfer kutusundan çıkan ve diferansiyele mafsal bağlantıyla giren kardan şaftın açısı da o nispette artıyor. Rot kolunun kazandirdığı aşağı hareket imkanı, bu açıyı daha da artırıyor. "msmt" arkadaşımın kastettiği bu zannedersem.

arwin' Alıntı:
2-Arka difransiyelin durumu ve açısı atılan takoz ile korunuyor,şaft uzatmaya gerek yok.Arka tablayla difransiyeli birbirine bağlayan bir rot kolu var.Gerekli esneme oradan sağlanıyor ancak hareket biraz daha kısıtlanıyor.
 



Ynt: Suzuki JLX Kasalara 2'' ve 3'' Yükseltme Kitleri

Haklısınız Şenol bey açılar değişiyor, rot kolunun hareketi ile şaft uzatmaya gerek yok kanatindeyim.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,670
Mesajlar
1,521,920
Kayıtlı Üye Sayımız
166,523
Kaydolan Son Üyemiz
musa kula

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst