Ya 3 yıldır bu şekilde kullanıyorum zaten şanzumanı da komple 2 sene önce yaptırıp yağını koydum ve o yağla devam ediyorum.Rölantide N konumunda iken 5 dk kadar çalıştırıp öyle hareket ediyorum hep,bunu da normal buluyordum ama kafama takıldı işte
Ya 3 yıldır bu şekilde kullanıyorum zaten şanzumanı da komple 2 sene önce yaptırıp yağını koydum ve o yağla devam ediyorum.Rölantide N konumunda iken 5 dk kadar çalıştırıp öyle hareket ediyorum hep,bunu da normal buluyordum ama kafama takıldı işte
2003 model 4,7 WJ var bende aynı sorun var. Soğuk iken çalışır çalışmaz yürürseniz sanki el freni çekili kalmış gibi oluyor 40-50 metre sonra düzeliyor. ama soğuk iken 10-15 saniye rolantide çalıştırıp sonra hareket ederseniz problem olmuyor. Sebebini bende bilmiyorum. belki normal
soğuk havadan kasıt ne bilmiyorum ama - derecelerde çalıştırır çalıştırmaz bu araçlar kendine gelmez.Motor hacmi biraz yüksek olduğu için yağlar ancak kendine geliyor,ilk başta güçten düşmüş gibi gitmesi normal.
2003 model 4,7 WJ var bende aynı sorun var. Soğuk iken çalışır çalışmaz yürürseniz sanki el freni çekili kalmış gibi oluyor 40-50 metre sonra düzeliyor. ama soğuk iken 10-15 saniye rolantide çalıştırıp sonra hareket ederseniz problem olmuyor. Sebebini bende bilmiyorum. belki normal
Benim araç çok çabuk ısınmıyor, değerler de normal görünüyor ancak. Ustalar da normal olduğunu söylüyor (LPG'ciler). Termostat değişmişti her ihtimale karşı. Sorunun ısınma ile ilgili olup olmadığından emin değilim ben.
40-50 mt için aracı bızıklatmaya değmez,çalışsın 10-15 sn ne olacak ki? Sorun olmasa bile pat diye çıkmayın zaten soğuk havada yağın bir kendine gelmesi lazım.
Yakıt sistemi hava alıyordur. Aynı sorun 2.7crd de vardi bende. Mazot filitresine giren alçak basınç hortumunu ve mazot filitresinin üstündeki tek yönlü valfi değiştirince düzeldi.
benzinlide hava alacak yer yok. en kötü ihtimal, üst kapak contasında yada valf kenarlarında su kaçağı vardır ve araç silindirlerine az miktarda da olsa su doluyordur gece beklediği sürede. başıma geldi yaşadım oradan biliyorum. conta bozuk olmasa bile mecburen açılıyor ve tamir ediliyor yeni parçalarla.
benzinlide hava alacak yer yok. en kötü ihtimal, üst kapak contasında yada valf kenarlarında su kaçağı vardır ve araç silindirlerine az miktarda da olsa su doluyordur gece beklediği sürede. başıma geldi yaşadım oradan biliyorum. conta bozuk olmasa bile mecburen açılıyor ve tamir ediliyor yeni parçalarla.
sanzımanın yağ basıncı ıle ılgılı yağ değıştırme ıle duzelmez ....yada balata dan olabılır ..çok dert edersenız sanzımanı ındırın diğer mekanık te sorun yok sorun sanzımanda kolay gelsın
sanzımanın yağ basıncı ıle ılgılı yağ değıştırme ıle duzelmez ....yada balata dan olabılır ..çok dert edersenız sanzımanı ındırın diğer mekanık te sorun yok sorun sanzımanda kolay gelsın