Evet SD25 li bir 720'mim var, sizin D21'in bir öncesi. Çekiş malesef düşük, asla kalmasa da hızlanamıyor eğim olduğunda. Eski düz dizellerin tipik durumu bu okuduklarıma göre, o zamanlar böyleymiş, şimdinin turbo dizelleri ile karşılaştırmamak lazım.Legendary7801' Alıntı:Siz sd25 mi kullanıyorsunuz? Eğer kullanıyorsanız çekişi düşük mü? Benim 1986 d21 aracım var çekiş gerçekden çok düşük çoğu bayırda 2. videsde gidiyorum 2.4 motor için bana biraz düşük gibi geldi de 1.3 multijet albea ile 120 ile çıkılan bayırı boş kasa ile 60da zor çıkıyorum sizin motorunuz da mı aynı yoksa benim motorda mı bi sorun var
Rica ederim. Düşündüm, ama uğraşamadım. Kit olarak satan yerler çıkıyor internette aratınca ama 3590$ gibi bir fiyat koymuşlar, %30 minimum artış oluyormuşmuş güçte ama benim için anlamlı değil bu fiyat. Sanayiye gidip hiç araştırmadım, magurus konusunu hiç bilmiyorum.Legendary7801' Alıntı:Yanıtın için teşekkür ederim bunu bildiğim iyi oldu motorun biryeri mi arızalı diye düşünüp duruyordum. Turbo takdırmayı düşündünüz mü magurus pompası uyar diyorlar magurus pompası ile turbo takarsak acaba gözle görülür bir değişme olabilir mi hiç araştırdınız mı turboyu
nakturk' Alıntı:Rica ederim. Düşündüm, ama uğraşamadım. Kit olarak satan yerler çıkıyor internette aratınca ama 3590$ gibi bir fiyat koymuşlar, %30 minimum artış oluyormuşmuş güçte ama benim için anlamlı değil bu fiyat. Sanayiye gidip hiç araştırmadım, magurus konusunu hiç bilmiyorum.
Merhaba benim aracım Patrol Y60 ama Motoru 2h Toyota Dizel bende aynı dertten yakınıyorum ve araştırıyorum sizin motor tipini bildirirseniz yardımcı olabilirim Pompa olarak turbolu olan ve dönüş yönü ,eleman çapı , ve bağlantı flanşı tutan ve işinin ehli pompacı tarafından ayarı yapılan bir çok pompa olabilir önemli olan gr/dakika cinsinden mazot verim miktarı ( Rolanti devrinde ve tam gazda )sizin orjinal pompa ile takacağınız pompanın yaklaşık olarak denk gelmesi veya ayar esnasında ayarlanabilmesidir ve yağ pompasının normal basıncta olması çok önemli Turbo Takıldığında ek yağ harcaması olacağından yağ devri normalden düşük olan hiç bir motora bence turbo takmadan önce yağ basıncının düşüklüğüne neden olan problemler çözülmeli gerekiyorsa motor revizyon edilmeli ve sonunda Turbo eklenmelidirLegendary7801' Alıntı:Siz sd25 mi kullanıyorsunuz? Eğer kullanıyorsanız çekişi düşük mü? Benim 1986 d21 aracım var çekiş gerçekden çok düşük çoğu bayırda 2. videsde gidiyorum 2.4 motor için bana biraz düşük gibi geldi de 1.3 multijet albea ile 120 ile çıkılan bayırı boş kasa ile 60da zor çıkıyorum sizin motorunuz da mı aynı yoksa benim motorda mı bi sorun var
DEMİRAL' Alıntı:Merhaba benim aracım Patrol Y60 ama Motoru 2h Toyota Dizel bende aynı dertten yakınıyorum ve araştırıyorum sizin motor tipini bildirirseniz yardımcı olabilirim Pompa olarak turbolu olan ve dönüş yönü ,eleman çapı , ve bağlantı flanşı tutan ve işinin ehli pompacı tarafından ayarı yapılan bir çok pompa olabilir önemli olan gr/dakika cinsinden mazot verim miktarı ( Rolanti devrinde ve tam gazda )sizin orjinal pompa ile takacağınız pompanın yaklaşık olarak denk gelmesi veya ayar esnasında ayarlanabilmesidir ve yağ pompasının normal basıncta olması çok önemli Turbo Takıldığında ek yağ harcaması olacağından yağ devri normalden düşük olan hiç bir motora bence turbo takmadan önce yağ basıncının düşüklüğüne neden olan problemler çözülmeli gerekiyorsa motor revizyon edilmeli ve sonunda Turbo eklenmelidir