http://www.gezenbilir.com/index.php?topic=17256.msg1372879.msg#1372879
PSAGrubu araçlar uzun km yapabilen motorlara sahiptirler. Benim aracın 290.000 km de ve sorunsuz. Usta bu araçların 700.000 km yapan ve orijinal motorluların olduğunu söylüyor. Ancak yağ, filtre bakımları aksatılmamalı. Zaten bu araçların aslı ticari kamyonet. Elbette km yapıyorlar. Nadiren az km ki bulabiliyorsunuz. Örneğin benim önceden aldığım karavan dönüşümü yapmadığım araç 70 binde idi. Ancak araç hacizden depoda 4 sene yatmış. Böyle araç bulmak zor tabii. Dilediğiniz bir araç bulmanızı temenni ederim.
Temenniniz için teşekkürler Mehmet Ali bey.
Yazdıklarınızda haklısınız. Ancak insan yine de, en az km. yapmışını, en iyi kaportalısını, en donanımlısını, en uygununu, en şöylesini, en böylesini vs. istiyor.
Bu arada yukarıda belirttiğim aracın sahibiyle görüştüm, araç "özel amaçlı, yandan camlı panelvan" olarak kayıtlıymış.
Ruhsatı değiştirelim, değiştirirken hadi bir de planla oynayıp duş-wc ekleyelim, güneş paneli de olsun derken beni aşan maliyetler çıkıyor karşıma.
Bu haliyle de sanırım ZTS epeyi can yakar.
Benim açımdan yânisi; Aşağısı sakal, yukarısı bıyık...
Yüksek çıkar.
Ambulans, itfaiye gibi araçlarla aynı kefeye kondugu için.
Motokaravanlar da yaklaşık iki ay önceye kadar bu kategoride değerlendiriliyordu ve acayip rakamlar ödeniyordu ZTS'na.
Hımm anladım,özel amaçlı yazınca sigorta değişiyor,motokaravan olarak ruhsatı neden çıkartmamışki,proje çizilmiş,yoksa yapılan tadilat projeli değilmi?
nette karavandan ziyade römork işini görecek bisikletleri piknik ve balık avı malzemelerini hamak tüp mangal masa vs yi hazırda tutacak bir römork bakıyordum.
böyle bir ürünün artı ve eksileri nelerdir.
amacım yük taşımak daha çok yazın kısa mesafelerde kullanılacak .
Özellikle Mersin'de ki resimlerde çok güzel duruyor. Bazen resimler aldatabiliyor tabii, görmek lazım. Görülüp beğenilirse ve iyi bir pazarlıkla alınabilir gibi geliyor bana.