IYI GUNLER DILERIM ,
Arac 1986 model G230 mercedes tir. Orjinal 143,020 kmdedir.Aracin ilk sahibi bir aile dostumuzdur .Arac 1986 yilinda siparis edildiginde o donem icin mercedesin sundugu butun opsiyonlar aracin uzerinde vardir.Ornegin anten – klima vbg. Biz araci 2 yil once aldik ve yaklasik 1,5 sene kullanimdan sonra araci komple yeni gorunumlu hale getirmek uzere ic ve dis resterosyona soktuk.Restorasyonumuz 6 aydan fazla surdu hersey itinayla ve orjinal Mercedes parcalari kullanilarak gercekten Mercedes G serisi nedir bilen ve ilgilenenlerle yapildi.
Bu restorasyona ait bilgiler ekte dir.Suanda aracin calismayan bir elektronik yahut mekanik yahut motorsal aksami bulunmamakta ve bu sekilde yillarca hizmet edicek kondisyondadir.Arac komple yeni nesil G serisi araclarin gorunumundedir.
Aracin suanda muaynesi sigortasi tam LPG sistemi ruhsata isli ve sizdirmazlik raporu alinmis durumdadir .Vergi borcu yahut trafik cezasi bulunmamakta hemen devir alinabilecek sekildedir.
Yine arac Istanbul Etilerde garajinda randevu alinarak gorulebilir.
Sami TANRIVERDI
0532 211 56 04
cuneyd@hotmail.co.uk
IC TASARIM
Aracin komple dosemeleri Mercedes delikli doseme ile yenilendi.
Arka koltuk icin kol dayama yerleri ve 3 adet kafalik eklendi.
On koltuklara kol dayamalar eklendi , kafaliklar orjinalleriyle degistirildi.
Tum ic bakalitler , bagaj ,kapilar siyah deri ile kaplandi.
Tum kapi kilitleri sifir orjinalleriyle yenilendi.
Tavan komple gunesliklerle beraber fume renginde alcantara ile kaplandi
On torpido gogus ve kadranlar, orta konsul ile birlikte deri kaplandi.
Sifir orjinal Mercedes direksiyon takildi
Orjinal Mercedes SL marka aracin teybi ve JBL kolonlar koyuldu
Torpido yenisi ile kilidiyle beraber sifir olmak uzere konuldu.
Ic taban halilari fume renk kaliteli haliyla once izolasyonu yapildiktan sonra sifir olarak kaplandi.
Hali orjinal paspaslari ozel araca gore olcu alinip yapildi.
Lastik paspaslar alindi.
Sifir emniyet kemerleri ve yuvalari takildi.
DIS TASARIM
Aracin komple kaporta be boya ve pasta cila isleri yapildi.Arac boyanirken STANDOX marka Mercedes ve Bmw gibi firmalarin fabrika boya markasi kullanilmis olup LASURIT BLAU METALLIC Orjinal Mercedes rengine boyanmistir.Boya kodu 349 dur ve mat vernikle boyatilmistir.Boya rengi 2010 Mercedes G car configuratorden bakilmis ve bulunmustur.
Aracin altina ve motor bolgesine komple pasa karsi koruyucu putur Wurth marka olmak uzere uygulandi (tam 28 kutu putur kullanildi )
Tum camlari orjinal lamine ve yesil Mercedes cami olmak uzere degistirildi.
Tum dis citalari orjinal Mercedes olmak uzere degistirildi.
Depo kapagi yeni nesil araclarda oldugu gibi yana alindi.
Orjinal Mercedes kaput havalandirmalari saga ve sola yeni nesil araclardaki gibi monte edildi.
Arka tampon yan babalariyla beraber yeni nesil araclarinkinden konuldu.
On tampon yan babalariyla beraber yeni nesil araclarinkinden koyuldu.
Arka ceki demiri orjinal Mercedes olarak alindi ve takildi.
On arka orjinal Mercedes G serisi plakaliklari konuldu.
Yeni nesil G serisi elektrikli isitmali aynalar koyuldu.
Camurluk agiz cikintilari orjinal Mercedes olmak uzere fitilleriyle beraber konuldu.
18 inc orjinal Brabus marka jantlar ve sifir Pirelli lastikler konuldu.
Arkaya icinde stepnesiyle beraber orjinal Mercedes krom stepne cemberi konuldu.
ELEKTRONIK AKSAM
Araca alarm monte edildi.
Orjinal Mercedes sustali tip anahtarlar yapildi yedekleriyle beraber .
Merkezi kilit sistemi yapildi.
Elektrikli camlar orjinal yeni nesildeki gibi cikinti girinti olmiyacak sekilde konuldu.
Elektrikli aynalar orjinal mercedesteki gibi konuldu.
Park sensoru konuldu
Ic kirmizi kapi aydinlatma lambalari konuldu
Sifir aku konuldu.
Orjinal G serisi Mercedes anten tertibati konuldu
Orjinal Mercedes SL arac teybi JBL kolonlariyla birlikte konuldu
Arka plaka aydinlatma lambalari kouldu
Arka park sensorleri konuldu.
Seffaf yeni nesil on farlar ve parklar konuldu Far ayarlari yapildi.
Seffaf yeni tip arka stoplar ve sinyaller konuldu.
Seffaf yeni tip yan sinyaller konuldu
Seffaf yeni tip kaput ustu sinyaller konuldu.
Tavan lambalari degistirildi.
Kapi otomatikleri degistirildi.
Tum ic tesisat ve motor tesisati akuden itibaren butun kablolarinda hicbiryerinde sorun olmamasina rahmen uzun sure binilecegi dusunulerek sifir olmak uzere makaron ve ozel bez bantlar kullanilarak degistirildi.
Arabanin gostergelerinde ic lambalarinda yag lambasi hararet musuru el freni musuru uzun kisa farlari saati klima tablolari cakmagi vs vs calismayan en ufak bir dugme si yahut sistemi mevcut degildir.
MEKANIK VE MOTOR AKSAMI
Motor yagi yag filtresi degistirildi.
Antifreeze 2 kere olmak uzere saf su ile beraber degistirildi.
Radyator temizlendi ve kapagi degistirildi.
Fan davlumbazi ve kayisi sorun olmamasina rahmen eski oldugu icin degistirildi.
Bujiler ve buji kablolaridegistirildi.
Platin ve meksefe degistirildi .
Subapo ayarlari control edildi lakin onceden hic LPG ile calismadigindan sorun gorulmedi.
Avans kontrolu yapildi olmasi gereken seviyede oldugu tespit edildi
Arka fren kampanalari sifirlariyla degistirildi.
El freni telleri yenilendi ve ayarlandi .
Fren merkez lastikleri ve hidrolikleri degistirildi.
Debriyaj merkez lastikleri hidrolikleri degistirildi.
Hava filtresi degistirildi.
Tum hortumlar akliniza gelecek benzin – su yada hava olsun yenileriyle kelepcelriyle beraber degistirildi.
Egzost sifir olarak yeniden yapildi ve yandan cikis yeninesil AMG G lerdeki gibi yapildi.
Debriyaj balatasi gerek olmamasina rahmen yastan dolayi orjinal Mercedes olarak SACHS balatayla degistirildi.
Kalorifer sistemi bakimi yapildi ve hortumlari degistirildi.
Mars motorunda sorun olmadigindan sadece temizligi yapildi.
Benzin otomatigi benzin filtresiyle beraber degistrildi.
On fren balatalri degistirildi.
Silecek fiskiyeleri ve su puskurtme motoru hortum ve fiskiyeleriyle beraber degistirildi.
Tum karburator bakimlari yapildi temizlendi icine yaglari konuldu.
On takim grosorlukleri yaglandi.
Tum alt takim saseler saftlar , kollar , amortusorler kontrol edildi en ufak bir sorun bulunmadi .
Sanzumanlarin ikisininde yaglari degistirildi.
Difrensiyallerin ikisininde yaglari degistirildi.
Rot balans ayari yapilmis olarak yeni lastik ve jantlari takildi.
Son olarak araca satarken kolaylik olacagi dusunulerek 1 hafta once LPG takildi.Bu arac kesinlikle onceden LPG gormemis ne bende ne eski sahibinde bir arac olup yakiti insanlarin bilgilerinin aksine asla 12 litreyi benzinde gecmemektedir ve buda bu tarz bir arac icin kanimca sorun degildir .Ancak istenirse suanda ustunde ruhsatina isli sizdirmazlik raporu vs vs 1 hafta once alinmis sifir 2 yil garantili LPG side mevcyttur.
ILGI VE ALAKANIZA TESEKKURLER
Arac 1986 model G230 mercedes tir. Orjinal 143,020 kmdedir.Aracin ilk sahibi bir aile dostumuzdur .Arac 1986 yilinda siparis edildiginde o donem icin mercedesin sundugu butun opsiyonlar aracin uzerinde vardir.Ornegin anten – klima vbg. Biz araci 2 yil once aldik ve yaklasik 1,5 sene kullanimdan sonra araci komple yeni gorunumlu hale getirmek uzere ic ve dis resterosyona soktuk.Restorasyonumuz 6 aydan fazla surdu hersey itinayla ve orjinal Mercedes parcalari kullanilarak gercekten Mercedes G serisi nedir bilen ve ilgilenenlerle yapildi.
Bu restorasyona ait bilgiler ekte dir.Suanda aracin calismayan bir elektronik yahut mekanik yahut motorsal aksami bulunmamakta ve bu sekilde yillarca hizmet edicek kondisyondadir.Arac komple yeni nesil G serisi araclarin gorunumundedir.
Aracin suanda muaynesi sigortasi tam LPG sistemi ruhsata isli ve sizdirmazlik raporu alinmis durumdadir .Vergi borcu yahut trafik cezasi bulunmamakta hemen devir alinabilecek sekildedir.
Yine arac Istanbul Etilerde garajinda randevu alinarak gorulebilir.
Sami TANRIVERDI
0532 211 56 04
cuneyd@hotmail.co.uk
IC TASARIM
Aracin komple dosemeleri Mercedes delikli doseme ile yenilendi.
Arka koltuk icin kol dayama yerleri ve 3 adet kafalik eklendi.
On koltuklara kol dayamalar eklendi , kafaliklar orjinalleriyle degistirildi.
Tum ic bakalitler , bagaj ,kapilar siyah deri ile kaplandi.
Tum kapi kilitleri sifir orjinalleriyle yenilendi.
Tavan komple gunesliklerle beraber fume renginde alcantara ile kaplandi
On torpido gogus ve kadranlar, orta konsul ile birlikte deri kaplandi.
Sifir orjinal Mercedes direksiyon takildi
Orjinal Mercedes SL marka aracin teybi ve JBL kolonlar koyuldu
Torpido yenisi ile kilidiyle beraber sifir olmak uzere konuldu.
Ic taban halilari fume renk kaliteli haliyla once izolasyonu yapildiktan sonra sifir olarak kaplandi.
Hali orjinal paspaslari ozel araca gore olcu alinip yapildi.
Lastik paspaslar alindi.
Sifir emniyet kemerleri ve yuvalari takildi.
DIS TASARIM
Aracin komple kaporta be boya ve pasta cila isleri yapildi.Arac boyanirken STANDOX marka Mercedes ve Bmw gibi firmalarin fabrika boya markasi kullanilmis olup LASURIT BLAU METALLIC Orjinal Mercedes rengine boyanmistir.Boya kodu 349 dur ve mat vernikle boyatilmistir.Boya rengi 2010 Mercedes G car configuratorden bakilmis ve bulunmustur.
Aracin altina ve motor bolgesine komple pasa karsi koruyucu putur Wurth marka olmak uzere uygulandi (tam 28 kutu putur kullanildi )
Tum camlari orjinal lamine ve yesil Mercedes cami olmak uzere degistirildi.
Tum dis citalari orjinal Mercedes olmak uzere degistirildi.
Depo kapagi yeni nesil araclarda oldugu gibi yana alindi.
Orjinal Mercedes kaput havalandirmalari saga ve sola yeni nesil araclardaki gibi monte edildi.
Arka tampon yan babalariyla beraber yeni nesil araclarinkinden konuldu.
On tampon yan babalariyla beraber yeni nesil araclarinkinden koyuldu.
Arka ceki demiri orjinal Mercedes olarak alindi ve takildi.
On arka orjinal Mercedes G serisi plakaliklari konuldu.
Yeni nesil G serisi elektrikli isitmali aynalar koyuldu.
Camurluk agiz cikintilari orjinal Mercedes olmak uzere fitilleriyle beraber konuldu.
18 inc orjinal Brabus marka jantlar ve sifir Pirelli lastikler konuldu.
Arkaya icinde stepnesiyle beraber orjinal Mercedes krom stepne cemberi konuldu.
ELEKTRONIK AKSAM
Araca alarm monte edildi.
Orjinal Mercedes sustali tip anahtarlar yapildi yedekleriyle beraber .
Merkezi kilit sistemi yapildi.
Elektrikli camlar orjinal yeni nesildeki gibi cikinti girinti olmiyacak sekilde konuldu.
Elektrikli aynalar orjinal mercedesteki gibi konuldu.
Park sensoru konuldu
Ic kirmizi kapi aydinlatma lambalari konuldu
Sifir aku konuldu.
Orjinal G serisi Mercedes anten tertibati konuldu
Orjinal Mercedes SL arac teybi JBL kolonlariyla birlikte konuldu
Arka plaka aydinlatma lambalari kouldu
Arka park sensorleri konuldu.
Seffaf yeni nesil on farlar ve parklar konuldu Far ayarlari yapildi.
Seffaf yeni tip arka stoplar ve sinyaller konuldu.
Seffaf yeni tip yan sinyaller konuldu
Seffaf yeni tip kaput ustu sinyaller konuldu.
Tavan lambalari degistirildi.
Kapi otomatikleri degistirildi.
Tum ic tesisat ve motor tesisati akuden itibaren butun kablolarinda hicbiryerinde sorun olmamasina rahmen uzun sure binilecegi dusunulerek sifir olmak uzere makaron ve ozel bez bantlar kullanilarak degistirildi.
Arabanin gostergelerinde ic lambalarinda yag lambasi hararet musuru el freni musuru uzun kisa farlari saati klima tablolari cakmagi vs vs calismayan en ufak bir dugme si yahut sistemi mevcut degildir.
MEKANIK VE MOTOR AKSAMI
Motor yagi yag filtresi degistirildi.
Antifreeze 2 kere olmak uzere saf su ile beraber degistirildi.
Radyator temizlendi ve kapagi degistirildi.
Fan davlumbazi ve kayisi sorun olmamasina rahmen eski oldugu icin degistirildi.
Bujiler ve buji kablolaridegistirildi.
Platin ve meksefe degistirildi .
Subapo ayarlari control edildi lakin onceden hic LPG ile calismadigindan sorun gorulmedi.
Avans kontrolu yapildi olmasi gereken seviyede oldugu tespit edildi
Arka fren kampanalari sifirlariyla degistirildi.
El freni telleri yenilendi ve ayarlandi .
Fren merkez lastikleri ve hidrolikleri degistirildi.
Debriyaj merkez lastikleri hidrolikleri degistirildi.
Hava filtresi degistirildi.
Tum hortumlar akliniza gelecek benzin – su yada hava olsun yenileriyle kelepcelriyle beraber degistirildi.
Egzost sifir olarak yeniden yapildi ve yandan cikis yeninesil AMG G lerdeki gibi yapildi.
Debriyaj balatasi gerek olmamasina rahmen yastan dolayi orjinal Mercedes olarak SACHS balatayla degistirildi.
Kalorifer sistemi bakimi yapildi ve hortumlari degistirildi.
Mars motorunda sorun olmadigindan sadece temizligi yapildi.
Benzin otomatigi benzin filtresiyle beraber degistrildi.
On fren balatalri degistirildi.
Silecek fiskiyeleri ve su puskurtme motoru hortum ve fiskiyeleriyle beraber degistirildi.
Tum karburator bakimlari yapildi temizlendi icine yaglari konuldu.
On takim grosorlukleri yaglandi.
Tum alt takim saseler saftlar , kollar , amortusorler kontrol edildi en ufak bir sorun bulunmadi .
Sanzumanlarin ikisininde yaglari degistirildi.
Difrensiyallerin ikisininde yaglari degistirildi.
Rot balans ayari yapilmis olarak yeni lastik ve jantlari takildi.
Son olarak araca satarken kolaylik olacagi dusunulerek 1 hafta once LPG takildi.Bu arac kesinlikle onceden LPG gormemis ne bende ne eski sahibinde bir arac olup yakiti insanlarin bilgilerinin aksine asla 12 litreyi benzinde gecmemektedir ve buda bu tarz bir arac icin kanimca sorun degildir .Ancak istenirse suanda ustunde ruhsatina isli sizdirmazlik raporu vs vs 1 hafta once alinmis sifir 2 yil garantili LPG side mevcyttur.
ILGI VE ALAKANIZA TESEKKURLER