sehzata
Kamp III
- Mesajlar
- 754
- Tepkime Puanı
- 5
siteye sürekli giremiyorum, iş yoğunluğundan mail yada telefon ile ulaşabilirsiniz.. saygılar sevgiler..
ilan sahibinden de henüz onay sürecinde, sabaha yayına çıkar sanırım.
ilandan açıklamalar;
Kimse yanlış anlamasın Üniversitede Öğretim elemanıyım, galerici yada araç simsarı değilim. Aracı 7 aydır ben olmadığımdan eşim kullandı ve işe gidip geldi, bende ağır off road yapmadığından sadece piknik ve kamp tarzı yerlerde kullandım. Elimden geldiğince aracı iyi ve kötü yanıyla her şeyini yazdım, biraz uzun oldu ama boşuna ne alan ne de satan zaman kaybetmesin.
Aracım 1991 model Nissan Patrol GQ Y60 yüksek tavan (High Roof) modelidir.
Bu model araçlar Kızılay tarafından Türkiye ye getirilmiş ve ambulans ve kan toplama aracı olarak asfalt zeminde kullanılmıştır. Aynı zamanda Avustralya da ve Arabistan da bol miktarda bulunmakta ve Toyota LC ler gibi inanılmaz soğuklarda ve çölün kavurucu sıcaklarında kullanılmaktadır. Yurtdışında turbo kitleri de satılmaktadır, video sitelerinde 1000BG ye çıkanları var. Araç ile ilgili geniş bilgiye Avustralya ve Arabistan ülkelerinden video vs. izleyerek öğrenebilirsiniz.
Aracın kısaca Özellikleri :
1991 model ve 1992 trafiğe çıkışlıdır. 4x4 (2 çeker, hızlı 4 çeker ve Ağır devir) Arazi aracı kategorisindedir ve 2012 Ocak ayı vergisi sadece 170 TL dir.
-Aracın her şeyi tamamıyla mekanik ve manual, tek elektronik parça Radyo anteni otomatik J
-Araç gerçekten şimdiye kadar bindiğim en güçlü araç, 31 inç lastikle bile gaz pedalının ayarını bilerek basmak gerekiyor, şuanda 32 inç offset li taktım.
-Araçta kesinlikle ne pas ne de çürük yoktur, Uzun yıllar Ankara da Kızılay da olduğundan paslanma yok. Fotolarda belli oluyor zaten.
-Aracı diğer Patrol ler ile karıştırmayın, ön-arka sabit Aks ve 4 teker de Helezonlu, gayet yumuşak konforlu araç.
-32x11,5x15 Goodyear Wrangler MT lastik ve ofsetli jantlar
-Snorkel Fotolarda görünüyor. Göstermelik değil direk hava filtresine bağlantılı.
-Araç yaklaşık 10 cm Get kullanarak yükseltildi ve 32 lastikler ile beraber orijinal halinden 15 cm daha yüksektir.
-Motor TB42 kodlu 4200cc benzin/LPG lidir. Bildiğim kadarıyla 170 Beygir.
-Motora anahtar bile değmemiş, tıkır tıkır değil kükreyerek çalışmaktadır.
-Km si orijinal ve 261.000 de ve eminim ki benim gibi bakan olursa bu motor ölümsüz. Yağını suyunu eksik etmeyin yeter. Her 6 ayda bir yağını suyunu değiştiriyorum.
-Orijinal Hidrolik Direksiyon
-Orijinal Ön-Arka çift Klima
-Orjinal bagaj bölümünde sıcaklık kontrollü SOĞUTUCU Bölmesi
-90 LT lik LPG tankı ve LPG ruhsata işlenmiş
-Muayene 2012 nin sonuna kadar devam ediyor, egzoz muayenesi de yeni yaptırdım.
-Aracın orijinal lastik ve jantları da elimde ve 31x10,5x15 ebattadır ve BFGoodrich dir.
-Aracın kazası falan yoktur, hatta Anad. Sig. Tarafından kasko bile yapılabilmektedir.(inanmayan plaka açık sorgulatabilir) sadece arka sol kapıda benim aldığımda da bulunan bir aracın sürtmesi sonucu bulunan çökük var, benim için önemli değil fark edilmiyor bile.
-İç döşeme gayet düzgün ve kumaş, orijinalliğini bozmamak için hiç ellemedim.
Gelelim Bana Göre eksiklerine,
-Araçta belli belirsiz ve eminim ki binseniz bile anlamayacağınız (LPG li karbüratörlü araçlarında çoğunda vardır), distributor avans ayarından kaynaklanan tekleme var, bunun çözümü ise tevzi makarasını pertronix ile değiştirmek(180TL) , ben çok önemsemedim zaten gayet güçlü araç.
- Bana göre problem değil ama Yakıt problemi olan ilgilenmesin çünkü ne çok sert ne de çok yumuşak kullanırım ama şehir içinde 60 Krş dan aşağı yakmaz. Şehirler arası da 45-50 krş yakar.
-Aracı ben almadan evvel ki sahibi orijinal boya üzerine tekrar boyatmış, 2 nci atılan boya kaliteli olmadığından yer yer dökülmüş ama altında hala orijinal sağlam boyası durmaktadır. Çok dikkatli incelemediğiniz sürece anlayamazsınız.
-Ağır off road ta kullanacaklar için vinç gerekebilir araç yüksek ve büyük. Ben sadece kartepe ve soğucak vb. yerlere ailem ile kamp ve piknik için gittiğimden gerekmedi.
TAKAS yine 4x4 ve eşimin kullanacağı tarzda ve benim aracım kadar temiz araçlar ile olabilir. Tekliflerinizi mesaj ile atabilirsiniz, gündüzleri üniversitede yoğun olduğumdan akşamları cevaplayabilirim. Aracı niye satıyorum diye sorarsanız, 2nci büyük aracımı yani 2011 model 4x4 L200 aldım ve eşimin kullanacağı biraz daha küçük araç almak için satıyorum, umarım benim gibi bakıp ilgilenip kullanacak birine nasip olur.
Araca bakmak için gelecekler Sakarya üniversitesinde aracı görebilirler ama lütfen ustasını vs. yanına alıp Sakarya üniversitesine gelebilirse çok sevinirim, zamanım olmadığından üniversite dışına hafta içi çıkamıyorum. Başka sorunuz olursa sorabilirsiniz, ben aklımda ne varsa dürüstçe yazdım.
ilan sahibinden de henüz onay sürecinde, sabaha yayına çıkar sanırım.
ilandan açıklamalar;
Kimse yanlış anlamasın Üniversitede Öğretim elemanıyım, galerici yada araç simsarı değilim. Aracı 7 aydır ben olmadığımdan eşim kullandı ve işe gidip geldi, bende ağır off road yapmadığından sadece piknik ve kamp tarzı yerlerde kullandım. Elimden geldiğince aracı iyi ve kötü yanıyla her şeyini yazdım, biraz uzun oldu ama boşuna ne alan ne de satan zaman kaybetmesin.
Aracım 1991 model Nissan Patrol GQ Y60 yüksek tavan (High Roof) modelidir.
Bu model araçlar Kızılay tarafından Türkiye ye getirilmiş ve ambulans ve kan toplama aracı olarak asfalt zeminde kullanılmıştır. Aynı zamanda Avustralya da ve Arabistan da bol miktarda bulunmakta ve Toyota LC ler gibi inanılmaz soğuklarda ve çölün kavurucu sıcaklarında kullanılmaktadır. Yurtdışında turbo kitleri de satılmaktadır, video sitelerinde 1000BG ye çıkanları var. Araç ile ilgili geniş bilgiye Avustralya ve Arabistan ülkelerinden video vs. izleyerek öğrenebilirsiniz.
Aracın kısaca Özellikleri :
1991 model ve 1992 trafiğe çıkışlıdır. 4x4 (2 çeker, hızlı 4 çeker ve Ağır devir) Arazi aracı kategorisindedir ve 2012 Ocak ayı vergisi sadece 170 TL dir.
-Aracın her şeyi tamamıyla mekanik ve manual, tek elektronik parça Radyo anteni otomatik J
-Araç gerçekten şimdiye kadar bindiğim en güçlü araç, 31 inç lastikle bile gaz pedalının ayarını bilerek basmak gerekiyor, şuanda 32 inç offset li taktım.
-Araçta kesinlikle ne pas ne de çürük yoktur, Uzun yıllar Ankara da Kızılay da olduğundan paslanma yok. Fotolarda belli oluyor zaten.
-Aracı diğer Patrol ler ile karıştırmayın, ön-arka sabit Aks ve 4 teker de Helezonlu, gayet yumuşak konforlu araç.
-32x11,5x15 Goodyear Wrangler MT lastik ve ofsetli jantlar
-Snorkel Fotolarda görünüyor. Göstermelik değil direk hava filtresine bağlantılı.
-Araç yaklaşık 10 cm Get kullanarak yükseltildi ve 32 lastikler ile beraber orijinal halinden 15 cm daha yüksektir.
-Motor TB42 kodlu 4200cc benzin/LPG lidir. Bildiğim kadarıyla 170 Beygir.
-Motora anahtar bile değmemiş, tıkır tıkır değil kükreyerek çalışmaktadır.
-Km si orijinal ve 261.000 de ve eminim ki benim gibi bakan olursa bu motor ölümsüz. Yağını suyunu eksik etmeyin yeter. Her 6 ayda bir yağını suyunu değiştiriyorum.
-Orijinal Hidrolik Direksiyon
-Orijinal Ön-Arka çift Klima
-Orjinal bagaj bölümünde sıcaklık kontrollü SOĞUTUCU Bölmesi
-90 LT lik LPG tankı ve LPG ruhsata işlenmiş
-Muayene 2012 nin sonuna kadar devam ediyor, egzoz muayenesi de yeni yaptırdım.
-Aracın orijinal lastik ve jantları da elimde ve 31x10,5x15 ebattadır ve BFGoodrich dir.
-Aracın kazası falan yoktur, hatta Anad. Sig. Tarafından kasko bile yapılabilmektedir.(inanmayan plaka açık sorgulatabilir) sadece arka sol kapıda benim aldığımda da bulunan bir aracın sürtmesi sonucu bulunan çökük var, benim için önemli değil fark edilmiyor bile.
-İç döşeme gayet düzgün ve kumaş, orijinalliğini bozmamak için hiç ellemedim.
Gelelim Bana Göre eksiklerine,
-Araçta belli belirsiz ve eminim ki binseniz bile anlamayacağınız (LPG li karbüratörlü araçlarında çoğunda vardır), distributor avans ayarından kaynaklanan tekleme var, bunun çözümü ise tevzi makarasını pertronix ile değiştirmek(180TL) , ben çok önemsemedim zaten gayet güçlü araç.
- Bana göre problem değil ama Yakıt problemi olan ilgilenmesin çünkü ne çok sert ne de çok yumuşak kullanırım ama şehir içinde 60 Krş dan aşağı yakmaz. Şehirler arası da 45-50 krş yakar.
-Aracı ben almadan evvel ki sahibi orijinal boya üzerine tekrar boyatmış, 2 nci atılan boya kaliteli olmadığından yer yer dökülmüş ama altında hala orijinal sağlam boyası durmaktadır. Çok dikkatli incelemediğiniz sürece anlayamazsınız.
-Ağır off road ta kullanacaklar için vinç gerekebilir araç yüksek ve büyük. Ben sadece kartepe ve soğucak vb. yerlere ailem ile kamp ve piknik için gittiğimden gerekmedi.
TAKAS yine 4x4 ve eşimin kullanacağı tarzda ve benim aracım kadar temiz araçlar ile olabilir. Tekliflerinizi mesaj ile atabilirsiniz, gündüzleri üniversitede yoğun olduğumdan akşamları cevaplayabilirim. Aracı niye satıyorum diye sorarsanız, 2nci büyük aracımı yani 2011 model 4x4 L200 aldım ve eşimin kullanacağı biraz daha küçük araç almak için satıyorum, umarım benim gibi bakıp ilgilenip kullanacak birine nasip olur.
Araca bakmak için gelecekler Sakarya üniversitesinde aracı görebilirler ama lütfen ustasını vs. yanına alıp Sakarya üniversitesine gelebilirse çok sevinirim, zamanım olmadığından üniversite dışına hafta içi çıkamıyorum. Başka sorunuz olursa sorabilirsiniz, ben aklımda ne varsa dürüstçe yazdım.