osman' Alıntı:Prizdirek ve çıkış şaftını işaretlersiniz. Şanzımanı 1. vitese takar ve prizdireği elle döndürmeye başlarsınız ve dönüş sayısını sayarsınız. Çıkış şaftı 1 tur atıp işaretlediğiniz yere gelene kadar prizdirek kaç tur attıysa o sizin vites devir oranınızdır. Aynı şeyi 2,3 ve 4. vitesler için de yaparsınız. 4. vites 1:1 aktarma yaptığı için şaft 1 tur yaptığında prizdirek de 1 tur atmış olacaktır.
yavuzemre' Alıntı:
olamaz, 4 tur atması gerek daha dikkatli bakın.coskunyp' Alıntı:bnde birde doğan slx araç var onun diff oranı 4.1 ama oda 2 tur dönüyor anlamadım bn bu diff oranını :S
yavuzemre' Alıntı:;D simdi burda bi çorba olayi oldu sanirim. Şaftla teker arasimda diferansiyelmi var şanziman mi. Kacimci vitese takadsan tak şaft ile teker donusu ayni olur. Vites oranini şaft ile krank Rasinda hesaplamak gerekmez mi? Yaniliorsam duzeltin beni lutfen...: