Mriyantonov
Yeni Üye
- Mesajlar
- 3
- Tepkime Puanı
- 1
Merhaba;
Özellikle Amerikan arazi araçlarında önde sabit aks tercih ediliyor. Hatta sabit aks olmayan bazı modellerde bağımsız ön aksı kilitleyip sabit aks gibi davranmasını sağlayan düzenekler dahi varmış. Mantığım önde bağımsız süspansiyonun her iki tekerinde yere daha iyi basabileceğini, artikükasyon yeteneğinin daha yüksek olacağını söylüyor, diğer taraftan da Amerikalıların bu sabit aks sevdası kafamı karıştırıyor. Bu hususta bilgilendirebilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.
Özellikle Amerikan arazi araçlarında önde sabit aks tercih ediliyor. Hatta sabit aks olmayan bazı modellerde bağımsız ön aksı kilitleyip sabit aks gibi davranmasını sağlayan düzenekler dahi varmış. Mantığım önde bağımsız süspansiyonun her iki tekerinde yere daha iyi basabileceğini, artikükasyon yeteneğinin daha yüksek olacağını söylüyor, diğer taraftan da Amerikalıların bu sabit aks sevdası kafamı karıştırıyor. Bu hususta bilgilendirebilirseniz sevinirim.
Teşekkürler.