yakıtı düşük olacaksa 2002 ve üzeri 3.7 cherokee almanız lazım. diğer tüm modeller en az %20 fazla yakıyorlar. kendi içinde değerlendirdiğinizde LPG deki kullanımda durum böyle. ancak tüplü 3.7 de bagaj iptal oluyor. bu seferde dizel lamak lazım. o da pahalı oluyor vs. yoksa bütün olarak çok başarılı bir araçtır yeterki şekline alışın ve sevin.
4.0 motor ise rambler motordan devşirme olup esasen blok itibarı ile 1960 ların traktör motorudur ve ne kadar iyileştirilmiş olsa da 2001 model de dahil olmak üzere bir miktar titreşimli çalışır ve doğası gereği çok ısınan ve verimsiz bir amerikan motorudur. ancak 4.7 yada 5.2 ve doğal olarak 5.9 dan illaki az yakar. XJ kasa zaten en hafifi gövdeli model olduğundan çekişi de yeterlidir.
5.9 motorlu ZJ tüm seri içindeki en dinamik ve perofrmanslı araç olsa da 4.7 nin high output modelinden zayıftır ve tamamından daha fazla yakıt harcar. ama 5.2 alıyorsanız ondan delicesine fazla harcamaz bu bir gerçek. o halde 40 liraya yakın bir paraya Jeep alacağım diyorsanız, seçenekler çok azalıyor.
1- 2002-2005 arası makyajsız 3.7 Jeep Cherokee
2- 2000-2001 makyajlı XJ kare kasa cherokee, (yada denk gelirse 1996 veya 1997 mode 4.0 ZJ.)
3-1993 ten 1998 ye kadar bir ZJ 5.2 ( çok büyük şans işi)
4- 1999 ile 2005 arası bir modelde 4.7 WJ
5-1998 model 5.9 ZJ
1- görece az yakar - bagajı ölü - acaip sorunsuz - sessiz - çok sağlam ama modifiyeye uygun değil
2- eski teknoloji ,basit modifikasyonu kolay ancak gürültülü, küçük ve çok basık iç makan
3- sağlam olması kaydıyla ve hararete dikkat edilerek binildiği sürece, performanslı konforlu ancak yüksek tüketimli bir model.
4- tamamından konforlu geniş iç hacimli, standart haliyle inanılmaz derecede sessiz bir araçtır ancak çok yakar. 5.2 kadar yakıyor teknolojisinin yeni olmasına rağmenç
5- ÇOK yakıyor.
ama çok da gidiyor. 0-100 km 7 sn civarı. fabrikasyon hali gayet konforlu ve sessizdir. bulabilirseniz tabi.
3