restore etmenin en ust duzeyi...

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan hus55 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 14
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,635

hus55

Zirve
Mesajlar
1,029
Tepkime Puanı
1
Yer
kuzey kibris lapta, girne
G-ordum ama boylesini hic gormedim arkadaslar ! G'ye restoreye alan amerikali arkadas inanilmaz bir derecede , ve titizlikle sifirdan G kuruyor.

saseye atilan boyanin duzgunlugu bir cok aracin boyasinda bile yok... :eek:

keyfle okuyup resimlleri seyredin arkadaslar.

http://www.clubgwagen.com/forum/viewtopic.php?f=18&t=2540
 

Etiketler
Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

Güzelmiş fotorafları burda paylaşsanız dahada güzel olacaktı
 



Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

kardes, linkdeni resimler hep var... oyle degilmi ? yoksa hazira mi alisdiniz ;D

ibo nerdesin be kardes ! sesini duymak iyi oldu. dedigine katiliyorum. adam ruh hasatasi !!!
 



Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

iste resimler aslan kardes ! biraz dar kalmis buralari...

617 L side.jpg
 








Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

Arkadaşlar babamın bir lafı vardır herzaman doğruluğuna inanmışımdır.Nedenini niyesini bilmediğin şey senin bilgin değildir der.Bende bu yüzden her şeyin sebebini muhakkak öğrenirim.
Hüseyin bey çok güzel bir G restorasyon projesinin fotoğraflarını paylaşmış. Belki yazmayı unuttu veya bilmiyor olabilir.Şimdi dikkatli gözler fotoğraflarda gördüğü metal aksamların saten gibi görünüşünün nasıl olduğunu merak edecek ve niye benim araçlarım böyle olmuyor diyecek. Bu sistemin adı Soda Blasting metodudur.Kompresörle sıkıştırılmış havayı içinde Sodium Bicarbonate olan bir tanktan geçirerek ucunda yapacağınız işe göre olan değişik çaptaki memeler olan bir tabanca vasıtası ile metal,Grp vs gibi malzemeleri fotoğrafta gördüğünüz gibi temizleyebilirsiniz.

Benim İngiliz motorlarımı toplarken metal aksamlarda çok kullandığım bir yöntemdi.Hatta İstanbulda bir arkadaşım bu sistemle tekne altı temizliyor.Zımpara yerine...

Fotoğraflardaki diğer boyalı aksamlarda elektro statik boya. Onlarında altındaki aksam önce soda blasting işlemi gördüğü için diflerin üzeri pırıl pırıl gözüküyor sırrı budur.
saygılar
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

ha bu arada eklemeyi unuttum.Kumlamaya göre avantajı verdiği renk ve daha düz zemindir aslında cam taneleri misket veya değişik silisli kumlarla yüzey düzgünlüğü yakalanabiliyor benim traktör projemde yaptığım gibi.
Ama esas avantajı bunu bir yerde uygularken uçar gider kum gibi şasi içinde kalmaz çıkaramıyacağınız yerlerde kalmaz ne bileyim motor içine diferansiyele fren kampanasının içine kaçmaz bence daha da önemlisi mesela bir sebeple sökemediğiniz bir cam vs varsa ona zarar vermez oysaki kum diğer bütün her yeri bozar iyi kamuflaj yapmak gerekir tabi kuma göre daha pahallıcadır
 

Ynt: restore etmenin en ust duzeyi...

aciklamalarin icin cok sagol kardes. cok dogru bir sekilde aciklama yaptin. bu arac gercekten hepimize ornek bir calisma oldu.

ayrica katiliyorum sana ki, soda blast cok daha saglikli bir islem. sand, yani kum bazen demire saplanir, bir zaman sonra tekrar paslanma baslar....

powder coating is electro sistem ile yapilmis bir metod. bizim G'lerin tampon ve panjur fabrikada bu metod ile boyanmisdir ;)
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,827
Mesajlar
1,524,044
Kayıtlı Üye Sayımız
166,620
Kaydolan Son Üyemiz
questahotel

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst