Range Rover P 38 için ne tip modifikasyonlar yapılabilir ?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan walkerterr Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 5
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 3,230

walkerterr

bisiklet+foto mak.+dağcı saati+merrell botlar+kamp
Mesajlar
35
Tepkime Puanı
0
Yer
istanbul / tr
Web
www.yakupbilgin.com
Herkese selamlar yazın gelmesiyle havalar güzelleşiyor.Bende P38'im için ne tip modifikasyonları yapabilirim diye sizlere sormak istedim.Araç standart paket vogue onun dışında asfalt lastikler 5 kol jant takımı mevcut.Arazi için yükseltme lastikler jant şnorkel ön ve arka demir tampon çeki takımı tavana sepet ve hella spot geniş açı spotlar dışında neler uygulayabilirim ? . Bunun dışında araziye hazırlarken mekanik ve parça konusunda neleri dikkate almalıyım ? Değerli fikirlerinizi bekler , herkese bol çamurlu günler dilerim :smiley:
 

Etiketler
Ynt: Range Rover P 38 için ne tip modifikasyonlar yapılabilir ?

Merhaba,
Bütün bu yapmayı düşündüğün modlardan önce standard halinle bir kaç defa araziye gir, aracı tanı ondan sonra ne yapman gerektiğine karar verebilirsin herkesin sürüş tekniği farklıdır. Tavandaki sepetle arazide fazla bir çekiş gücün olmaz ;D [SIZE=78%] [/SIZE]
 

Ynt: Range Rover P 38 için ne tip modifikasyonlar yapılabilir ?

kürşay beyin 4x4dergi.com adresinde modifiyeli bir p 38 yazısı var.muhteşem bişi bir okuyun
 





Ynt: Range Rover P 38 için ne tip modifikasyonlar yapılabilir ?

Selim ustaoğlunun yazılarını ve videolarını youtube da çok izledim ve paylaştımda şu su kaçırma işi ve kalorifer petek olaylarını tekrar kontrol edeceğim.Yedek parçalarını kendim yurtdışından temin edebiliyorum aldığım günden beri ona aramızda duygusal bir bağ oluştu.Açıkcası seviyorumda ancak yaş olarak 98 model olduğundan haliyle ileride paslanma ile ilgili mutlaka sorunlar baş gösterecektir.Bu konuyla ilgili bir kaç yabancı sitedende yardım alarak bir kaç sonuca ulaştım. Arka bagaj kapağı altında paslanmalar sun roof çerçevesinde paslanmalar dışında bildiğim yada gördüğüm bir paslanma olmadı ama alt tabana aracın alt bölümüne pas ve çamurdan korumak için nasıl bir uygulama yapabilirim ve kapı içleri içinde pütür yerinde bir tercih olurmu birde kaputun iç tarafında bulunan taş yününe benzer bir tabaka var motorun sıcaklığını kaputtan koruması için yapılmış olan zamanla o da kirlenmiş ve yenilenmesi gerekiyor.Aracımı arazide test ettim hafif sayılabilecek geçit tırmanma iniş ve geçişlerde bulundum arazi şanzımanı geçişlerinde herhangi bir sorun yoktu yükseklik açısı havalı körüklerle yükseklik sorun olmaktan çıktı yalnız aklıma gelmişken diferansiyel için koruma almam gerekli ve birde karter koruma yaptırmam ihtiyaçmı bu araçlarda ? yaptırsam faydalı olurmu ?
 

SON KONULAR - FORUM

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,916
Mesajlar
1,525,650
Kayıtlı Üye Sayımız
166,696
Kaydolan Son Üyemiz
BiSQuiT.

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst