torhan
Kamp II
Ramzey'in kros modeli dizayn olarak oldukça dikkat çekiyor. Sarı siyah renkleri oldukça hoş. 200 cc'lik motor hacmine sahip tek silindirli 4 zamanlı motor 8000 devirde 11.5 beygir güç üretiyor. Tabiki bir motokros ya da enduro yarış motoru değil. Ama hafif arazi şartlarında oldukça kıvrak. Çamurlu arazide çok fazla balçık içine girmezseniz kontrolu rahat. Asfaltta ise kullanım kolaylığı daha fazla. Enduro ve motokros şartlarından anladığınız nedir bilmem ama bu motosiklet, çok fazla zora koşmazsanız sizi yolda bırakmaz.
Hidrolik süspansiyonları çok iyi çalışıyor. Eğer bir tümsekten atlayıp zıplamanız gerekiyorsa, sorunsuz geçiyor. Hem marşla hem de ayaktan çalıştırma olması büyük avantaj. Maksimum hızı 120 km. Yakıt kapasitesi 10.6 litre. Yaklaşık 130 km menzili var.
Beş vitesli şanzımanı rahat çalışıyor. Debriyaj ve vites geçişleri yumuşak. Eliniz ayağınız yorulmuyor.
Sele ve oturma şekli rahat. Gösterge paneli sürüş halindeyken rahat okunamıyor, paneldeki cam yansıma yapıyor. Motorun altındaki koruma parçası hem şık duruyor hem de tümsek geçişlerinde motoru darbelerden koruyor.
Ön disk fren güvenli duruş sağlarken arka frenin tambur olması ani frenlemede arka tekerleğin kitlenmesine ve kaymasına neden oluyor.
Sonuç olarak;
Bu 200 cc'lik kros tipi Ramzey modeli, hafif arazi şartlarında oldukça başarılı. Asfalt zeminde de yol tutuşu iyi. Gücü az olsa da Enduro'ya yeni başlayanlar için çok iyi bir öğretmen. Eğer yolunuz topraktan geçiyorsa ve birazda macera arıyorsanız bu motosiklet sizin için uygun demektir.
MOTOR
• Renk
Yeşil - Sarı
• Tipi
Hava soğutmalı,4 zamanlı,Tek Silindir,SOHC
• Hacim
97 cc
• Azami Güç
8800 dev/dk. 11.5 kW (15.4 BG)
• Yağlama sistemi
Yağ basınçlı karter
• Marş sistemi
Marş sistemi
• Debriyaj tipi
Yağlı, çok diskli
• Şanzıman sistemi
Sıralı, 5 vites
ŞASİ
• Şasi
Boru Tipi
• Ön süspansiyon
Teleskobik çatal
• Arka süspansiyon
Salıncak
• Ön fren
Disk
• Arka fren
Kampana
• Ön lastik
İç Lastikli 2.75-21
• Arka lastik
İç Lastikli 4.10-18
BOYUTLAR
• Tekerlekler arası mesafe
1400 mm
• Toplam uzunluk
2120 mm
• Toplam genişlik
850 mm
• Toplam yükseklik
1180 mm
• Sele Yüksekliği
760 mm
• Maksimum Yük Kapasitesi
150 kg (Yük=Sürücü / Bagaj Yükünün Top. Ağ.)
• Ağırlık ( Yakıt Dolu )
126 kg
• Yakıt kapasitesi
10.6 litre[attachment=1][attachment=2]
Hidrolik süspansiyonları çok iyi çalışıyor. Eğer bir tümsekten atlayıp zıplamanız gerekiyorsa, sorunsuz geçiyor. Hem marşla hem de ayaktan çalıştırma olması büyük avantaj. Maksimum hızı 120 km. Yakıt kapasitesi 10.6 litre. Yaklaşık 130 km menzili var.
Beş vitesli şanzımanı rahat çalışıyor. Debriyaj ve vites geçişleri yumuşak. Eliniz ayağınız yorulmuyor.
Sele ve oturma şekli rahat. Gösterge paneli sürüş halindeyken rahat okunamıyor, paneldeki cam yansıma yapıyor. Motorun altındaki koruma parçası hem şık duruyor hem de tümsek geçişlerinde motoru darbelerden koruyor.
Ön disk fren güvenli duruş sağlarken arka frenin tambur olması ani frenlemede arka tekerleğin kitlenmesine ve kaymasına neden oluyor.
Sonuç olarak;
Bu 200 cc'lik kros tipi Ramzey modeli, hafif arazi şartlarında oldukça başarılı. Asfalt zeminde de yol tutuşu iyi. Gücü az olsa da Enduro'ya yeni başlayanlar için çok iyi bir öğretmen. Eğer yolunuz topraktan geçiyorsa ve birazda macera arıyorsanız bu motosiklet sizin için uygun demektir.
MOTOR
• Renk
Yeşil - Sarı
• Tipi
Hava soğutmalı,4 zamanlı,Tek Silindir,SOHC
• Hacim
97 cc
• Azami Güç
8800 dev/dk. 11.5 kW (15.4 BG)
• Yağlama sistemi
Yağ basınçlı karter
• Marş sistemi
Marş sistemi
• Debriyaj tipi
Yağlı, çok diskli
• Şanzıman sistemi
Sıralı, 5 vites
ŞASİ
• Şasi
Boru Tipi
• Ön süspansiyon
Teleskobik çatal
• Arka süspansiyon
Salıncak
• Ön fren
Disk
• Arka fren
Kampana
• Ön lastik
İç Lastikli 2.75-21
• Arka lastik
İç Lastikli 4.10-18
BOYUTLAR
• Tekerlekler arası mesafe
1400 mm
• Toplam uzunluk
2120 mm
• Toplam genişlik
850 mm
• Toplam yükseklik
1180 mm
• Sele Yüksekliği
760 mm
• Maksimum Yük Kapasitesi
150 kg (Yük=Sürücü / Bagaj Yükünün Top. Ağ.)
• Ağırlık ( Yakıt Dolu )
126 kg
• Yakıt kapasitesi
10.6 litre[attachment=1][attachment=2]