Ynt: Radar..
hımss bu ilginç bir konu olmaya başladı cidden, hesaplar doğru da deniz şartları ile kara şartları arasındaki en önemli fark ve en önemli sorunu hafiften es geçmişsiniz sanki. menzil çözünürlüğü meselesini ve azimut açısını ne yapacaksınız
ilk baştan beri bunu söylüyorum zaten asıl zorluk araçları birbirinden ayırmakta. yoksa çölde, denizde, havada biririnden yüzlerce metre uzaklıklaki araçları tespit etmek kolay bir iş. sorun sıkışık trafikte araçları birbirinden ayırmak, menzil arttıkça bu iş imkansızlaşıyor.
marlon' Alıntı:PRF'bilmediğmiz surce menzılı konusmak cok net olmaz ama sütre gerisi olmamak kaydıyla traklamak teorıde ve pratıkte mümkün. 100-140 km ile giden bir aracın hızı ıle 10000mhz ler sevıyesınde cıkısı olan bir sektor tevcıhli radarda alınacak puls lar bunu hesaplamaya yeter. malum hız problemlerınde ıkı mesafe ıkı mesafe hattı sonucu bulmaya yeter. Kaldıkı yukarıda konustugumuz hız PRF özeliklerinde sistem bunun daha fazlasını yapabılmekte. Eh birde araya siz bir programla difransiyel hesaplamayı katarsanız. varın soncu sız düşünün)
Saygılar
hımss bu ilginç bir konu olmaya başladı cidden, hesaplar doğru da deniz şartları ile kara şartları arasındaki en önemli fark ve en önemli sorunu hafiften es geçmişsiniz sanki. menzil çözünürlüğü meselesini ve azimut açısını ne yapacaksınız
ilk baştan beri bunu söylüyorum zaten asıl zorluk araçları birbirinden ayırmakta. yoksa çölde, denizde, havada biririnden yüzlerce metre uzaklıklaki araçları tespit etmek kolay bir iş. sorun sıkışık trafikte araçları birbirinden ayırmak, menzil arttıkça bu iş imkansızlaşıyor.