Merhabalar,
öncelikle Moderatör'lerden uyarı gelmeden söylemek isterim büyük harfle yazmak bağırmak anlamındadır.
1 pikap ardından 1 cip ve 1 yıllık araştırma ve çeşitli araçları test etmemin ardından en sonunda aralık ayında ssangyong acyton sports 4x4 pikap aldım. ağır çamurda arazide de kullandım otobanda çok ağır yağmurda da! şunu belirtmek isterim ki arka süspansiyon sistemi helezonlu olduğu için virajlarda yol tutuşu oturaklılığı binek otomobil gibi. uzun yolda rahat ve kullanımı zevkli. 2000 cc motor vergi avantajı sağlıyor (bu yıl 4x4 için 570x2 ödeme yapacağım) 4x2'lerin vergisi daha da uygundur. yakıt tüketimi kullanım, hava ve yol şartlarına bağlı olarak 0,30 ile 0,50 arasında değişecek şekilde düşünün. ailenin tek aracı olarak kullanıyorum arkada oturan 2 çocuk ve hanım çok rahat olduğunu söylüyorlar. Bunu almadan önce navara ve ford kullanan arkadaşlarıma danıştım ve araçlarını kullandım.
özellikle ford kullanan arkadaşımın söylediği şu sözü (kimse üzerine alınmasın lütfen) aynen aktarmak istiyorum "böbrek taşı olan varsa arkaya otursun kesin düşer" demişti bana. ama söylemek isterim ki hem navara hem de ford da arkada seyahat etmediğim için bilmiyorum.
şehir içinde şöför koltuğunda kullandım sadece. aracımın hızı hiç anlaşılmıyor ve ceza yemekten korkuyorum işin gerçeği. geçen gün hiç farkına varmadan 140 km'ye çıkmışım (araçta otomatik olunca).
temiz 4x2 modellerini 25-30 bin arasında alırsınız.
öncelikle tramerden sorgulatma mutlaka yapın, sonra servise götürüp mutlaka ekspertis yaptırın.
ekspertizde turbosuna mutlaka ve mutlaka baktırın çalıştığından emin olun.
bilgisiz olduğum için bana sıfır bir turbo'ya patladı
servis kayıtlarına da ekspertiz anında mutlaka bakın.
bir diğer husus yüksek km araç alırsanız %90 ihtimalle bujiler ve enjektörler bakılmadığı için üstkapağa kaynamış olacaktır.
bir de bunların masraflarına katlanırsınız daha sonrasında
aynı benim gibi.
araç bakarken km olarak pek 50-60 bin km üzerine çıkmamaya dikkat edin bu sebeple.
hayırlısı olsun
selamlar