Pajero Pinin

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan caveman Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 43
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 37,773
Ynt: Pajero Pinin

Aracın ön tamponunun yere en yakın noktası sis farının iç kenar alt noktası 34.5 cm, ön plakanın altında ise 38.5cm dir.. bu aracın yaklaşma ve uzaklaşma açıları oldukça iyidir, yalnız karın açısı 22 derecedir.. arka tanpon yüksekliğide 37.5 cm dir.. dilerim temiz ve sorunsuz bir Pinin bulursunuz ve zevkle binersiniz..

PAJERO PÄ°NÄ°N 260.jpg
 

Etiketler
Ynt: Pajero Pinin

Zahmet verdim size sayın TULUMCU. Çok teşekkür ediyorum. Mesafe resimlerde görüldüğü gibi değilmiş, hatta ummadığım kadar iyi çıktı. Yerden yükseklik meselesi halloldu.

Aracın olduğu şehre nasipse salı günü sabah erken otobüsüyle gideceğim. Yetkili servisten ekspertiz raporu temiz çıkarsa ve de başka bir aksilik olmazsa alıp döneceğim. Görünen o ki bir çok aleyhte görüşe rağmen bende Pajero Pinin kullanıcıları arasına katılmış olacağım. Aracın tipi hoşuma gidiyor ve hem asfaltta hemde dağda kullanıma (ağır offroad bahis konusu değil) uygun olacağına inanıyorum. Aracın son sahibi olmak çok mühim değil ( satmak çok zordur denildiğinden bunu yazdım) sevdiğim araçlara 10 yıl kadar binmek gibi bir huyum var zaten.
 

Ynt: Pajero Pinin

Rica ederim zevkle yaptım bunu.. Aracın yere en yakın yeri fabrika verilerinde 200mm dir. ne çok yüksek nede alçak yani.. yalnız ben 215 65 16 orjinal lastikleri 215 70 16 yapacağım kışlık lastik alırken..böylece 1 cm ye yakın bir yükseklik artışı ve konfor oluşacak.. amacın arabayı kırmak değilse ve benim gibi çok titizseniz dağ bayır yayla ve köy yolunda, şehre inince otoyolda çok zevk alarak kullanacaksınız.. ayrıca siz 3 kapı düşünüyorsunuz sanırım.. 3 kapılıların karın açısı da problem olmuyor.. ama aracınız hor kullanılmış olmasın sakın..
 

Ynt: Pajero Pinin

Sn. Prafa,
iki yila yakin bir sure suzuki vitara jlx 3K otomatik kullandiktan sonra pajero pinin takintisi basladi ve Ocak 2012'de bir galeride duran 2001 model 1.8 i tam aliyordum ki ertesi gune kaldi bir sekilde. O gece internete bir pinin ilani daha dustu tesadufen. Aradim konustuk ve anlastik. Ertesi gun de parasini odedim ve pinine bindim havaalanna misafirlerimi karsilamaya gittim :smiley: 7 Aydir buyuk keyifle kullaniyorum. on amortisorleri ve 4 adet orijinal fren balatasini yeniledim ( 1.700 TL)
Kisin Ankara Dikmen yokusunda yollarda kalan araclar arasinda hic olmadi. Hatta yollarin ortasina mahsur kalan araclar olmasa bana misin demeyecek bir arac. Lastik onemli tabi. Siz de keyifle kullanacaksiniz kuskunuz olmasin. Benimki 85.000 de sizin alacaginiz pinin in km de onemli tabi. Bir de nerde kullanilmis o da onemli. Ama internette cogunlukla pajero pinin kullanmamislar olumsuz yorum yapiyor. Bana gore tek olumsuz yani cd player inin olmamasi. Orijinal rd teyp var uzerinde ama cd yok maalesef. Ona bir care bulamadim henuz. Bunun disinda cok sevimli ve de zevkli bir arac.
 

Ynt: Pajero Pinin

Sayın qeluwer,

Pinini almaktan vazgeçtim ne yazıkki. Sebebi de arabanın km.sinin çok fazla olması. Bana beklenmedik büyük masraflar çıkarır endişesiyle bu kararı verdim. Dün akşam çok zor bir gece geçirdim ama sabah erken kalkıp otobüse gidesim gelmedi. Nasip değilmiş o araç bana.
Ancak Pajero veya Pajero Pinin her zaman ilk tercihim. Bu konuda acele etmemeye karar verdim. İçime sinmeyen aracı almayacağım.
 



Ynt: Pajero Pinin

Sayın Geluwer amortisör ve firen balataları çok daha uyguna internette var.. Ayrıca teyp orjinal teyp ise cd chencer desteklidir.. üzerinde cd düğmesi var ve cd chenceri kumanda edebiliyor..
 

Ynt: Pajero Pinin

Sayın qeluwer,
Pajero bulamayabilirim kaygısıyla başka araçlara da bakmaya başladım. Temiz bir Feroza veya Toyotanın tek kapılı araçlarından denk getirebilirmiyim diye ararken hiç aklımda yokken gözüm Suzukilere takılmaya başladı. Siz uzun süre kullanmışsınız bu aracı. Hem Pajero hem Suzuki kullanıcısı olarak ne önerirsiniz : Mutlaka Pajeromu aranayım, iyi bir Suzuki bulursam alıp geçeyim mi ?
( Ağır arazi söz konusu değil, hafta sonu dağ köyündeki eve gitmek gelmek ,asfalt kullanım daha uzun ( %80) , arada dağda orman yollarında dolaşmak... Bir diğer hususta alacağım araca, ömrüm olursa 10 yıl binebilmek, araç değiştirmekten uzak durmak.)
 

Ynt: Pajero Pinin

Sayın Prafa,

Öncelikle şunu belirteyimki ben de zırt pırt araç değiştirmeyi seven biri değilim. Aldığım aracı bilerek ve de isteyerek alırım ve de
gerekli bakımı ve harcamayı yapmaktan da geri durmam.
Suzuki Vitara'nın Grand Vitara 2003 - 2006 model 1.6 versiyonlarını öneririm. Grand Vitara yeni kasalarını almayın derim. Ben de ağır arazi ya da off road tutkunu değilim. ama ana yoldan çıkmayı seven bir fotoğrafçı olduğum için 4x4 çok işime yarıyor. Suzuki sizi yolda bırakmaz. Parçasını ve de ustasını bulmak nispeten daha kolaydır. Motor (kullanıma bağlı olarak) 400 bini çok rahat görür. Hafif bir araçtır. Kullanırken biraz daha fazla dikkat gerektirir. Özellikle virajlara girerken mutlaka hızınızı düşürmeniz gerekir. Uzun yolda bir miktar savrulma normaldir. Ama sizi yolda bırakmayacağını bilerek gönül rahatlığıyla kullanabileceğiniz bir araç olduğunu söyleyebilirim. (Tabi siz yine de bakımlarını ihmal etmeyiniz.)
Gelelim Pajero Pinin'e; suzukiye göre biraz daha ağır abi sayılır. Arkadaşımın Land Rower ı gibi olmasa da kendi çapında ağır abidir. 100 binin altında km ye sahip temiz bir pajero bulursanız alın derim. Bakımlarını yapın ve uzuuun yıllar kullanın. Hem modern görüntüsü hem de arazi başarısı verdiğiniz paranın çok çok üstündedir. Hatta şunu söyleyeyim ki ben aracımı arkadaşımın Land Rower'ndan daha çok seviyorum. İkisinden birini seçme olasılığı olsa pajero pinin i seçerim. Park derdi yok gibi bir şey. Ha keşke çok daha hızlı olsa dediğiniz anlar olacaktır elbette. Ama sonuçta bu bir arazi aracı, otomobil değil. 20-25 bin TL ye alacağınız temiz bir Pajero Pinin'in aslında dünya piyasasındaki değeri en az 40 bin dolardır. Yani sonuçta siz 40 bin dolarlık bir keyfi çok daha uygun bir fiyatla elde ediyorsunuz. Çünkü ikinci el değeri düşük olan bir araç. LPG takılamıyor. (Ki ben LPG li araç satın almam) Parçası kesinlikle pahalıdır. Pahalıdır çünkü yedek parçası ikinci el değeri üzerinden değil sıfır değeri üzerinden alıyorsunuz. Yani 40 bin dolarlık aracın parçasını alıyorsunuz. Ama malzemesi ve de yedek parçası kalitelidir. Uzun yıllar kullanırsınız. Yine de kasko yaptırın derim. Bahsettiğiniz diğer araçları alırsanız evet bir aracınız olur. ama Pajero Pinin alırsanız emin olun gittiğiniz her yerde dikkatleri üzerine çeken sevimli bir aracınız olur. Saygılar...
 

Ynt: Pajero Pinin

Sayın qeluwer,

Bilgilere teşekkür ediyorum. Yüzbinin altında sanırım bulamayacağım Pinin. Ama acele etmiyorum, beklemedeyim.
Çok uzak bir ilde var bir tane ancak oradan aracı almak ve getirmek zor bir iş benim için.
 






Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,682
Mesajlar
1,522,159
Kayıtlı Üye Sayımız
166,529
Kaydolan Son Üyemiz
Mustafacan Nişancı

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst