Over drive tusu

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan darkcity2000 Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 25
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 12,798

Etiketler
Ynt: Over drive tusu

Mithatcan' Alıntı:
93 model ZJ 4 ileri mi??

Teknik olarak hemen hemen her Amerikan gibi 3 ileri ama Over Drive ile 4 ileri hale geliyor.

Biraz kafa karistirici bir durum biliyorum. Kisaca 4 ileri demek teknik olarak dogru olmasa da uygulamaya bakildiginda dogru hale geliyor


93 Modelin servis dokumanindan

Kod:
The Chrysler 46RH is 4-speed automatic transmission. Fourth gear is an overdrive range providing a ratio of 0.69:1. The 46RH is used for 5.2L engine applications.


Oranlarda bu sekide

1ci Vites = 2.45:1
2ci Vites = 1.45:1
4cu Vites = 1.00:1
4cu Vites = 0.69:1
 



Ynt: Over drive tusu

Estafurullahhh... Ben anlamam ZJ'den ama, Hiç denedinizmi gaza sonuna kadar basıp vites atarken attığı vitesleri saymayı??? Birden OD tuşu off durumundayken aynı hareketi yaptırıp vites saymayı ???
 



Ynt: Over drive tusu

Mithatcan' Alıntı:
Estafurullahhh... Ben anlamam ZJ'den ama, Hiç denedinizmi gaza sonuna kadar basıp vites atarken attığı vitesleri saymayı??? Birden OD tuşu off durumundayken aynı hareketi yaptırıp vites saymayı ???

Normal sartlar altinda ve eger yanlis hatirlamiyorsam 2 vites birden atmasi lazim eger devir/hiz orani uygun ise.

AW olsa cok daha iyi bilirim volvo da AW kullanir ama Chrysler 46RH ile alakali fazla bilgim yok. En azindan dagitmadim o yuzden ne desem yalan olur
 


Arkadaslar benim arac 93 zj laredo arici yeni aldim o/d tusuna bastim herhangi bir tepkime olmadi birkaclez daha bastm yine olmadi. Biraz ilerledikten sonra sanziman korumaya aldi ve d de 3. Viteste kaldi manule 2 ye cektigimde geciyor 1 e cektigimde gecmiyor. Neyaptiysak sorunu cozemedik. Sanzimana bile acip baktik beyninden tutun sigortasina selonoidlere kadar bulamadik. Acaba diorum ki o/ d kablosunda bi kopukluk falan olabilirmi. Yada o/d duzenli calistiran bi sensoru falan olabilirmi.
 

kablo ile kontrol ediliyor olsa gerek. kablonun gerginliği ayarlanmalı önce. sonrada overdrive rölesine bakmak lazım. o da olmaz ise şanzıman hız sensörleri, hatta overdrive selenoidi kontrol edilmeli.
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,838
Mesajlar
1,524,155
Kayıtlı Üye Sayımız
166,624
Kaydolan Son Üyemiz
turbotesisat

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst