bir de sunu eklemek isterim , otobus karavan olup m1 sinifi olarak tescil edilince boyutlari degismiyor . kullanmak beceri ister , otobuslerin manevra yapabilmesi icin tasarlanmis otopark veya terminal alanlarinda bile manevra yapmak kolay degilken daha dar olmasi yuksek ihtimal , tercih edilen rotalarda ve konaklama alanlarinda otobus kullanmak daha zorlayici olacaktir. sadece kagit uzerinde bu otobusu b sinifi ehliyetle kullanabilirsiniz yazmasi yeterli olmasa gerek
buyuk araclarin bilhassa 27 lik diye bahsedilen midibuslerin beklenen kadar kullanisli olmadigini eklemek isterim . sofor mahalli tamamen olu alan onden ilk 2 m lik kismi yok saymak lazim , yan ve arkadaki bagaj icine su deposu , aku ve invertor vb elektrik donanimini yerlestirebilmek disinda pek bir artisi yok . yuksek tavan , yuksek yakit tuketimi , buyuk boyut manevra ve park sorunu , her yere girememe gibi eksileri beraberinde getiriyor. dusunce ve goruntusu guzel olsada sonu sari sitede uyduruk bir bahane ile ilan ile sonuclanir.