Ynt: Orçun Usta'dan Silverado Sanatında beklenen son. İşte ''TERMİNATOR I''
oğuzatay' Alıntı:
Emeğinize sağlık. Değişik ve orjinal bir uygulama olmuş. Her yapılan iş gibi bu işinde kazanç ve kayıpları vardır elbette. Amerikada yapılan SEMA show da hayal gücünü zorlayan tasarımlar var. orada da "yok defransiyel yükselmemiş" gibi saçma yorumlar yapılıyormu merak ediyorum. Bu yüzden fikir katmayan, tasarımı ileri götürmeyen, emeği küçümseyen eleştirileri anlamadığımı sanmıyorum. Acaba kendileri bugüne kadar ne yapmışlar merak konusu... Tekrar yapanların ve yaptıranların eline sağlık.... Saygılar
(kimse üzerine alınmasın ortaya söyledim. çünkü benim araca da sokakta işten anlamayanlar hep şunları soruyor: defransiyel niye yükselmemiş, virajda devrilir mi, tarlaya mı giriyon...)
eleştiriler neden zoruna gidiyor anlamadım arkadaşım burada herkes her yapılan işe şak şak yapacak değilya burada birşeyleri yayınlayıp insanların görüşüne sunuyorsan olumlu olumsuz herşeyi duymayı göze alıcaksın modifiye adı altında bir aracın aero dinamiğiyle oynuyorsunuz bunuda insanlar eleştiriyor diye kızıyorsunuz modifiye adı altında çok yapılan iş gördük fakat böylesi saçmasını ilk defa görüyorum (kimse alınmasın ortaya söyledim ben işten anlamıyorum zaten kendimce öylesine yorum yaptım)
dikkat edersen yukarıda yaptığımız yorumda bu araca bu kadar emek ve para sarfedilmiş ustanında ellerine sağlık dedik mi ?dedik. yani yapılan işi taktir ettik değilmi? ettik .biz eleştirimizi işçiliğe yapmadıkki işlevselliğe yaptık ve yaptıran mutluymuş gülü seven dikenine katlanır dendi bizde eyvallah dedik . bunun yanlış neresinde?
nededik başka
bu emk portal aks konusunda harcansa bir arazi aracı için daha faydalı olurdu manasında bir kelime kullandık bunun neresi yanlış anlamadım yine söylüyorum benim nazarımda bu yapılan işin hiç manası yoktur ama ortada bir işçilik vardır oda taktire şayandır
Emeğinize sağlık. Değişik ve orjinal bir uygulama olmuş. Her yapılan iş gibi bu işinde kazanç ve kayıpları vardır elbette.
bu cümlenizde orjinallikten kasıt ettiğiniz nedir? kamyonların avare dingillerinde kullanılan kaldırma körüklerimi orjinallik yoksa beş milim saçtan yada her kaçmilimlikse kaynatılıp uydurulan kollar ve burç yataklarımı 100 mü 150 tane burçmu kullanılmış fotodan öyle gözüküyor bu kadar çok burcun üzerine almakmı kupayı orjinallik ? yada biraz daha ağırlaştırmak mı ?herhalde bu aracın üreticisi bu nu böyle görse mahkemeye verir bunu yapanı
Bu yüzden fikir katmayan, tasarımı ileri götürmeyen, emeği küçümseyen eleştirileri anlamadığımı sanmıyorum.
bu cümlenizde ise emeği küçümsemekten bahsetmişsiniz .burada ben ve bir iki arkadaş biraz eleştiri yaptık fakat kesinlikle emeği küçümsediğimizi hatırlamıyorum .evet bu bir tasrımdır zeytin ormanlarında merdiven niyetine kullanılabilir ağaçlara ulaşması basit olabilir bu şekilde
kimse üzerine alınmasın ortaya söyledim. çünkü benim araca da sokakta işten anlamayanlar hep şunları soruyor: defransiyel niye yükselmemiş, virajda devrilir mi, tarlaya mı giriyon...)
bu cümlenizde işten anlamayan insanlar size defransiyeliniz neden yükselmemiş diye soruyorlarsa inanın bir bildikleri varki o soruyu soruyorlar
difransiyellerini yükseltemediğiniz bir arazi aracını istediğiniz kadar kupadan yükseltebilirsiniz fakat aracın difransiyelleri oturduktan sonra şsenin veya kupanın yüksekte olmasının birşey ifade etmediğini bütün burada bu işlerle profesyonelce uğraşan arkadaşlar bilir
ben burada sadece kendi düşüncemi yazdım kendimce yorumladım yazdıklarım beni bağlar
saygılar