Ön taraf için 40mm'den fazla yükselttiğinizde üst salıncak ile üst rotil arasına 20mm'lik parça yapılması gerekiyor, aksi durumda alt salıncak açısını en sona bile ayarlasanız lastiklerin alt kısımları içeride kalır yani negatif kamber oluşur.
En pratik şekli ile ön kule üstlerine 40mm get, daha uzun ve daha geniş ön ve arka amortisörler (standart amortisörleri gerçekten çok zayıf), üst salıncak ile üst rotil arasına 20mm parça ile bu konudaki shackle'lar ile gayet normal seviyede bir yükseltme elde edebilirsiniz.
Ek olarak 50mm spacer (göbekleri faturalı olarak tornada yapılmalı, boşuna aramayın) ile 255/85R16 BF M/T ile de çekişi arttırarak, yol tutuşu iyileştirerek bir miktar daha yükseklik elde edersiniz.