Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan wanted Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 63
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 13,052
Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

98 modeller helezonlu bu araçların yükseltilmesiyle ile ilgili bilgisi olan varmı
vitara gibi kitle yada get lemi yükseltiliyor . maliyeti nedir ??
 

Etiketler
Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

wanted' Alıntı:
98 modeller helezonlu bu araçların yükseltilmesiyle ile ilgili bilgisi olan varmı
vitara gibi kitle yada get lemi yükseltiliyor . maliyeti nedir ??

Get yada kit (Jimny ile aynı sanırım) ile kolayca yükseltilir ;)
 


Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

Değerli Abdüssamed Bey.

Tecrübeli ve bilgi sahibi arkadaşlarımızın yanında konuşmak ne kadar doğru olucak bilmiyorum ama düşüncelerimi sizinle paylaşayım.Öncelikle araçlarla ilgili başlıkları sabırla okuyup beklentilerinizi belirleyiniz.Anladığım kadarı ile tek araç kullanıcaksınız.


A)Tam modifiyeli bir araç tercih ederseniz , sadece arazide kullanıcaksanız size keyfine doyulmaz anlar yaşatacaktır.

B)Asfalt kullanımında ise karşılaşabileceğiniz durumlar şunlar olabilecektir:
1) Lastik çapınız büyüdüğü için hızlanmanız kötüleşecektir.Motor gücünüz el veriyorsa Büyük jant ve lastikler teorik olarak son hızı arttırır ama , MT lastiklerin kendi hız limitler nedeniyle son hızınız düşük kalacaktır.
2) Çok büyük jant ve lastiklerin ağırlıkları ve artan genişliğin getirdiği sürtünme ile yakıt tüketiminizi artacaktır.
3) Mt lastiklerin doğası gereği ; frenaj , yol tutuş ve direksiyon hakimiyeti kötüleşecektir.
4) Küçük araçları tercih ettiğinize göre ağır lastiklerin debriyaj , yürüyen vb. aksam üzerinde olumsuz etkilerini görüceksiniz.Hele sert parkurlarda size sürekli masraf kapısı olacaktır.
5) Lastik gürültüsü ve azalan suspansiyon nedeniyle Konforunuz önemli ölçüde azalacaktır.


Aşağıda saydığım nedenlerle size modifiyesiz sadece MT lastik takarak,hem asfalt hem arazide kullanabileceğiniz yıpranmamış bir Feroza düşünmenizi öneririm.

1) Modifiyesiz,195/80/15- 235/70/15 aralığında lastiklerle hem asfaltta kullanışlı hem de her türlü arazide sizi memnun edecek bir araçtır.
2) Çok sağlam ve gerçek Tam şaseye sahiptir.Arazide Yaklaşma ve ayrılma açıları çok yüksektir.
3) Fabrikasyon olarak çeki demirine sahiptir.(Dilerseniz dört civatası ile kolaylıkla çıkarılbilir)
4)Tamponları üretimden çelik olup kolaylıkla Vinç uygulanabilir.
5) 2h ,4H, 4L seçenekler ile bir çok aracın modifiye ile ulaştığı 5.25 şanzıman oranına sahiptir.
6) Bakımlı manuel veya otomatik poryo kilitleri size uzun yıllar sorunsuz hizmet edecektir.
7) Çoğu modeli havalı direksiyon ve klimaya sahiptir.
8- Sonradan hardtop takılması gerekmez.Sanruf ve sökülebilen hardtop'ı mevcuttur.
9) İlk alım ücret makul, sağlamlığı ve uygun parça fiyatı ile ekonomiktir.Yıllık vergileri 68 TL civarındadır.

İyi şanslar dilerim.

Sevgi ve saygılarımla
Tayfun Sözer
 

Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

değerli abdussamed bey,
eğer ilgilenirseniz ben aracımı elden çıkarmak istiyorum.
1993 modeel suzuki vitara 114 bin km de.
karbüratörü yeni yapıldı.bujileri amörtisörleri buji kabloları istavrozları akis başları ve akis bilyeleri direksiyon kutusu yeni değişti.(15 gün bile olmadı).yaklaşık 6 ay önce tüm elektirik aksamı yeniden elden geçirildi.yaklaşık 1 ay önce klimasına yeni gaz basıldı ve tüm klima temizliği yaıldı.yaklaşık 6 ay önce brc marka sıfır tüp takıldı.üzerinde hankook 205 65 15 kar lastiği varken yaklaşık 215 220 krş yakmakta aracım.
bi kaç gün içerisinde üzerinde 30/9.5 15 atr lastik olacak be araç atr lastik olmadan standarttan yaklaşık 6 cm yüksek lastikler birlikte bu 12 13 cm yi bulacak.bagajda kaç watt olduğunu hatırlamadığım 2 tane lg hoparlör monte ettirdim ve ayrıca aracın diğer 4 hoparlörüde değişti.arazisi sorunsuz çalışmakta.ben aracı alalı 6 ay oldu bi kaç defa araziye girdim o da çok zorlu koşullar değildi.
karabükte doktor olarak görev yapmaktayım eğer ilgilenirseniz msj atmanız yeterlidir..saygılar sunuyorum...
 



Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

ayrıca aracımda 4 adet tavan spotu ve ön tamponda 4 adet sis farı mevcuttur.
 

Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

tayfunsozer' Alıntı:
Değerli Abdüssamed Bey.

Tecrübeli ve bilgi sahibi arkadaşlarımızın yanında konuşmak ne kadar doğru olucak bilmiyorum ama düşüncelerimi sizinle paylaşayım.Öncelikle araçlarla ilgili başlıkları sabırla okuyup beklentilerinizi belirleyiniz.Anladığım kadarı ile tek araç kullanıcaksınız.


A)Tam modifiyeli bir araç tercih ederseniz , sadece arazide kullanıcaksanız size keyfine doyulmaz anlar yaşatacaktır.

B)Asfalt kullanımında ise karşılaşabileceğiniz durumlar şunlar olabilecektir:
1) Lastik çapınız büyüdüğü için hızlanmanız kötüleşecektir.Motor gücünüz el veriyorsa Büyük jant ve lastikler teorik olarak son hızı arttırır ama , MT lastiklerin kendi hız limitler nedeniyle son hızınız düşük kalacaktır.
2) Çok büyük jant ve lastiklerin ağırlıkları ve artan genişliğin getirdiği sürtünme ile yakıt tüketiminizi artacaktır.
3) Mt lastiklerin doğası gereği ; frenaj , yol tutuş ve direksiyon hakimiyeti kötüleşecektir.
4) Küçük araçları tercih ettiğinize göre ağır lastiklerin debriyaj , yürüyen vb. aksam üzerinde olumsuz etkilerini görüceksiniz.Hele sert parkurlarda size sürekli masraf kapısı olacaktır.
5) Lastik gürültüsü ve azalan suspansiyon nedeniyle Konforunuz önemli ölçüde azalacaktır.


Aşağıda saydığım nedenlerle size modifiyesiz sadece MT lastik takarak,hem asfalt hem arazide kullanabileceğiniz yıpranmamış bir Feroza düşünmenizi öneririm.

1) Modifiyesiz,195/80/15- 235/70/15 aralığında lastiklerle hem asfaltta kullanışlı hem de her türlü arazide sizi memnun edecek bir araçtır.
2) Çok sağlam ve gerçek Tam şaseye sahiptir.Arazide Yaklaşma ve ayrılma açıları çok yüksektir.
3) Fabrikasyon olarak çeki demirine sahiptir.(Dilerseniz dört civatası ile kolaylıkla çıkarılbilir)
4)Tamponları üretimden çelik olup kolaylıkla Vinç uygulanabilir.
5) 2h ,4H, 4L seçenekler ile bir çok aracın modifiye ile ulaştığı 5.25 şanzıman oranına sahiptir.
6) Bakımlı manuel veya otomatik poryo kilitleri size uzun yıllar sorunsuz hizmet edecektir.
7) Çoğu modeli havalı direksiyon ve klimaya sahiptir.
8- Sonradan hardtop takılması gerekmez.Sanruf ve sökülebilen hardtop'ı mevcuttur.
9) İlk alım ücret makul, sağlamlığı ve uygun parça fiyatı ile ekonomiktir.Yıllık vergileri 68 TL civarındadır.

İyi şanslar dilerim.

Sevgi ve saygılarımla
Tayfun Sözer
çok değerli Tayfun abi
yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim
gezenbilirli olmanın ayrıcalığı bu olsa gerek gerçekten çok güzel ve nezih bir aile ortamı
yaptığınız yorumlar çok güzel tüm içtenliğimle katılıyorum.
tam modifiyeli aracın yakıt tüketimi gerçekten fazla olacaktır buna eminim
dediğiniz gibide frozayıda değerlendiriyorum
önümde 1.5 2 a gibi bir süre var bu süreyi sizin gibi değerli abilerimin fikirlerini alarak verimli bir şekilde geçirip en optimum çözümü bulmaya çalışıyorum
katkılarınız ve değerl fikirleriniz için çok sağolun
Sevgi ve saygılarımla
Abdüssamed ŞENGÖR
 

Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

dr_musty' Alıntı:
değerli abdussamed bey,
eğer ilgilenirseniz ben aracımı elden çıkarmak istiyorum.
1993 modeel suzuki vitara 114 bin km de.
karbüratörü yeni yapıldı.bujileri amörtisörleri buji kabloları istavrozları akis başları ve akis bilyeleri direksiyon kutusu yeni değişti.(15 gün bile olmadı).yaklaşık 6 ay önce tüm elektirik aksamı yeniden elden geçirildi.yaklaşık 1 ay önce klimasına yeni gaz basıldı ve tüm klima temizliği yaıldı.yaklaşık 6 ay önce brc marka sıfır tüp takıldı.üzerinde hankook 205 65 15 kar lastiği varken yaklaşık 215 220 krş yakmakta aracım.
bi kaç gün içerisinde üzerinde 30/9.5 15 atr lastik olacak be araç atr lastik olmadan standarttan yaklaşık 6 cm yüksek lastikler birlikte bu 12 13 cm yi bulacak.bagajda kaç watt olduğunu hatırlamadığım 2 tane lg hoparlör monte ettirdim ve ayrıca aracın diğer 4 hoparlörüde değişti.arazisi sorunsuz çalışmakta.ben aracı alalı 6 ay oldu bi kaç defa araziye girdim o da çok zorlu koşullar değildi.
karabükte doktor olarak görev yapmaktayım eğer ilgilenirseniz msj atmanız yeterlidir..saygılar sunuyorum...
sayın dr_musty
ilginiz için teşekkür ederim düşünmek lazım tabikide
abdussamed _sengor@hotmail.com
buraya mail atabilirsiniz araçla ilgili bilgileri düşünürüz. saygılar sevgiler iyi günler
 

Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

dr_musty' Alıntı:
ayrıca aracımda 4 adet tavan spotu ve ön tamponda 4 adet sis farı mevcuttur.
wanted' Alıntı:
sayın dr_musty
ilginiz için teşekkür ederim düşünmek lazım tabikide
abdussamed _sengor@hotmail.com
buraya mail atabilirsiniz araçla ilgili bilgileri düşünürüz. saygılar sevgiler
 

Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

beğendiğim birkaç samurai resmi koyuyum dedim
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

d_21.jpg


d_22.jpg


d_23.jpg


d_215.jpg


d_19.jpg
 



Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

devam...[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

d_217.jpg


d_219.jpg


d_221.jpg


diy_front[1265].jpg


fenderfrt6_SJ-1[376].jpg
 

Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

devam...
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

patrick_dininger_flex2_thumb.jpg


JimS_KY_1994SuzSam1_RR.jpg


Johnny_NM_1987Suzuki_RRLg.jpg


Kevin_AL_92SuzSam_RR.jpg


KingZ_Can_90SuzSam_RR.jpg
 

Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

devam...[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4][attachment=5]

Pax front 640x.jpg


rrflares07[1270].jpg


Samurai DS.jpg


suzuki_samurai_for_sale4.jpg


rrflares09[1273].jpg
 


Ynt: Off - Road Tutkunluğumun Suçlusu Sizsiniz.

wanted' Alıntı:
bide gezenbilir ailesinin yetenekli ustalarının emekleriyle yapılan hard top lar la dodikler var yapılınca çok güzel oluyor samurai de
[attachment=1][attachment=2][attachment=3][attachment=4]
samurai alırsam ilk işlerden biride hard top ve dodik olacak
arkadaslar bende samurai alıcam da sımdılık söle bıse dıcem su gorulen resımler doduk hartop v.s hepsının toplam fıyatı nedır ?
 




Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,744
Mesajlar
1,523,066
Kayıtlı Üye Sayımız
166,559
Kaydolan Son Üyemiz
Sercantetik

Çevrimiçi üyeler

SON KONULAR



Geri
Üst