Niva' yı alalı tam 3 ay oldu. Arabayı sürmeye iyicene alıştım.
Önceki gün servise götürdüm ve debriyaj baskı balatayı yeniledim. Bir kaç bin daha giderdi belki ama sağlam işe bakmak iyidir dedim. İki şanzıman ininceye kadar yere başında bekledim aracın. Alt taraf son derece temiz ve güzel göründü gözüme. Hatta etkilendim desem doğru olur aracın sağlam vaziyetteki alt tarafından.
Karter muhafazasının dışında paslanmış yer yok.
Lastikleri de yenilemek düşüncesindeydim ancak bu yazı geçir yazık bunlara dedikleri için onu erteledim.
Eksoz ucuna takılmış geniş nikelaj standart dışı görünüm sergiliyordu, onu daha iddiasız bir uç ile yenilemek için gittiğim eksozcu arabaya pek güzel sözler sarfedince bayağı bi de ilave keyflendim.
Eğer araç böyle giderse (aman Allah nazardan saklasın), gayet hesaplı bir bedel ile 4x4 araçlarla tanışmamı sağlaması bile büyük kazancım oldu gibi. Üstelik işimi de gayet iyi görüyor şu anda.
Önceki gün servise götürdüm ve debriyaj baskı balatayı yeniledim. Bir kaç bin daha giderdi belki ama sağlam işe bakmak iyidir dedim. İki şanzıman ininceye kadar yere başında bekledim aracın. Alt taraf son derece temiz ve güzel göründü gözüme. Hatta etkilendim desem doğru olur aracın sağlam vaziyetteki alt tarafından.
Karter muhafazasının dışında paslanmış yer yok.
Lastikleri de yenilemek düşüncesindeydim ancak bu yazı geçir yazık bunlara dedikleri için onu erteledim.
Eksoz ucuna takılmış geniş nikelaj standart dışı görünüm sergiliyordu, onu daha iddiasız bir uç ile yenilemek için gittiğim eksozcu arabaya pek güzel sözler sarfedince bayağı bi de ilave keyflendim.
Eğer araç böyle giderse (aman Allah nazardan saklasın), gayet hesaplı bir bedel ile 4x4 araçlarla tanışmamı sağlaması bile büyük kazancım oldu gibi. Üstelik işimi de gayet iyi görüyor şu anda.