Nissan Navara Off Road Için Uygunmu?

  • Konuyu Başlatan: Konuyu başlatan OnurKrc Tarih:
  • Başlangıç tarihi Yazılan Cevaplar:
  • Cevaplar 3
  • Okunma Sayısı: Görüntüleme 6,741

OnurKrc

Yeni Üye
Mesajlar
4
Tepkime Puanı
0
Herkese merhabalar:
Ailemle birlikte kamp ve off road gezileri yapmayı düşünüyoruz. Aklımızda SUV araçlar vardı. Fakat Nissan navaranın arkasında makas olmadığını duyup araştırdım. Arka süspansiyonların yaylı olduğunu öğrendim. Nissan navaranın bizim için uygun olduğunu düşünüyorum. Navara kullanıcılarından ricam uzun yol seyahatlerinde arka koltukta oturanlar için konforun nasıl olduğu konusunda bilgi vermeleri, off road ve arazi gezilerinde performansı nasıl. Diğer arazi araçlarındaki performansı Navara'da yakalayabilirmiyiz. Navara kullanıcıların'dan bilgi vermelerini rica ediyorum.





NOT: Diğer Japon araçları'dan hangilerini önerebilirsiniz.
 
Son düzenleme:

Etiketler
Herkese merhabalar:
Ailemle birlikte kamp ve off road gezileri yapmayı düşünüyoruz. Aklımızda SUV araçlar vardı. Fakat Nissan navaranın arkasında makas olmadığını duyup araştırdım. Arka süspansiyonların yaylı olduğunu öğrendim. Nissan navaranın bizim için uygun olduğunu düşünüyorum. Navara kullanıcılarından ricam uzun yol seyahatlerinde arka koltukta oturanlar için konforun nasıl olduğu konusunda bilgi vermeleri, off road ve arazi gezilerinde performansı nasıl. Diğer arazi araçlarındaki performansı Navara'da yakalayabilirmiyiz. Navara kullanıcıların'dan bilgi vermelerini rica ediyorum.





NOT: Diğer Japon araçları'dan hangilerini önerebilirsiniz.
Merhaba. Üç yıldır navara kullanıyorum. Tercih etme nedenlerimi, diğer araçlarla farkını ve kullanım sonucu tecrübelerimi özetleyebilirim. Öncelikle SUV araçların birçoğu 4x2 olduğu için benim için bir seçenek değillerdi en ufak kaygan zeminde ilerleyemezlerdi. İLgimi çeken toyota landcruiser veya pradolar ise benim için çok pahalıydılar(ne yazık ki hala öyle). Bu nedenle pick up almaya yöneldim. Üç yıl içinde hiç pişman olmadım. En önemli nokta park yeri. İş ve evinizde park yeriniz varsa kullanımı çok kolay araçlar.
Navaraya yı tercih ederken önce rakiplerini değerlendirdim.
Toyota'nın arazide iyi olduğunu duymuştum. Özelliklerini incelediğimde motorlarının çok verimsiz (2.8 177 ps -2.4 150 ps) olduğunu gördüm. Test videolarında ise kullananların hantal ve ''çok kamyonet'' hissettirdiğini dinledim (ben navarayı sürekli kullanıyorum sadece hafta sonu değil). İçine bindiğimde ise düğmeleri göstergeleri çok basit göründü (bu benim subjektif değerlendirmemdir). Vergi dezavantajıda eklenince vazgeçtim.
L200 yine arazide çok başarılı bir araç ama içi en dar olanı. (kısa dingil mesafesi nedeni ile sanırım). Dokuz yaşında bir oğlum ve eşimle birlikte kullandığımız için içi biraz daha geniş olsun istedim. Servislerini araştırdım. Diğer markaların servis noktalarının daha fazla olduğunu gördüm.
Ben Aldığımda ranger 2.2 160 ps 6 vitesli olan modeli ile piyasadaydı. Ranger ın içini beğendim. Sürüşünü çok ağırkanlı buldum. (şu an olacak olsam 2.0213 ps 10 vites tercihimi değiştirirdi sanırım).
Amarok'u AWD olduğu ve low range olmadığı için doğrudan eledim. Enine geniş ama boydan kısa bir araç. Özellikleri ve aksesuarları kısıtlı, bir ton para ile alınabiliyor. Ayrıca üretimi durmuştu.
Navara nın ilgimi çeken özellikleri ise öncelikle süspansiyon sistemiydi. Uzun yolda arkadaki yolcularda bir sallanma titreme rahatsızlık olmuyor. Boyu uzun olanlar ise boyutlardan dolayı rahatsız olabilirler. Bu tüm pick upların genel özelliğidir. Çevre kamera sistemi olması benim için önemliydi. Araç park ederken sürekli sağa sola vuran biriyimdir. Bu boyutta bir araç benim için kabus olabilirdi. Kamera sistemi sayesinde sadece bir kere hafif bir dokunmam oldu. (benim için büyük başarı). Motoru çok canlı kullanırken aynaya bakmazsanız SUV gibi hissettiriyor. Virajlarda çoğu arabadan iyi dönüyor. İç dizaynını beğeniyorum(bu da subjektif değerlendirmemdir). Kliması çok başarılı. Led aydınlatması başarılı. Arka koltukları 24 derece eğimli bu nedenle sopa yutmuş gibi oturmuyorsunuz. Arazi performansı benim için yeterli. Aracımda ironman yükseltme, bf goodrich at lastik ve vinç var. Yol lastikleri ile hiçbir araç çok başarılı değildir. Araçta hiç tıkırtı vuruntu sesi yok. Arka koltuklarda havalandırma olması çocuğun üşümemesi için iyi bir özellik.

Beğenmediğim özelliklerini de belirteyim. Arka diferansiyel kilidi yok ve taktırmak çok pahalı. Ön koltuklar biraz sert. Direksiyon derinlik ayarı yok. İnip binerken koltuk kumanda düğmelerine çarptığım için sürekli koltuk ayarlamak zorunda kalıyorum.
Tüketim 8,5-9 lt civarıydı. Lastikten sonra 1 lt arttı. Nissan park'a servise götürüyorum. Bu piyasa koşullarında fiyatları makul. Çok yardımcı oluyorlar. Ciddi bir arıza ile karşılaşmadım.
Başka sorularınız olursa cevaplayabilirim
 

Merhaba. Üç yıldır navara kullanıyorum. Tercih etme nedenlerimi, diğer araçlarla farkını ve kullanım sonucu tecrübelerimi özetleyebilirim. Öncelikle SUV araçların birçoğu 4x2 olduğu için benim için bir seçenek değillerdi en ufak kaygan zeminde ilerleyemezlerdi. İLgimi çeken toyota landcruiser veya pradolar ise benim için çok pahalıydılar(ne yazık ki hala öyle). Bu nedenle pick up almaya yöneldim. Üç yıl içinde hiç pişman olmadım. En önemli nokta park yeri. İş ve evinizde park yeriniz varsa kullanımı çok kolay araçlar.
Navaraya yı tercih ederken önce rakiplerini değerlendirdim.
Toyota'nın arazide iyi olduğunu duymuştum. Özelliklerini incelediğimde motorlarının çok verimsiz (2.8 177 ps -2.4 150 ps) olduğunu gördüm. Test videolarında ise kullananların hantal ve ''çok kamyonet'' hissettirdiğini dinledim (ben navarayı sürekli kullanıyorum sadece hafta sonu değil). İçine bindiğimde ise düğmeleri göstergeleri çok basit göründü (bu benim subjektif değerlendirmemdir). Vergi dezavantajıda eklenince vazgeçtim.
L200 yine arazide çok başarılı bir araç ama içi en dar olanı. (kısa dingil mesafesi nedeni ile sanırım). Dokuz yaşında bir oğlum ve eşimle birlikte kullandığımız için içi biraz daha geniş olsun istedim. Servislerini araştırdım. Diğer markaların servis noktalarının daha fazla olduğunu gördüm.
Ben Aldığımda ranger 2.2 160 ps 6 vitesli olan modeli ile piyasadaydı. Ranger ın içini beğendim. Sürüşünü çok ağırkanlı buldum. (şu an olacak olsam 2.0213 ps 10 vites tercihimi değiştirirdi sanırım).
Amarok'u AWD olduğu ve low range olmadığı için doğrudan eledim. Enine geniş ama boydan kısa bir araç. Özellikleri ve aksesuarları kısıtlı, bir ton para ile alınabiliyor. Ayrıca üretimi durmuştu.
Navara nın ilgimi çeken özellikleri ise öncelikle süspansiyon sistemiydi. Uzun yolda arkadaki yolcularda bir sallanma titreme rahatsızlık olmuyor. Boyu uzun olanlar ise boyutlardan dolayı rahatsız olabilirler. Bu tüm pick upların genel özelliğidir. Çevre kamera sistemi olması benim için önemliydi. Araç park ederken sürekli sağa sola vuran biriyimdir. Bu boyutta bir araç benim için kabus olabilirdi. Kamera sistemi sayesinde sadece bir kere hafif bir dokunmam oldu. (benim için büyük başarı). Motoru çok canlı kullanırken aynaya bakmazsanız SUV gibi hissettiriyor. Virajlarda çoğu arabadan iyi dönüyor. İç dizaynını beğeniyorum(bu da subjektif değerlendirmemdir). Kliması çok başarılı. Led aydınlatması başarılı. Arka koltukları 24 derece eğimli bu nedenle sopa yutmuş gibi oturmuyorsunuz. Arazi performansı benim için yeterli. Aracımda ironman yükseltme, bf goodrich at lastik ve vinç var. Yol lastikleri ile hiçbir araç çok başarılı değildir. Araçta hiç tıkırtı vuruntu sesi yok. Arka koltuklarda havalandırma olması çocuğun üşümemesi için iyi bir özellik.

Beğenmediğim özelliklerini de belirteyim. Arka diferansiyel kilidi yok ve taktırmak çok pahalı. Ön koltuklar biraz sert. Direksiyon derinlik ayarı yok. İnip binerken koltuk kumanda düğmelerine çarptığım için sürekli koltuk ayarlamak zorunda kalıyorum.
Tüketim 8,5-9 lt civarıydı. Lastikten sonra 1 lt arttı. Nissan park'a servise götürüyorum. Bu piyasa koşullarında fiyatları makul. Çok yardımcı oluyorlar. Ciddi bir arıza ile karşılaşmadım.
Başka sorularınız olursa cevaplayabilirim
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim şuanlık piyasanın biraz düşmesini bekliyorum malum fiyatlar ortada :(
 

Önümüzdeki kışa kadar fiyatlar düşmez, hafif hafif çıkmaya devam eder bilginize, ne kadar erken alırsanız o kadar iyi.
 

Gezenbilir bilgi kaynağını daha iyi bir dizin haline getirebilmek için birkaç rica;
- Arandığında bilgiye kolay ulaşabilmek için farklı bir çok konuyu tek bir başlık altında tartışmak yerine veya konu başlığıyla alakalı olmayan sorularınızla ilgili yeni konu başlıkları açınız.
- Yeni bir konu açarken başlığın konu içeriğiyle ilgili açık ve net bilgi vermesine dikkat ediniz. "Acil Yardım", "Lütfen Bakar mısınız" gibi konu içeriğiyle ilgili bilgi vermeyen başlıklar geç cevap almanıza neden olacağı gibi bilgiye ulaşmayı da zorlaştıracaktır.
- Sorularınızı ve cevaplarınızı, kısaca bildiklerinizi özel mesajla değil tüm forumla paylaşınız. Bildiklerinizi özel mesajla paylaşmak forum genelinde paylaşımda bulunan diğer üyelere haksızlık olduğu gibi forum kültürünün kolektif yapısına da aykırıdır.
- Sadece video veya blog bağlantısı verilerek açılan konuların can sıkıcı olduğunu ve üyeler tarafından hoş karşılanmadığını belirtelim. Lütfen paylaştığınız video veya blogun bağlantısının altına kısa da olsa konu başlığıyla alakalı bilgiler veriniz.

Hep birlikte keyifli forumlar dileriz.


GEZENBİLİR TV

GEZENBİLİR'İ TAKİP EDİN

Forum istatistikleri

Konular
103,680
Mesajlar
1,522,116
Kayıtlı Üye Sayımız
166,527
Kaydolan Son Üyemiz
Selma Yörük

SON KONULAR



Geri
Üst