slm..
çoğunuzun bildiği gibi 2010 4*4 action sportum var..1.5 ay erzurumda servise gittim, ses vardı sebebi gergi civatasıymış odeğişti birde 50-60 bin bakımlarının birleştirip v kayışı tüm yağlar vb değişti...vana döndükten bir hafta sonra arabayı çalıştırdığımda bir ses geldi açtım kaputu v kayışı kasnakta ufak ufak atlıyor..biraz ısınınca ses geçti ama ben yinede servise gittim..usta bunlar otomatik gergi kendisi ayarlıyo bir şey olmaz dedi...neyse havalar soğuyana kadar ses kesilmişti...2 hafta önce yine sabahları ses yapmaya başladı...tekrar servise gittim akşam bıraktım sabah aldım bir şey gevşemiş sıktık dediler...ses gitmişti...iki gün sonra yolda giderken birden farklı sesler gelmeye başladı...çektim kenara açtım kaputu v kayışının 2 dişi kopmuş fan miline sarılmış...sarılanları çıkartarak doğru servise....erzurumuda aradım durumu anlattım.istanbulu arayıp durumu anlatırsalar kayışın parça garantisi kapsamında değişebileceğini ama farklı bir sebep olmaması gerektiğini söylediler...van servis ise kayışın büyük bir ihtimalle gergiyi ayarlayan bir parçadan dolayı koptuğunu onunda 300 küsür tl olduğunu söylediler...işçilik kayış derken 500 küsür masraf....siz sökün önce emin olalım dedim..bende istanmbulu aradım..durumu anlattım...sürekli servise gittiğimi durumun servisten çıtıktan kısa bir süre sonra olduğunu kendiliğinden bozulmış olabileceği gibi servistende kaynaklanabileceğini bildirdim..istanbulda yanlış hatırlamıyorsam adı tayfun beydi...plakadan aracın servis kayıtlarına baktı...40000 öncesi bakımların sistemde görünmediğini eğer servise girdiğini belgelendirebilirsem ellerinden gelen yardımı yapacaklarını söyledi...(aracın 40000 öncesi tarsim'de)bu arada van serviste şase numarasını istanbula bildirmiş ordan bakınca eski kayıtlarınıda bulmuşlar...sonuç olarak..aracın normal garantisi dolmuş olmasına rağmen bakımları düzenli serviste yaptırdığım için kayışı parça garantisine gergi bilmem nesinide müşteri memnuniyeti garantisine soktular..para vermeden çıktım...açıkçası aracımı seviyorum ve onunla ilgili her olumsuzluk canımı sıkarken bu tür olumlu olaylarda içimi rahatlatıyor..genelde tüm arkadaşlarıma ssangyong reklamı yapıp duruyorum..reklamların karşılığını aldın diyorlar...aslında o kadar reklama rexton vermeleri lazım ..hatta her ay başka bir araç verseler bende üniversitede reklamını yaparım diyorummm..
hikayenin özeti aracınızın garantisi dolmuş ama yinede bakımlarınızı düzenli serviste yaptırıyorsanız herhangi bir arıza durumunda müşteri memnuniyeti garantisinden faydalanmayı unutmayın...en azından şansınızı deneyin...
çoğunuzun bildiği gibi 2010 4*4 action sportum var..1.5 ay erzurumda servise gittim, ses vardı sebebi gergi civatasıymış odeğişti birde 50-60 bin bakımlarının birleştirip v kayışı tüm yağlar vb değişti...vana döndükten bir hafta sonra arabayı çalıştırdığımda bir ses geldi açtım kaputu v kayışı kasnakta ufak ufak atlıyor..biraz ısınınca ses geçti ama ben yinede servise gittim..usta bunlar otomatik gergi kendisi ayarlıyo bir şey olmaz dedi...neyse havalar soğuyana kadar ses kesilmişti...2 hafta önce yine sabahları ses yapmaya başladı...tekrar servise gittim akşam bıraktım sabah aldım bir şey gevşemiş sıktık dediler...ses gitmişti...iki gün sonra yolda giderken birden farklı sesler gelmeye başladı...çektim kenara açtım kaputu v kayışının 2 dişi kopmuş fan miline sarılmış...sarılanları çıkartarak doğru servise....erzurumuda aradım durumu anlattım.istanbulu arayıp durumu anlatırsalar kayışın parça garantisi kapsamında değişebileceğini ama farklı bir sebep olmaması gerektiğini söylediler...van servis ise kayışın büyük bir ihtimalle gergiyi ayarlayan bir parçadan dolayı koptuğunu onunda 300 küsür tl olduğunu söylediler...işçilik kayış derken 500 küsür masraf....siz sökün önce emin olalım dedim..bende istanmbulu aradım..durumu anlattım...sürekli servise gittiğimi durumun servisten çıtıktan kısa bir süre sonra olduğunu kendiliğinden bozulmış olabileceği gibi servistende kaynaklanabileceğini bildirdim..istanbulda yanlış hatırlamıyorsam adı tayfun beydi...plakadan aracın servis kayıtlarına baktı...40000 öncesi bakımların sistemde görünmediğini eğer servise girdiğini belgelendirebilirsem ellerinden gelen yardımı yapacaklarını söyledi...(aracın 40000 öncesi tarsim'de)bu arada van serviste şase numarasını istanbula bildirmiş ordan bakınca eski kayıtlarınıda bulmuşlar...sonuç olarak..aracın normal garantisi dolmuş olmasına rağmen bakımları düzenli serviste yaptırdığım için kayışı parça garantisine gergi bilmem nesinide müşteri memnuniyeti garantisine soktular..para vermeden çıktım...açıkçası aracımı seviyorum ve onunla ilgili her olumsuzluk canımı sıkarken bu tür olumlu olaylarda içimi rahatlatıyor..genelde tüm arkadaşlarıma ssangyong reklamı yapıp duruyorum..reklamların karşılığını aldın diyorlar...aslında o kadar reklama rexton vermeleri lazım ..hatta her ay başka bir araç verseler bende üniversitede reklamını yaparım diyorummm..
hikayenin özeti aracınızın garantisi dolmuş ama yinede bakımlarınızı düzenli serviste yaptırıyorsanız herhangi bir arıza durumunda müşteri memnuniyeti garantisinden faydalanmayı unutmayın...en azından şansınızı deneyin...